#1
Haha nee, ik maakte laatst een grapje over rotterdammerts en toen ben ik snachts opgewacht door ene paar boze forummers.Ik dacht dat je ook uit Rotterdam en omstreken kwam, excuus.
ik heb mijn lesje geleerd.
Haha nee, ik maakte laatst een grapje over rotterdammerts en toen ben ik snachts opgewacht door ene paar boze forummers.Ik dacht dat je ook uit Rotterdam en omstreken kwam, excuus.
Snap ik, vind het ook een beetje apart dat je een democratie bent maar wel mensen gaat benadelen als ze iets wat ‘een vrije keuze’ is niet doenIk heb eigenlijk geen reden, luiheid en protest tegen de QR code denk ik en ben nogal druk met mijn studie. Maar ik zit te overwegen om het wel te doen, hoewel ik die qr regel echt vanuit mijn poriën haat.
Ik mis de tijd dat 010 & 020'ers bij de praatprogramma Pauw & Witteman zeggen dat ze tandarts of iets dergelijks in het echt zijn maar 's nachts een raampje tikken omdat iemand voor de verkeerde club was.Haha nee, ik maakte laatst een grapje over rotterdammerts en toen ben ik snachts opgewacht door ene paar boze forummers.
ik heb mijn lesje geleerd.
Ze zeiden wel hun echte namen maar ik mocht het niet doorvertellen. Iets met testikels en een hete barbecue.Ik mis de tijd dat 010 & 020'ers bij de praatprogramma Pauw & Witteman zeggen dat ze tandarts of iets dergelijks in het echt maar 's nachts een raampje tikken omdat iemand voor de verkeerde club waren.
Nu kwamen ze zeker zeer anoniem en bedekt bij je langs. Zeiden ze hun echte namen in plaats van hun DF naam zeker?![]()
Omdat ik gezond ben en ik de kans inschat dat ik ernstig ziek word klein vind. En ik vind een vaccin die nog maar zo kort bestaat en waar ze normaal jaren over doen teveel risico.Wat is jullie reden dat jullie niet gevaccineert zijn? (Ben gewoon even benieuwd) ik ben overgens wel gevaccineert
OpmIk zou me toch schuldig voelen als ik door corona op de ic zou liggen..
Daar ga ik me niet schuldig voor voelen. Iedereen heeft nu de kans gehad zich te laten vaccineren, dus is het niet mijn schuld als iemand ernstig ziek word.Opm
Wat denk je van het eventueel besmetten van anderen?
Als je je niet laat vaccineren, is de kans groter, dat je het " doorgeeft" terwijl je er zelf niet erg ziek van wordt?.
Maar als je je niet vaccineerd kan je het wel overbrengen naar anderen terwijl je daar zelf misschien niet ziek of niet heel ziek van wordt? Want je kan ook ziek worden als je gevaccineerd bent, hoewel die kans natuurlijk veel kleiner is.Daar ga ik me niet schuldig voor voelen. Iedereen heeft nu de kans gehad zich te laten vaccineren, dus is het niet mijn schuld als iemand ernstig ziek word.
Je kunt ziek worden als je gevaccineerd word, maar als het goed is word je minder ziek. Als dat niet het geval is snap ik niet waarom mensen zich zouden laten vaccineren, want dat is het hele punt van vaccineren.Maar als je je niet vaccineerd kan je het wel overbrengen naar anderen terwijl je daar zelf misschien niet ziek of niet heel ziek van wordt? Want je kan ook ziek worden als je gevaccineerd bent, hoewel die kans natuurlijk veel kleiner is.
Ik ben ook niet gevaccineerd maar ik voel me wel een klein beetje schuldig als ik iemand anders ziek zou maken hoor. Niet iedereen natuurlijk.
Ik zou willen dat ik sommige mensen ook daadwerkelijk Corona kon geven als een soort tovenaars kracht.
Ik deed het voor dansen met Janssen en met mij héél véél anderen.Je kunt ziek worden als je gevaccineerd word, maar als het goed is word je minder ziek. Als dat niet het geval is snap ik niet waarom mensen zich zouden laten vaccineren, want dat is het hele punt van vaccineren.
Maar Jansen is toch gecanceld? Dat is toch goud 🤣 word je gevaccineerd, hoor je later dat ze Jansen eruit hebben geflikkerd. Zit je daar met je gevaccineerde hoofd. Wie zit er achter dit beleid, Pipo de clown?Ik deed het voor dansen met Janssen en met mij héél véél anderen.
Dat is óók een reden waarom mensen zich vaccineerden.
Dat is voor mij helemaal niet een reden om me te laten vaccineen. Om die reden iets in je laten spuiten terwijl je verder helemaal gezond bent. Maargoed, ieder z'n ding.Ik deed het voor dansen met Janssen en met mij héél véél anderen.
Dat is óók een reden waarom mensen zich vaccineerden.
Het gevoel wat gevaccineerde mensen nu pas hebben had ik dus in de lente al ja. :')Maar Jansen is toch gecanceld? Dat is toch goud 🤣 word je gevaccineerd, hoor je later dat ze Jansen eruit hebben geflikkerd. Zit je daar met je gevaccineerde hoofd. Wie zit er achter dit beleid, Pipo de clown?
Ik heb ook andere redenen maar die gaan zo ver en ziek dat ik die hier niet wil posten. Daarom dat ik me altijd ook heb onthouden van dit topic hiervoor.Dat is voor mij helemaal niet een reden om me te laten vaccineen. Om die reden iets in je laten spuiten terwijl je verder helemaal gezond bent. Maargoed, ieder z'n ding.
Ik respecteer je mening en je privacy . Hoewel ik wel trek had in een beetje commotie en opschudding.Ik heb ook andere redenen maar die gaan zo ver en ziek dat ik die hier niet wil posten. Daarom dat ik me altijd ook heb onthouden van dit topic hiervoor.
Iedereen heeft zo zijn redenen om het wel te doen en zo heeft iedereen ook zijn redenen om het niet te doen, dat maakt verder niet uit.Ik heb ook andere redenen maar die gaan zo ver en ziek dat ik die hier niet wil posten. Daarom dat ik me altijd ook heb onthouden van dit topic hiervoor.
Exact hoe ik erover denk,Maar wat ze nu doen is mensen willen overhalen zich te laten vaccineren en zich schuldig te laten voelen als ze dat niet doen, en dat is echt fout. Zoals nu ook weer met die maatregelen, die slaan nergens op. Als ze de winkels eerder sluiten komen er juist meer mensen op korte tijd bij elkaar waardoor juist de besmettingen weer omhoog gaan. Ik denk dat ze deze maatregelen verzinnen zodat ongevaccineerden zich schuldig gaan voelen omdat ze denken dat het hun schuld is dat deze maatregelen er zijn en zich dan wel gaan laten vaccineren.
Maar Jansen is toch gecanceld? Dat is toch goud 🤣 word je gevaccineerd, hoor je later dat ze Jansen eruit hebben geflikkerd. Zit je daar met je gevaccineerde hoofd. Wie zit er achter dit beleid, Pipo de clown?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."