#1
Als naïviteit een superpower zou zijn, dan ben jij een held.
Als jij niet door de clickbait heen kunt kijken dan leg ik me daar bij neer.Als naïviteit een superpower zou zijn, dan ben jij een held.
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.Vandaag waarschuwen op Nos de ziekenhuisdirecteuren, virologen en wetenschappers voor grote problemen in de herfst met misschien wel een noodzaak voor lockdowns. Dat met name door de traagheid van de Nederlandse overheid.
Ook ik ben wel bezorgd over een vervelende variant die komt overwaaien vanuit Afrika of Zuid Amerika.
Zijn we daarop goed voorbereid?
Hahahaha wat is dit treurig zeg. Soort zelfverkozen held complex hebben deze lui.Na de wappies heb je ook de wappiesbestrijders. Haat met haat bestrijden. Kwam twee jaar geleden via een search terecht op Videre en vond het best sneu. Net is het ook op TV geweest met een reportage.
Als jij niet door de clickbait heen kunt kijken dan leg ik me daar bij neer.
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.
Dat bestond toch al veel langer, HIV ofzo ook door niet-hetero mannen die bonkie bonkie met monkey…..eerst creëren ze homoseksualiteit zodat de wereldpopulatie enigszins stagneert en nu moet die weer kapot omdat iedereen anders doodgaat aan de appenpokken en er geen wereldbevolking om te stagneren meer overblijft.Boeit allemaal niet meer, binnenkort gaan we toch allemaal dood aan de apenpokken.
Kut, ik niet. Ik heb begin jaren 70 de office pokkenprik nog gekregen (die litteken geeft) en die blijkt ook tegen bijna alle pokken varianten te werken. Zeker ook de apenpokken. 😜Boeit allemaal niet meer, binnenkort gaan we toch allemaal dood aan de apenpokken.
Sindsdien zit het in het Rijksvaccinatieprogramma dus erna ook. Mits je toen je jong was ingeënt bent ervoor.Iedereen die voor 1974 is geboren heeft die prik gehad.
Vaccinatie tegen de pokken nu nog iin het Rijksvaccinatieprogramma?Sindsdien zit het in het Rijksvaccinatieprogramma dus erna ook. Mits je toen je jong was ingeënt bent ervoor.
Gaat het verder wel goed met je?
![]()
Aangepast vaccin zorgt er niet voor dat meer mensen extra coronaprik willen: 'Overheid moet belang ervan duidelijk maken'
Ruim de helft van de mensen is bereid om in het najaar een extra coronaprik te halen. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag. Voor de bereidheid maakt het g...eenvandaag.avrotros.nl
De bereidwilligheid blijkt hier echter iets meer dan 50% te zijn. De overheid dient zelfs het belang van vaccineren te moeten benadrukken. Blijkt mijn hypothese zowaar te kloppen. Shit.
Zal ik je nog een voorspelling doen waar je over kan stampvoeten?
Die 50% gaat niet eens gehaald worden.![]()
De meesten in deze groep zien de voordelen van een nieuwe prik voor zichzelf niet, en zijn pas weer bereid om te gaan als het hen wat oplevert. "Als het nodig is om te reizen ga ik wel. Maar anders ziek ik het wel uit," redeneert een deelnemer.
Een derde (34 procent) is niet van plan om zich in het najaar te laten vaccineren, ook niet met een aangepast vaccin (33 procent). Dit zijn deels mensen die zich sowieso niet laten vaccineren tegen corona. Zij lijken op geen enkele manier in beweging te krijgen: 96 procent gaat ook in het najaar niet prikken.
Ja dat moet je dus niet doen hè. Puur vaccineren omdat dat handiger is voor reizen en dergelijke.
Ben benieuwd of de overheid weer zo gaat aandringen om deze toch enorme groep "in beweging" te krijgen. Zij zullen nu toch ook weleens gaan inzien dat deze groep zich alleen maar meer gaat verzetten als ze dat doen. En die groep wordt zoals verwacht ook steeds groter.
Waarom ben je zo opgewonden?Gaat het verder wel goed met je?
![]()
Aangepast vaccin zorgt er niet voor dat meer mensen extra coronaprik willen: 'Overheid moet belang ervan duidelijk maken'
Ruim de helft van de mensen is bereid om in het najaar een extra coronaprik te halen. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag. Voor de bereidheid maakt het g...eenvandaag.avrotros.nl
De bereidwilligheid blijkt hier echter iets meer dan 50% te zijn. De overheid dient zelfs het belang van vaccineren te moeten benadrukken. Blijkt mijn hypothese zowaar te kloppen. Shit.
Zal ik je nog een voorspelling doen waar je over kan stampvoeten?
Die 50% gaat niet eens gehaald worden.![]()
Ik ook!Ben benieuwd of de overheid weer zo gaat aandringen om deze toch enorme groep "in beweging" te krijgen. Zij zullen nu toch ook weleens gaan inzien dat deze groep zich alleen maar meer gaat verzetten als ze dat doen. En die groep wordt zoals verwacht ook steeds groter.
Helemaal mee eens.Ik ook!
Onder deze groep is het vertrouwen in onze overheid laag en dit zijn mensen uit alle lagen van de samenleving. Als je anders denkt werd je in het begin al heel snel weggezet als ‘wappie’ maar ik merk om me heen dat er meer begrip komt voor deze kritische groep.
Ik heb hier geen statistieken van helaas 😉.
Voor mij persoonlijk is het vertrouwen in de overheid door Corona gedaald tot een kil dieptepunt.
Totaal visieloos beleid en de oorverdovende stilte nadat alles weer open ging.
Geen enkele zelfreflectie op de maatregelen.
De overbelaste jeugdzorg, zorgelijke toename van depressieve klachten onder jonge mensen.
Ik heb de afgelopen jaren geen enkele empathie gevoeld van onze overheid.
Ik schaam me hier gewoon voor.
Ik behoor tot de groep die zoveel mogelijk eigen keuzes maakt. Ik respecteer andere meningen.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it" (Voltaire)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."