Beterschap PsyTekz! 😘😘Kut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.
Bekijk bijlage 35978
Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
Shiiiiit! Beterschap ❤️🩹Kut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.
Bekijk bijlage 35978
Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
Kut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.
Bekijk bijlage 35978
Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
ten eerste beterschap..
al snap ik er niets van..
je vrouw en kinderen hebben griep en jij covid?
je vraagt je toch af hoe dat allemaal zit met die tests enzo?

Beterschap gewenst @PsyTekz , hopelijk vallen de klachten mee voor je…ut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.
Omikron is voor mietjes, echte mannen pakken Delta 😜Heb me toch wel ff mispakt dat die omizooi een verkoudheidje
Bijna… ik ben echt een aantal weken uit de running geweest. Eerst twee weken flink ziek, toen nog een paar weken heel weinig energie. Nu ben ik twee maanden verder en ben ik weer aan het werk en kan ik weer normaal wandelen enzo… hardlopen gaat nog niet maar dat kan ik tegen de lente wel weer oppakken. Die Delta is geen griepje in ieder geval…@Eik jij intussen alweer volledig de oude?
Omikron is voor mietjes, echte mannen pakken Delta 😜
okay… en nu weer effe serieus… hopelijk ben je er snel weer vanaf! Is de rest van je gezin wel nog steeds negatief? Bij ons duurde het ook een paar dagen voordat de tests positief waren…
Omikron is voor de meesten gelukkig wat milder maar als je pech hebt en/of ongevaccineerd kun je er toch nog fink last van hebben…
hopelijk ben je er snel weer bovenop!
Ja die kans is wel groot… maar misschien hebben ze geluk…Voorlopig zijn de zelftesten negatief maar iedereen heeft lichte klachten. Pcr test zal waarschijnlijk wel positief zijn.
Bah! 😕Maar de klachten zijn wel heftig.
Veel beterschap gewenst!Zal de komende dagen veel rust worden
Klinkt als een flinke drugs kater! BeterschapKut kut kutterkutst. Had al zo'n gevoel dat dit geen gewoon griepje was.
Bekijk bijlage 35978
Symptomen:
- Koorts
- Grieperig
- Hart overslag
- Keelpijn
- Droge brandende hoest
- Vermoeid
Kutvirus is het! Wat voor symptomen heb je?
Ben je wel of niet gevaccineerd?Word iets heftiger per dag. Vandaag hoesten met brandende keel, druk op de borst, hartoverslag, vermoeid bij elke stap. Overal pijn. Koorts. Smaak en geur zijn ook ver zoek. Heavy shit.
Ben je wel of niet gevaccineerd?
Veel beterschap kerel!Jup gevaccineerd maar voelt toch superheftig. Net een kwartier zitten hoesten half stikkend in de slijmen. Dit had ik nog zo erg niet met een longontsteking.
Shit. Dat klinkt echt naar en helaas ook wel herkenbaar. Als je ook serieuze last hebt van Smaak en geurverlies dan zou het toch ook wel eens Delta kunnen zijn... Maar blijft een beetje speculeren zonder sequencing. Ik zal je uit voorzorg maar geen mietje meer noemenWord iets heftiger per dag. Vandaag hoesten met brandende keel, druk op de borst, hartoverslag, vermoeid bij elke stap. Overal pijn. Koorts. Smaak en geur zijn ook ver zoek. Heavy shit.
Gelukkig maar! Heb er zelf, ondanks volledige vaccinatie toch flink last van gehad. Vaccinaties zijn echt geen garantie voor 0 klachten. Maar zonder vaccinatie had je nu misschien al in het ziekenhuis gelegen... Die kans is als jonge gevaccineerde wel echt heel klein.Jup gevaccineerd maar voelt toch superheftig. Net een kwartier zitten hoesten half stikkend in de slijmen. Dit had ik nog zo erg niet met een longontsteking.
Gelukkig maar! Heb er zelf, ondanks volledige vaccinatie toch flink last van gehad. Vaccinaties zijn echt geen garantie voor 0 klachten. Maar zonder vaccinatie had je nu misschien al in het ziekenhuis gelegen... Die kans is als jonge gevaccineerde wel echt heel klein.
Ja het kan echt lang duren. Vannacht nog een hoestaanval gehad twee maanden na mijn besmetting... Hopelijk ben jij er wat sneller vanaf. Maar als ik jou was zou ik wel rekening houden met een herstelperiode na het acute ziek zijn.De heftigheid van de symptomen baren me minder zorgen dan de duur van het ziekteverloop.
Klinkt allemaal heftig man... hopelijk gaat het over een paar dagen weer de goede kant op. Als je ook koorts hebt kun je ook overwegen om iets minder paracetamol/ibu te pakken als dat qua pijn haalbaar is. De koorts is namelijk wel nuttig voor het activeren van je afweersysteem en het bestrijden van het virus.Nu bijna 4 dagen out en paracetamol doet zeker geen wonderen. Ibuprofen zorgt ervoor dat ik slaap kan vatten zonder schreeuwende pijn.
Als je volledig gevaccineerd bent en niet te oud dan kom je er vast weer bovenop. Kan alleen wel effe duren...Verder is het ondergaan, strijden en vertrouwen op het immuunsysteem.
Ja het kan echt lang duren. Vannacht nog een hoestaanval gehad twee maanden na mijn besmetting... Hopelijk ben jij er wat sneller vanaf. Maar als ik jou was zou ik wel rekening houden met een herstelperiode na het acute ziek zijn.
Klinkt allemaal heftig man... hopelijk gaat het over een paar dagen weer de goede kant op. Als je ook koorts hebt kun je ook overwegen om iets minder paracetamol/ibu te pakken als dat qua pijn haalbaar is. De koorts is namelijk wel nuttig voor het activeren van je afweersysteem en het bestrijden van het virus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."