#1
Waarom ingetrokken?Ik was het altijd wel maar heb het een aantal jaren geleden ingetrokken.
Geen probleem mee, dan is het mijn tijd.
Waarom ingetrokken?Ik was het altijd wel maar heb het een aantal jaren geleden ingetrokken.
Geen probleem mee, dan is het mijn tijd.
Beste, hier geloof ik 0,00 van.ik ben zelfs hersendonor... denk dat orgaandonor straks niet meer nodig is, omdat ze organen kunnen kweken in een lab. ik schijt hem wel voor de hersenobductie, want het is wel simpel te zien als iemand hersendood is. maar toch, er zijn gevallen bekend van mensen die hersendood zijn verklaard en na een paar dagen uit de mortuarium wegliepen alsof er niks aan de hand was. terwijl het lichaam al aan het ontbinden was. maar dat wil niet zeggen dat je dan ook iets ervan voelt. lijkt mij namelijk sterk, al is er wel veel hersenactiviteit nadat je hersendood bent. maarja...
Er zijn ook mensen geweest die zogenaamd hersendood waren maar ondertussen een out of body experience hadden en accuraat konden beschrijven wat er in de kamer gebeurde terwijl hun lichaam "hersendood" was.Beste, hier geloof ik 0,00 van.
Hersendood, is Hersendood.
Dan is er geen enkele activeit meer.
Daarvoor is een heel protocol wat exact gevolgd moet worden.
Als je dood bent, is er GEEN ENKELE hetsenactiviteit meer.
Exact hierom.WISTEN WE AL MAAR NIEMAND LUISTERT OOIT NAAR MIJ HE VERDOMME.
ik ben zelfs hersendonor... denk dat orgaandonor straks niet meer nodig is, omdat ze organen kunnen kweken in een lab. ik schijt hem wel voor de hersenobductie, want het is wel simpel te zien als iemand hersendood is. maar toch, er zijn gevallen bekend van mensen die hersendood zijn verklaard en na een paar dagen uit de mortuarium wegliepen alsof er niks aan de hand was. terwijl het lichaam al aan het ontbinden was. maar dat wil niet zeggen dat je dan ook iets ervan voelt. lijkt mij namelijk sterk, al is er wel veel hersenactiviteit nadat je hersendood bent. maarja...
Het is psychedelicMagic, die zegt af en toe de gekste dingen. Daar moet je niet naar gaan zitten luisteren. Maar de gluiperd heeft zijn foto veranderd dus ik stonk er bijna in.Beste, hier geloof ik 0,00 van.
Hersendood, is Hersendood.
Dan is er geen enkele activeit meer.
Daarvoor is een heel protocol wat exact gevolgd moet worden.
Als je dood bent, is er GEEN ENKELE hetsenactiviteit meer.
Dit idee heb ik dus ook.Met alle zooi die ik doorheen de jaren in m´n lichaam heb gestoken, denk ik niet dat er iemand op één van m´n organen zit te wachten 🤔
Ik ben weleens benieuwd naar welke culturen. Ik heb weleens met eigen ogen de rituelen gade kunnen slaan bij de lijkverbrandingen bij de Pashupathinst tempel in Nepal. Dat was erg indrukwekkend om te zien.In meer "primitieve" culturen wordt/werd ook crematie toegepast, maar wordt het lichaam langer bewaard alvorens het gecremeerd wordt. Zodat ziel en lichaam de tijd hebben om van elkaar te scheiden.
Daarnaast kan je ook nog je lichaam doneren aan de wetenschap. Scheelt je nabestaanden aanzienlijk in begrafenis kosten
Had daar destijds geloof ik een docu of iets dergelijks over gekeken, maar weet niet meer welke dat was...Wist even niet zo goed of het nog binnen dit topic past, maar vooruit:
Ik ben weleens benieuwd naar welke culturen. Ik heb weleens met eigen ogen de rituelen gade kunnen slaan bij de lijkverbrandingen bij de Pashupathinst tempel in Nepal. Dat was erg indrukwekkend om te zien.
Maar ik geloof dat zij juist het lichaam binnen 24 uur al cremeren. Meestal zijn het Hindus die daar gecremeerd worden. Zij geloven ook dat je lichaam waardeloos is na de dood. Slechts een omhulsel waar je ziel in zat.
Overigens worden sommige Buddhisten daar ook gecremeerd. Maar die kiezen soms ook voor een sky burial. Waar je lichaam wordt achtergelaten op een bergtop om aan de elementen te worden overgegeven.
Mocht je hier nog verder over willen gaan in een ander topic, prima. Ik had even geen idee welk topic.
Iemand opperde ooit dat hij dit deed, puur omdat je elke keer een boel zooi als microplastics af tapt wat in je bloed verzameld. Het klinkt plausibel maar geen idee of zich dat ook echt concentreert in het bloed.Bloed donoren heb ik ook een tijdje gedaan. Wellicht goed om dat weer op te gaan pakken in het nieuwe jaar.
Bloeddonor zijn voor een soort gratis jaarlijkse olie verversing.Iemand opperde ooit dat hij dit deed, puur omdat je elke keer een boel zooi als microplastics af tapt wat in je bloed verzameld. Het klinkt plausibel maar geen idee of zich dat ook echt concentreert in het bloed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."