Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
146 weergaven
18-5-2026
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Toch benieuwd, was jij nou wel of niet gevaccineerd?
Klik om te vergroten...

Haha, nee niet gevaccineerd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
WhySoSerious?! zei:
Haha, nee niet gevaccineerd.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet. Maar ik schaam me ervoor. Stel het steeds uit. Zodra ik Solfegietto van Bach op de piano heb geleerd ga ik me vaccineren. (Stuk duurt 1 a 2 minuten)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
WhySoSerious?! zei:
Haha, nee niet gevaccineerd.
Klik om te vergroten...
Ik hoor de meute al aankomen!

:wink:

Dirkjan zei:
Ik ook niet. Maar ik schaam me ervoor. Stel het steeds uit. Zodra ik Solfegietto van Bach op de piano heb geleerd ga ik me vaccineren. (Stuk duurt 1 a 2 minuten)
Klik om te vergroten...
Ergens kan ik je reden raden, maar toch begrijp ik niet waarom je je zou schamen daarvoor.

Mensen wilden mij er schaamte voor aanpraten. Dat is bij mij juist een reden om er stiekem een beetje trots op te zijn dat ik het niet doe. :tearsofjoy:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Zodra ik Solfegietto van Bach op de piano heb geleerd ga ik me vaccineren.
Klik om te vergroten...
Even ter indicatie, twee drie daagjes max
EA60CE99-CB90-4FA0-BC63-6300852D82E2.jpeg
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Mensen wilden mij er schaamte voor aanpraten. Dat is bij mij juist een reden om er stiekem een beetje trots op te zijn dat ik het niet doe. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha, herkenbaar. Ik ben nu ook gewoon 'ok' met het feit ik corona heb, dan heb ik er de komende winter in ieder geval geen last meer van.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Dirkjan, zit het Corona topic nou niet te verzieken met mooie muziek...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
@Dirkjan, zit het Corona topic nou niet te verzieken met mooie muziek...
Klik om te vergroten...
Oh, schoonheid word niet gewaardeerd hier? Was even vergeten dat dit het afvoerputje was. Komt ie:

“Stoephoer! Corona is een leugen! Bill Gates Satanisme pedofilie graancirkels! Daar moet een scrotum in!”
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Oh, schoonheid word niet gewaardeerd hier? Was even vergeten dat dit het afvoerputje was. Komt ie:

“Stoephoer! Corona is een leugen! Bill Gates Satanisme pedofilie graancirkels! Daar moet een scrotum in!”
Klik om te vergroten...
Nou ja, dat hoeft ook weer niet.

Maar dit is de plek om over ziekte te praten. :sweatsmile:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
WhySoSerious?! zei:
Vanaf de zijkant toekijken en oordelen is ook een optie overigens....
Klik om te vergroten...
Dat is een optie maar ik ben best bereid energie en tijd te steken in onderzoek. Maar wat mensen niet begrijpen is dat hoe meer je in die theorieën gelooft hoe meer je erin wordt gezogen. Net als YouTube algoritmes. Als ik een week lang filmpjes opzoek over Corona complotten dan is de kans groot dat ik er steeds meer tegenkom. En de titels zijn pakkend dat moet ik meegeven. Als ik al argwanend ben en ik zie een filmpje met als titel: “viroloog legt uit waarom het vaccin niet werkt”, dan ga ik ook klikken. Snap je. Het is als een soort impuls aankoop bij de kassa. Je had totaal geen behoefte aan snoep maar bij de kassa denk je “toch even een mars”

Ze hebben je in hun binnenzak. Paranoia voedt paranoia, en de tegenpartij voedt zichzelf net zo goed, waardoor het botst, en de complotten alleen maar bizarder, ongneoodwaardiger worden maar ook steeds gruwelijker en serieuzer.
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
“Stoephoer! Corona is een leugen! Bill Gates Satanisme pedofilie graancirkels! Daar moet een scrotum in!”
Klik om te vergroten...

In veel complottheorieën zit toch vaak een deel van de waarheid verpakt, imho (zie mijn topic aangaande satanisch ritueel misbruik). Maar laten we hier niet teveel over speculeren want dat wordt niet gewaardeerd.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kvind thierry wel een lekkerding 😎
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
Kvind thierry wel een lekkerding 😎
Klik om te vergroten...
Net als Wilders, ookwel een lekkertje 🤭🤭

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Net als Wilders, ookwel een lekkertje 🤭🤭

Klik om te vergroten...
Ik vraag me altijd af, blondeert Wilders zijn haar elke dag?

