Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
196 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.

Screenshot_20220124-215636_Messages.jpg

Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Kut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.

Bekijk bijlage 35978

Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
Klik om te vergroten...
Beterschap PsyTekz! 😘😘
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Kut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.

Bekijk bijlage 35978

Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
Klik om te vergroten...
Shiiiiit! Beterschap ❤️‍🩹
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Also! Beetje raar als ik dit hele nummer aan je opdraag, dus haal er maar uit wat je wil @PsyTekz. Speciaal voor jou!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
Kut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.

Bekijk bijlage 35978

Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
Klik om te vergroten...

ten eerste beterschap..

al snap ik er niets van..

je vrouw en kinderen hebben griep en jij covid?

je vraagt je toch af hoe dat allemaal zit met die tests enzo?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruiker 0012685732 zei:
ten eerste beterschap..

al snap ik er niets van..

je vrouw en kinderen hebben griep en jij covid?

je vraagt je toch af hoe dat allemaal zit met die tests enzo?
Klik om te vergroten...

Zij hadden gewoon verkoudheid en ik dacht griep. Dat dachten we toch omdat partner negatief test met zogezegd beste sneltest op haar werk (zorginstelling).nu moet iedereen morgen op de testbank met pcrtest. Die zelftests zijn niet accuraat gaf bij mij ook negatief resultaat.

En thanks @Spyro & @Mevrouw Pløp .
Die song plopje, haha nice 😆.

Heb me toch wel ff mispakt dat die omizooi een verkoudheidje was. Maar goed. Tijd om die strijdbijl boven te halen en te kappen als een malle in dat virus. Wrong time wrong place coronabitch.
die-hard-bruce-willis.gif

@Eik jij intussen alweer volledig de oude?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
ut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.
Klik om te vergroten...
Beterschap gewenst @PsyTekz , hopelijk vallen de klachten mee voor je…
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Heb me toch wel ff mispakt dat die omizooi een verkoudheidje
Klik om te vergroten...
Omikron is voor mietjes, echte mannen pakken Delta 😜

okay… en nu weer effe serieus… hopelijk ben je er snel weer vanaf! Is de rest van je gezin wel nog steeds negatief? Bij ons duurde het ook een paar dagen voordat de tests positief waren…


PsyTekz zei:
@Eik jij intussen alweer volledig de oude?
Klik om te vergroten...
Bijna… ik ben echt een aantal weken uit de running geweest. Eerst twee weken flink ziek, toen nog een paar weken heel weinig energie. Nu ben ik twee maanden verder en ben ik weer aan het werk en kan ik weer normaal wandelen enzo… hardlopen gaat nog niet maar dat kan ik tegen de lente wel weer oppakken. Die Delta is geen griepje in ieder geval…

Omikron is voor de meesten gelukkig wat milder maar als je pech hebt en/of ongevaccineerd kun je er toch nog fink last van hebben…

hopelijk ben je er snel weer bovenop!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eik zei:
Omikron is voor mietjes, echte mannen pakken Delta 😜

okay… en nu weer effe serieus… hopelijk ben je er snel weer vanaf! Is de rest van je gezin wel nog steeds negatief? Bij ons duurde het ook een paar dagen voordat de tests positief waren…
Klik om te vergroten...

Voorlopig zijn de zelftesten negatief maar iedereen heeft lichte klachten. Pcr test zal waarschijnlijk wel positief zijn.

Eik zei:
Omikron is voor de meesten gelukkig wat milder maar als je pech hebt en/of ongevaccineerd kun je er toch nog fink last van hebben…

hopelijk ben je er snel weer bovenop!
Klik om te vergroten...

Welke variant staat niet bij het resultaat. Dat het heftig is in vergelijking met de meeste omicron gevallen is wel kenmerkend. Kan delta zijn, kan ook omicron zijn. Maar de klachten zijn wel heftig. Hoop ik ook. Tijd om wat slaap te nemen nu. Zal de komende dagen veel rust worden.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Voorlopig zijn de zelftesten negatief maar iedereen heeft lichte klachten. Pcr test zal waarschijnlijk wel positief zijn.
Klik om te vergroten...
Ja die kans is wel groot… maar misschien hebben ze geluk…

Welke variant staat niet bij het resultaat.
Ja dat wordt niet standaard gedaan he?! Toen ik het kreeg was het 99% Delta. Nu is het overgrote deel Omikron maar komt Delta ook nog voor.
PsyTekz zei:
Maar de klachten zijn wel heftig.
Klik om te vergroten...
Bah! 😕
Kutvirus is het! Wat voor symptomen heb je? Hoesten en verlies van geur en smaak schijnen bij Delta meer voor te komen, niezen juist meer bij Omikron.

PsyTekz zei:
Zal de komende dagen veel rust worden
Klik om te vergroten...
Veel beterschap gewenst!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Kut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.

Bekijk bijlage 35978

Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
Klik om te vergroten...
Klinkt als een flinke drugs kater! Beterschap
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Kutvirus is het! Wat voor symptomen heb je?
Klik om te vergroten...

