Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmannenpraat

mannenpraat

244 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Excuses aanbieden is echt zó niet Alpha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
HuisbaasBob zei:
Excuses aanbieden is echt zó niet Alpha
Klik om te vergroten...
Wat ben jij een lul. Maar daarom ben je ook zo’n toffe peer.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kleurendoof zei:
Moet ik een foto van me balzak als bewijsstuk opsturen?
Klik om te vergroten...
Foto zegt niks
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Alles ís toch homo erotisch?



Doe dat zelf of met een maat die van wanten weet (maar niet Wendy want die weet Van Wanten) en steek de rest van de poen in je eigen zak.

Anders koop ik wel zo'n Indianentooi bij de feestwinkel en zet ik wat ouwebollige New Age muziek op en brand ik wat goedkope wierrook.

Als jij mij daarna maar doet.

(bedoel natuurlijk tripsitten, want aangezien ik Sinterklaas van de SOA's ben lijkt me iets anders niet verstandig)...
Klik om te vergroten...
Ervaren en professionele begeleiding lijkt me juist heel verstandig.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Ervaren en professionele begeleiding lijkt me juist heel verstandig.
Klik om te vergroten...
Als ze dat ook echt zijn wel ja, maar het lijkt me dat er veel dood hout tussen zit.

En mensen zoals ik, maar veel minder eerlijk over dit soort dingen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:



Heb maar één ayahuasca weekend workshop gedaan, maar volgens mij is het gewoon het zoveelste tripmiddel.

Ik respecteer de regels eromheen omwille van de veiligheid en omdat ik zelf al redelijk wat ervaring heb met verschillende middelen.

Mijn tripweekend heb ik gedaan nadat ik bij een goede smartshop informatie had ingewilligd over zelf ayahuasca nemen/maken.

Ik denk zelf dat ik het met een tripsittende vriend zou kunnen doen.

Maar dat zou wel iemand moeten zijn die stevig genoeg in zijn/haar schoenen staat.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik mijn trip in iemands handen zou leggen met wie ik spirituele connectie kan maken. Dat gaat dus een stuk verder dan simpelweg tripsitten voor mij.

En waarschijnlijk ook iemand met veel ervaring. Dan kom je al snel bij een soort geestelijke/spiritueel leraar uit denk ik.

Het gaat mij vooral om het proces eromheen. Niet zozeer het trippen zelf. Dat is slechts een hulpmiddel.

De ballen trippen en vervolgens niets met die inzichten doen, daar ben ik zelf immers ook heel goed in 😂
Die inzichten toe weten te passen in het leven van alledag, dat lijkt me nou juist het lastige deel.

Casrus zei:
Zo gemakkelijk ga je toch niet dood? Vooral niet met een tripsitter die ervoor zorgt dat je niet van het balkon springt of onder de trein loopt. En zo'n slecht mens ben ik volgens mij ook niet.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat Plop zo'n directe doodsoorzaak bedoelde. Tenminste, dat haal ik er niet uit.

Casrus zei:
Ik zou @LucidLucy zelfs 'mijn' workshop aanraden als dat niet tegen de regels zou zijn.
Klik om te vergroten...
Tips zijn altijd welkom. Ik doe daarna waarschijnlijk toch nog zelf wat onderzoek.
Of het tegen de regels is, durf ik niet te zeggen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Als ze dat ook echt zijn wel ja, maar het lijkt me dat er veel dood hout tussen zit.

En mensen zoals ik, maar veel minder eerlijk over dit soort dingen.
Klik om te vergroten...
Er zitten cowboys tussen ja, maar ook heel ervaren fijne mensen. Ervaren in het begeleiden van een therapeutische trip dus.

Zo is er maar één plek waar ik een Ayahuasca ceremonie zou doen, en dat is de plek waar ik er al twee gedaan heb. Omdat ik weet dat het daar goed is. En no offence, maar als ik mijn eerste ceremonie in handen van iemand zoals jij had gelegd, was ik nu waarschijnlijk dood geweest. Of had je enorm traumatiserende interventies moeten doen om dat te voorkomen.

