#1
Toch benieuwd, was jij nou wel of niet gevaccineerd?
Haha, nee niet gevaccineerd.
Toch benieuwd, was jij nou wel of niet gevaccineerd?
Ik ook niet. Maar ik schaam me ervoor. Stel het steeds uit. Zodra ik Solfegietto van Bach op de piano heb geleerd ga ik me vaccineren. (Stuk duurt 1 a 2 minuten)Haha, nee niet gevaccineerd.
Ik hoor de meute al aankomen!Haha, nee niet gevaccineerd.
Ergens kan ik je reden raden, maar toch begrijp ik niet waarom je je zou schamen daarvoor.Ik ook niet. Maar ik schaam me ervoor. Stel het steeds uit. Zodra ik Solfegietto van Bach op de piano heb geleerd ga ik me vaccineren. (Stuk duurt 1 a 2 minuten)
Mensen wilden mij er schaamte voor aanpraten. Dat is bij mij juist een reden om er stiekem een beetje trots op te zijn dat ik het niet doe.![]()
Oh, schoonheid word niet gewaardeerd hier? Was even vergeten dat dit het afvoerputje was. Komt ie:@Dirkjan, zit het Corona topic nou niet te verzieken met mooie muziek...
Nou ja, dat hoeft ook weer niet.Oh, schoonheid word niet gewaardeerd hier? Was even vergeten dat dit het afvoerputje was. Komt ie:
“Stoephoer! Corona is een leugen! Bill Gates Satanisme pedofilie graancirkels! Daar moet een scrotum in!”
Dat is een optie maar ik ben best bereid energie en tijd te steken in onderzoek. Maar wat mensen niet begrijpen is dat hoe meer je in die theorieën gelooft hoe meer je erin wordt gezogen. Net als YouTube algoritmes. Als ik een week lang filmpjes opzoek over Corona complotten dan is de kans groot dat ik er steeds meer tegenkom. En de titels zijn pakkend dat moet ik meegeven. Als ik al argwanend ben en ik zie een filmpje met als titel: “viroloog legt uit waarom het vaccin niet werkt”, dan ga ik ook klikken. Snap je. Het is als een soort impuls aankoop bij de kassa. Je had totaal geen behoefte aan snoep maar bij de kassa denk je “toch even een mars”Vanaf de zijkant toekijken en oordelen is ook een optie overigens....
“Stoephoer! Corona is een leugen! Bill Gates Satanisme pedofilie graancirkels! Daar moet een scrotum in!”
Net als Wilders, ookwel een lekkertje 🤭🤭Kvind thierry wel een lekkerding 😎
Ik vraag me altijd af, blondeert Wilders zijn haar elke dag?Net als Wilders, ookwel een lekkertje 🤭🤭
Sluit ik hem uit dan? Dat heb ik nergens gezegd. Alleen dat ik zijn uitspraken niet serieus neem en niet verwacht dat zijn boek zou winnen in een (eerlijke) boeken wedstrijd.Is alleen al het feit dat Baudet honderdduizenden mensen representeert, geen reden om hem serieus te nemen?
Alleen dát al?
Je hoeft hem niet te mogen. Je kunt hem een verschrikkelijke kwal vinden (zo denk ik zelf een beetje over hem...), maar je moet hem serieus nemen omdat hij (heel veel) mensen vertegenwoordigt. En met serieus nemen, bedoel ik dan natuurlijk niet dat je het met hem eens moet zijn, maar dat je hem tenminste niet uitsluit van dingen.
Waarom voelt het alsof ik hier de basis van democratie aan het uitleggen ben...
Dat had ik misschien duidelijker moeten zeggen, dat ik dat in het algemeen bedoel, want er zijn daadwerkelijk mensen bezig Baudet buiten te sluiten en dat is ondemocratisch.Sluit ik hem uit dan? Dat heb ik nergens gezegd. Alleen dat ik zijn uitspraken niet serieus neem en niet verwacht dat zijn boek zou winnen in een (eerlijke) boeken wedstrijd.
Maakt allemaal niet uit wat mensen vinden. Daar is het vrijheid van meningsuiting voor.Over democratie gesproken, wel grappig dat menig fvd'er daar de mond vol van heeft terwijl meneer Baudet trots in interviews verteld hoe president(dictator) Putin zijn held is en hoe hij hoopt dat Rusland de oorlog wint. Jeweetwel, dat ene land waar democratie daadwerkelijk niet meer bestaat, oppositie wordt 'buitengesloten' (gevangen of geliquideerd) en je de gevangenis in gaat als je je uitspreekt tegen de oorlog.
Goh, waarom zouden mensen Baudet niet serieus nemen.
Prima.Dat honderdduizenden mensen het wel eens zijn met zijn uitspraken/standpunten moeten ze lekker zelf weten. Ik doe dat niet.
Ik luister echt veel liever naar Gideon van Meijeren, Pepijn van Houwelingen en Freek Jansen, dan naar Baudet zelf... Vooral die eerste twee.Ow en Pepeijn moet ik natuurlijk ook niet vergeten. Van hem ben ik echt fan. Omdat hij Japans spreekt, een Japanse vrouw heeft en in Japan heeft gewoond🤣🤣
Dat had ik misschien duidelijker moeten zeggen, dat ik dat in het algemeen bedoel, want er zijn daadwerkelijk mensen bezig Baudet buiten te sluiten en dat is ondemocratisch.
Maakt allemaal niet uit wat mensen vinden. Daar is het vrijheid van meningsuiting voor.
Prima.![]()
Ik sta niet achter FvD, ik vind dat ze veel goede punten maken. Maar ik vertrouw ze ook weer niet, omdat ik geen enkele politicus echt vertrouw.Het maakt je niet uit dat de leider van de politieke partij waar jij achter staat een oorlogszuchtige dictator adoreert? Dat vind je niet erg?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."