Word iets heftiger per dag. Vandaag hoesten met brandende keel, druk op de borst, hartoverslag, vermoeid bij elke stap. Overal pijn. Koorts. Smaak en geur zijn ook ver zoek. Heavy shit.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Word iets heftiger per dag. Vandaag hoesten met brandende keel, druk op de borst, hartoverslag, vermoeid bij elke stap. Overal pijn. Koorts. Smaak en geur zijn ook ver zoek. Heavy shit.
Klik om te vergroten...
Ben je wel of niet gevaccineerd?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn hoogste baas is na een jaar nog niet de oude… 2e verdieping moet ie met de lift, ruikt nog weinig of vreemd etc.
Dus ja, ht kan lang duren, misschien zelfs blijvend is hem verteld.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
Ben je wel of niet gevaccineerd?
Klik om te vergroten...

Jup gevaccineerd maar voelt toch superheftig. Net een kwartier zitten hoesten half stikkend in de slijmen. Dit had ik nog zo erg niet met een longontsteking.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Jup gevaccineerd maar voelt toch superheftig. Net een kwartier zitten hoesten half stikkend in de slijmen. Dit had ik nog zo erg niet met een longontsteking.
Klik om te vergroten...
Veel beterschap kerel!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Word iets heftiger per dag. Vandaag hoesten met brandende keel, druk op de borst, hartoverslag, vermoeid bij elke stap. Overal pijn. Koorts. Smaak en geur zijn ook ver zoek. Heavy shit.
Klik om te vergroten...
Shit. Dat klinkt echt naar en helaas ook wel herkenbaar. Als je ook serieuze last hebt van Smaak en geurverlies dan zou het toch ook wel eens Delta kunnen zijn... Maar blijft een beetje speculeren zonder sequencing. Ik zal je uit voorzorg maar geen mietje meer noemen :tonguewink:

PsyTekz zei:
Jup gevaccineerd maar voelt toch superheftig. Net een kwartier zitten hoesten half stikkend in de slijmen. Dit had ik nog zo erg niet met een longontsteking.
Klik om te vergroten...
Gelukkig maar! Heb er zelf, ondanks volledige vaccinatie toch flink last van gehad. Vaccinaties zijn echt geen garantie voor 0 klachten. Maar zonder vaccinatie had je nu misschien al in het ziekenhuis gelegen... Die kans is als jonge gevaccineerde wel echt heel klein.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Gelukkig maar! Heb er zelf, ondanks volledige vaccinatie toch flink last van gehad. Vaccinaties zijn echt geen garantie voor 0 klachten. Maar zonder vaccinatie had je nu misschien al in het ziekenhuis gelegen... Die kans is als jonge gevaccineerde wel echt heel klein.
Klik om te vergroten...

De heftigheid van de symptomen baren me minder zorgen dan de duur van het ziekteverloop. Ben wel wat gewend intussen. Er is ook niet meteen een medicijn voor. Op de piek van een stevige longontsteking 2 soorten antibiotica en na 2 dagen beter. Nu bijna 4 dagen out en paracetamol doet zeker geen wonderen. Ibuprofen zorgt ervoor dat ik slaap kan vatten zonder schreeuwende pijn. Verder is het ondergaan, strijden en vertrouwen op het immuunsysteem.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
De heftigheid van de symptomen baren me minder zorgen dan de duur van het ziekteverloop.
Klik om te vergroten...
Ja het kan echt lang duren. Vannacht nog een hoestaanval gehad twee maanden na mijn besmetting... Hopelijk ben jij er wat sneller vanaf. Maar als ik jou was zou ik wel rekening houden met een herstelperiode na het acute ziek zijn.

PsyTekz zei:
Nu bijna 4 dagen out en paracetamol doet zeker geen wonderen. Ibuprofen zorgt ervoor dat ik slaap kan vatten zonder schreeuwende pijn.
Klik om te vergroten...
Klinkt allemaal heftig man... hopelijk gaat het over een paar dagen weer de goede kant op. Als je ook koorts hebt kun je ook overwegen om iets minder paracetamol/ibu te pakken als dat qua pijn haalbaar is. De koorts is namelijk wel nuttig voor het activeren van je afweersysteem en het bestrijden van het virus.

PsyTekz zei:
Verder is het ondergaan, strijden en vertrouwen op het immuunsysteem.
Klik om te vergroten...
Als je volledig gevaccineerd bent en niet te oud dan kom je er vast weer bovenop. Kan alleen wel effe duren...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
Ja het kan echt lang duren. Vannacht nog een hoestaanval gehad twee maanden na mijn besmetting... Hopelijk ben jij er wat sneller vanaf. Maar als ik jou was zou ik wel rekening houden met een herstelperiode na het acute ziek zijn.
Klik om te vergroten...

Dat lang duren ben ik dus wel wat angstig voor. Toch heftig dat je na 2 maanden de naweeën nog ondervind.

Eik zei:
Klinkt allemaal heftig man... hopelijk gaat het over een paar dagen weer de goede kant op. Als je ook koorts hebt kun je ook overwegen om iets minder paracetamol/ibu te pakken als dat qua pijn haalbaar is. De koorts is namelijk wel nuttig voor het activeren van je afweersysteem en het bestrijden van het virus.
Klik om te vergroten...

Maandag en dinsdag waren volgens mij piekdagen. Vandaag wat minder in bed met minieme kracht. Toch een hevige klapper gehad. Terug enkele kilotjes kwijt, energiepijl staat op 0, bij de minste inspanning voelt het net aan als zuurstoftekort. Koorts en hevige pijn ebben gelukkig weg.

Partner vandaag resultaat gekregen, Negatief. Terwijl ze zelf ziek is en gelijke klachten heeft. Toch wat raar dat testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."