"Zorg dat je zo'n ceremonie op een betrouwbare plek doet" lijkt me een beter advies van voor @LucidLucy.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Er zitten cowboys tussen ja, maar ook heel ervaren fijne mensen. Ervaren in het begeleiden van een therapeutische trip dus.
Klik om te vergroten...


Mevrouw Pløp zei:
Zo is er maar één plek waar ik een Ayahuasca ceremonie zou doen, en dat is de plek waar ik er al twee gedaan heb. Omdat ik weet dat het daar goed is.
Klik om te vergroten...

Heb maar één ayahuasca weekend workshop gedaan, maar volgens mij is het gewoon het zoveelste tripmiddel.

Ik respecteer de regels eromheen omwille van de veiligheid en omdat ik zelf al redelijk wat ervaring heb met verschillende middelen.

Mijn tripweekend heb ik gedaan nadat ik bij een goede smartshop informatie had ingewilligd over zelf ayahuasca nemen/maken.

Ik denk zelf dat ik het met een tripsittende vriend zou kunnen doen.

Maar dat zou wel iemand moeten zijn die stevig genoeg in zijn/haar schoenen staat.

Mevrouw Pløp zei:
En no offence, maar als ik mijn eerste ceremonie in handen van iemand zoals jij had gelegd, was ik nu waarschijnlijk dood geweest. Of had je enorm traumatiserende interventies moeten doen om dat te voorkomen.
Klik om te vergroten...

Zo gemakkelijk ga je toch niet dood? Vooral niet met een tripsitter die ervoor zorgt dat je niet van het balkon springt of onder de trein loopt. En zo'n slecht mens ben ik volgens mij ook niet.

Maar ik ben wie ik ben. Als je je er niet goed bij voelt, moet je mij zeker niet als tripsitter nemen.

Wel is het waar dat ik nooit zelf ayahuasca heb gemaakt. Dat zou ik dan moeten oefenen.

Met mensen praten over hun problemen kan ik heel goed, en klaarblijkelijk begrijp ik van nature bepaalde mensen beter dan sommige therapeuten die ik tot nu toe heb ontmoet.

Maar doe je dat niet zelf gewoon tijdens die trip?

Mevrouw Pløp zei:
"Zorg dat je zo'n ceremonie op een betrouwbare plek doet" lijkt me een beter advies van voor @LucidLucy.
Klik om te vergroten...

Als je het nog niet eerder gedaan hebt.

Maar voor @LucidLucy is dat waarschijnlijk het beste.

Mijn eigen workshop in 2019 was goed, al begin ik te denken dat ik de ayahuasca doorbraak niet gehad heb.

Wat ik ook leuk vind was, dat temidden van een hele groep van bijna allemaal hetero's met ernstige psychische problemen, klaarblijkelijk mijn verhaal toch erg opviel.

De trip-leider had alleen het meest achterlijke achterhaalde denkbeeld over homoseksualiteit ooit, dat die veroorzaakt zou worden door seksueel misbruik in mijn jeugd.

De Jaren Vijftig belden! Ze willen hun achterhaalde
denkbeelden terug!

Ik zou @LucidLucy zelfs 'mijn' workshop aanraden als dat niet tegen de regels zou zijn.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een echte man staat boven al dit slap gezever, het lijkt wel een kippenhok zeg.
Oh en er komen ook wat alfa aapjes voorbij.

Een echte man ben ik niet, zou ik ook niet willen zijn gezien de voorbeelden die we hebben van echte mannen, nogal "my dick is bigger then yours" gedoe.
Komt een beetje voort uit onzekerheid denk ik vaak.

Bijvoorbeeld, vinden anderen me nog wel goed? Sta ik nog wel sterk in mijn schoenen? Moet ik deze meneer misschien niet een ram voor zijn harses geven om gezichtsverlies te voorkomen? Als ik dat niet doe, kan ik dan nog wel alfa zijn?
Of kan ik beter iets anders doen, ik weet het niet hoor, ik voel me bedreigd, weet je wat, sla er maar op, maak het dood, zorg dat het stopt.
Want ik weet wat goed is, denk ik, en dat mag ik echt niet verbergen.

