#1
Bedankt klein @Eik(eltje) dat je ons niet de mond wenst te snoeren samen met de altijd weloverwogen Roze Olifant. Wel een beetje jammer dat je me ervan betichtte een gebrek aan opvoeding te hebben genoten, wat zeker niet het geval is. Ik vind mensen, die van zichzelf vinden dat ze weloverwogen een discussie kunnen voeren, en vervolgens mensen de mond wensen te snoeren, een tikkeltje eng. En natuurlijk is het idioot de Holocaust en weet ik wat meer hierbij te betrekken, maar deze mensen diskwalificeren zichzelf toch? Ieder weldenkend mens lacht hierom i.p.v. het zo enorm serieus te nemen.