Ik zie echt nooit uitgroei...
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ow en Pepeijn moet ik natuurlijk ook niet vergeten. Van hem ben ik echt fan. Omdat hij Japans spreekt, een Japanse vrouw heeft en in Japan heeft gewoond🤣🤣
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Is alleen al het feit dat Baudet honderdduizenden mensen representeert, geen reden om hem serieus te nemen?

Alleen dát al?

Je hoeft hem niet te mogen. Je kunt hem een verschrikkelijke kwal vinden (zo denk ik zelf een beetje over hem...), maar je moet hem serieus nemen omdat hij (heel veel) mensen vertegenwoordigt. En met serieus nemen, bedoel ik dan natuurlijk niet dat je het met hem eens moet zijn, maar dat je hem tenminste niet uitsluit van dingen.

Waarom voelt het alsof ik hier de basis van democratie aan het uitleggen ben...
Klik om te vergroten...
Sluit ik hem uit dan? Dat heb ik nergens gezegd. Alleen dat ik zijn uitspraken niet serieus neem en niet verwacht dat zijn boek zou winnen in een (eerlijke) boeken wedstrijd.

Over democratie gesproken, wel grappig dat menig fvd'er daar de mond vol van heeft terwijl meneer Baudet trots in interviews verteld hoe president(dictator) Putin zijn held is en hoe hij hoopt dat Rusland de oorlog wint. Jeweetwel, dat ene land waar democratie daadwerkelijk niet meer bestaat, oppositie wordt 'buitengesloten' (gevangen of geliquideerd) en je de gevangenis in gaat als je je uitspreekt tegen de oorlog.

Goh, waarom zouden mensen Baudet niet serieus nemen.

Dat honderdduizenden mensen het wel eens zijn met zijn uitspraken/standpunten moeten ze lekker zelf weten. Ik doe dat niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blaatschaap zei:
Sluit ik hem uit dan? Dat heb ik nergens gezegd. Alleen dat ik zijn uitspraken niet serieus neem en niet verwacht dat zijn boek zou winnen in een (eerlijke) boeken wedstrijd.
Klik om te vergroten...
Dat had ik misschien duidelijker moeten zeggen, dat ik dat in het algemeen bedoel, want er zijn daadwerkelijk mensen bezig Baudet buiten te sluiten en dat is ondemocratisch.

Blaatschaap zei:
Over democratie gesproken, wel grappig dat menig fvd'er daar de mond vol van heeft terwijl meneer Baudet trots in interviews verteld hoe president(dictator) Putin zijn held is en hoe hij hoopt dat Rusland de oorlog wint. Jeweetwel, dat ene land waar democratie daadwerkelijk niet meer bestaat, oppositie wordt 'buitengesloten' (gevangen of geliquideerd) en je de gevangenis in gaat als je je uitspreekt tegen de oorlog.

Goh, waarom zouden mensen Baudet niet serieus nemen.
Klik om te vergroten...
Maakt allemaal niet uit wat mensen vinden. Daar is het vrijheid van meningsuiting voor.

Blaatschaap zei:
Dat honderdduizenden mensen het wel eens zijn met zijn uitspraken/standpunten moeten ze lekker zelf weten. Ik doe dat niet.
Klik om te vergroten...
Prima. :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Ow en Pepeijn moet ik natuurlijk ook niet vergeten. Van hem ben ik echt fan. Omdat hij Japans spreekt, een Japanse vrouw heeft en in Japan heeft gewoond🤣🤣
Klik om te vergroten...
Ik luister echt veel liever naar Gideon van Meijeren, Pepijn van Houwelingen en Freek Jansen, dan naar Baudet zelf... Vooral die eerste twee.

Tja, dat Japans boeit mij niet, maar ik hoop niet dat dat de enige reden is dat je fan van hem bent. :wink:
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#18
#Fraudet is trending, wat ik dan wel weer humoristisch vind. :grin:
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Dat had ik misschien duidelijker moeten zeggen, dat ik dat in het algemeen bedoel, want er zijn daadwerkelijk mensen bezig Baudet buiten te sluiten en dat is ondemocratisch.


Maakt allemaal niet uit wat mensen vinden. Daar is het vrijheid van meningsuiting voor.


Prima. :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Het maakt je niet uit dat de leider van de politieke partij waar jij achter staat een oorlogszuchtige dictator adoreert? Dat vind je niet erg?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blaatschaap zei:
Het maakt je niet uit dat de leider van de politieke partij waar jij achter staat een oorlogszuchtige dictator adoreert? Dat vind je niet erg?
Klik om te vergroten...
Ik sta niet achter FvD, ik vind dat ze veel goede punten maken. Maar ik vertrouw ze ook weer niet, omdat ik geen enkele politicus echt vertrouw.

En over de oorlog weet ik te weinig om er wat over te zeggen, behalve dat ik anti-oorlog ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5556575859
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."