Gruwelijk jammer.

Maar ja, wat is dan weer een echte man? De oorlog maker? De grond verzamelaar? De onderdrukker? De ik doe wat ik zelf willer?
De ik doe wat anderen willen zodat wij een goed leven hebben? De aanvaarder?
De blower?

C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Een echte man staat boven al dit slap gezever, het lijkt wel een kippenhok zeg.
Oh en er komen ook wat alfa aapjes voorbij.

Een echte man ben ik niet, zou ik ook niet willen zijn gezien de voorbeelden die we hebben van echte mannen, nogal "my dick is bigger then yours" gedoe.
Komt een beetje voort uit onzekerheid denk ik vaak.

Bijvoorbeeld, vinden anderen me nog wel goed? Sta ik nog wel sterk in mijn schoenen? Moet ik deze meneer misschien niet een ram voor zijn harses geven om gezichtsverlies te voorkomen? Als ik dat niet doe, kan ik dan nog wel alfa zijn?
Of kan ik beter iets anders doen, ik weet het niet hoor, ik voel me bedreigd, weet je wat, sla er maar op, maak het dood, zorg dat het stopt.
Want ik weet wat goed is, denk ik, en dat mag ik echt niet verbergen.

Gruwelijk jammer.

Maar ja, wat is dan weer een echte man? De oorlog maker? De grond verzamelaar? De onderdrukker? De ik doe wat ik zelf willer?
De ik doe wat anderen willen zodat wij een goed leven hebben? De aanvaarder?
De blower?

Klik om te vergroten...

Volgens mij zijn die 'foute types' alleen maar vertegenwoordigers van psychologische verschijnselen die veel dieper gaan.

Maar de mensen waar heel lang naar geluisterd is begrijpen mannen niet.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Volgens mij zijn die 'foute types' alleen maar vertegenwoordigers van psychologische verschijnselen die veel dieper gaan.

Maar de mensen waar heel lang naar geluisterd is begrijpen mannen niet.
Klik om te vergroten...
Kan je dat uitleggen? Op welke manier gaat dat dieper?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Ik denk dat ik mijn trip in iemands handen zou leggen met wie ik spirituele connectie kan maken. Dat gaat dus een stuk verder dan simpelweg tripsitten voor mij.

En waarschijnlijk ook iemand met veel ervaring. Dan kom je al snel bij een soort geestelijke/spiritueel leraar uit denk ik.
Klik om te vergroten...

Als jij dat nodig hebt, moet je dat zeker doen.

Zelf houd ik niet van mensen die mij vertellen hoe ik moet trippen. Alleen nuttige tips.

LucidLucy zei:
Het gaat mij vooral om het proces eromheen. Niet zozeer het trippen zelf. Dat is slechts een hulpmiddel.

De ballen trippen en vervolgens niets met die inzichten doen, daar ben ik zelf immers ook heel goed in 😂
Die inzichten toe weten te passen in het leven van alledag, dat lijkt me nou juist het lastige deel.
Klik om te vergroten...

Zijn die er dan? Heb wel dat ik reflecteer over bepaalde dingen die me erg dwars zitten. Maar daar heb ik geen therapeut voor nodig, vind ik.

LucidLucy zei:
Ik denk niet dat Plop zo'n directe doodsoorzaak bedoelde. Tenminste, dat haal ik er niet uit.
Klik om te vergroten...

Kunnen die ook zo sluipend zijn?

LucidLucy zei:
Tips zijn altijd welkom. Ik doe daarna waarschijnlijk toch nog zelf wat onderzoek.
Of het tegen de regels is, durf ik niet te zeggen.
Klik om te vergroten...

Het was in een boerderij in het oosten van het land.

Perfekte locatie. Geen idee of het ook nog maar gegeven wordt daar en bijvoorbeeld niet psilohuasca.

