Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"meer een groep hitsige kerels die een kude willen vormen hahahah"
"Ik had van deze topic toch meer verwacht😜 hahahah"
"CuriousExplorer zei: De post boven de uwe is nochtans van een vrouw. 😝 Klik om te vergroten... Tenminste, dat is wat wij denken (hopen) 😂😜"
"HappyMind zei: Hahaha pardon!! Klik om te vergroten... Oeps, sorry😬 hahahh"
"HappyMind zei: Hahaha pardon!! Klik om te vergroten... Ik dacht happymind ligt al te slapen😜😂"
"Dirkjan zei: Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven? Ik trap af, van minst pijnlijk naar meest pijnlijk 1. Cocaine, Dat is alsof je meel snuift. 2. Ketamine. Ook gek genoeg helemaal niet zo pijnlijk, maar wel pijnlijker dan cocaine. 3. Amfetamine. Valt ook hartstikke mee. 4. a-PHP, nog wel te doen. 4. Fluor-amfetamines, erg pijnlijk. Vooral 4-FA. 5. 2c's. Dat is gewoon alsof je waterstofperoxide met salpeterzuur inhaleert. AUW! Wat denken jullie? Klik om te vergroten... Pep, maar dan moet ik eerlijk zeggen dat ik dat brandende gevoel in mijn neus stiekel wel lekker vond😂"
"De Apotheker zei: ik kan veel hebben maar zodra er poep, zware bondage en slaafje spelen of houden etc nee nee nee Klik om te vergroten... Same, snap echt niet dat mensen daar wild van worden😂"
"Hardcore_frk zei: Het verliezen van dierbaren, een langslepend ziekbed of de combinatie daarvan. Klik om te vergroten... Hoop dat je het alleen mee maakt als het iemand zijn tijd is en niet een vriemd die jong was zoals ik had"
"Wat is jullie reden dat jullie niet gevaccineert zijn? (Ben gewoon even benieuwd) ik ben overgens wel gevaccineert"
"Dirkjan zei: Ik heb eigenlijk geen reden, luiheid en protest tegen de QR code denk ik en ben nogal druk met mijn studie. Maar ik zit te overwegen om het wel te doen, hoewel ik die qr regel echt vanuit mijn poriën haat. Klik om te vergroten... Snap ik, vind het ook een beetje apart dat je een democratie bent maar wel mensen gaat benadelen als ze iets wat ‘een vrije keuze’ is niet doen"