Casaan zei:
Kan je dat uitleggen? Op welke manier gaat dat dieper?
Klik om te vergroten...

Biologisch gezien ben je man. Daar horen bepaalde dingen bij. Al ben je nog zo homo.

Net als bij lesbiënnes. Dan ben je vrouw, al ben je nog zo'n manwijf.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casaan zei:
Een echte man staat boven al dit slap gezever, het lijkt wel een kippenhok zeg.
Oh en er komen ook wat alfa aapjes voorbij.

Een echte man ben ik niet, zou ik ook niet willen zijn gezien de voorbeelden die we hebben van echte mannen, nogal "my dick is bigger then yours" gedoe.
Komt een beetje voort uit onzekerheid denk ik vaak.

Bijvoorbeeld, vinden anderen me nog wel goed? Sta ik nog wel sterk in mijn schoenen? Moet ik deze meneer misschien niet een ram voor zijn harses geven om gezichtsverlies te voorkomen? Als ik dat niet doe, kan ik dan nog wel alfa zijn?
Of kan ik beter iets anders doen, ik weet het niet hoor, ik voel me bedreigd, weet je wat, sla er maar op, maak het dood, zorg dat het stopt.
Want ik weet wat goed is, denk ik, en dat mag ik echt niet verbergen.

Gruwelijk jammer.

Maar ja, wat is dan weer een echte man? De oorlog maker? De grond verzamelaar? De onderdrukker? De ik doe wat ik zelf willer?
De ik doe wat anderen willen zodat wij een goed leven hebben? De aanvaarder?
De blower?

Klik om te vergroten...
Net het filmpje pas gekeken. Spirituele comedy 😂
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind ik wel, zolang je ook een afwijzing kan handelen en niet iets gaat opdringen. Maar initiatief wordt vaak best gewaardeerd.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan je als man de eerste stap zetten in zeggen dat je geil bent als ze zegt dat ze wilt knuffelen via de telefoon?

Om vervolgens te sexten
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Don Draper zei:
Kan je als man de eerste stap zetten in zeggen dat je geil bent als ze zegt dat ze wilt knuffelen via de telefoon?

Om vervolgens te sexten
Klik om te vergroten...
Ik zou gewoon pijlen. Met intieme vragen zoals “wat is jou ultieme fetisj”? Wel gewaagd maar als ze daarop antwoord weet je het wel
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik word echt onzeker sinds ik mijn slaap zit te meten. Als ik bij een chick slaap die snurkt ben ik degene die wakker is maar hoe heeft mijn ex die die dat niet doet dit kunnen overleven?

Screenshot_2024-02-13-13-17-39-148-edit_com.google.android.apps.fitness.jpg

Heeft het als single man zin om iets aan het snurken te doen? Slaap je daar beter van?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Don Draper zei:
Ik word echt onzeker sinds ik mijn slaap zit te meten. Als ik bij een chick slaap die snurkt ben ik degene die wakker is maar hoe heeft mijn ex die die dat niet doet dit kunnen overleven?

Bekijk bijlage 57323

Heeft het als single man zin om iets aan het snurken te doen? Slaap je daar beter van?
Klik om te vergroten...
Qua geluid maakt het niets uit als je toch in je eentje slaapt, maar heel erg snurken kan wel duiden op dat je luchtdoorgang niet goed vrij is. En beter ademen is natuurlijk altijd beter en zorgt ook voor betere slaap.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Qua geluid maakt het niets uit als je toch in je eentje slaapt, maar heel erg snurken kan wel duiden op dat je luchtdoorgang niet goed vrij is. En beter ademen is natuurlijk altijd beter en zorgt ook voor betere slaap.
Klik om te vergroten...
dat kon toch duiden op apneu ? dat je te vaak niet ademt in je slaap en dus moe bent overdag (dat heeft me moeder )
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
dat kon toch duiden op apneu ? dat je te vaak niet ademt in je slaap en dus moe bent overdag (dat heeft me moeder )
Klik om te vergroten...
Klopt ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."