#1
Excuses aanbieden is echt zó niet Alpha
Wat ben jij een lul. Maar daarom ben je ook zo’n toffe peer.Excuses aanbieden is echt zó niet Alpha
Foto zegt niksMoet ik een foto van me balzak als bewijsstuk opsturen?
Ervaren en professionele begeleiding lijkt me juist heel verstandig.Alles ís toch homo erotisch?
Doe dat zelf of met een maat die van wanten weet (maar niet Wendy want die weet Van Wanten) en steek de rest van de poen in je eigen zak.
Anders koop ik wel zo'n Indianentooi bij de feestwinkel en zet ik wat ouwebollige New Age muziek op en brand ik wat goedkope wierrook.
Als jij mij daarna maar doet.
(bedoel natuurlijk tripsitten, want aangezien ik Sinterklaas van de SOA's ben lijkt me iets anders niet verstandig)...
Als ze dat ook echt zijn wel ja, maar het lijkt me dat er veel dood hout tussen zit.Ervaren en professionele begeleiding lijkt me juist heel verstandig.
Ik denk dat ik mijn trip in iemands handen zou leggen met wie ik spirituele connectie kan maken. Dat gaat dus een stuk verder dan simpelweg tripsitten voor mij.
Heb maar één ayahuasca weekend workshop gedaan, maar volgens mij is het gewoon het zoveelste tripmiddel.
Ik respecteer de regels eromheen omwille van de veiligheid en omdat ik zelf al redelijk wat ervaring heb met verschillende middelen.
Mijn tripweekend heb ik gedaan nadat ik bij een goede smartshop informatie had ingewilligd over zelf ayahuasca nemen/maken.
Ik denk zelf dat ik het met een tripsittende vriend zou kunnen doen.
Maar dat zou wel iemand moeten zijn die stevig genoeg in zijn/haar schoenen staat.
Ik denk niet dat Plop zo'n directe doodsoorzaak bedoelde. Tenminste, dat haal ik er niet uit.Zo gemakkelijk ga je toch niet dood? Vooral niet met een tripsitter die ervoor zorgt dat je niet van het balkon springt of onder de trein loopt. En zo'n slecht mens ben ik volgens mij ook niet.
Tips zijn altijd welkom. Ik doe daarna waarschijnlijk toch nog zelf wat onderzoek.Ik zou @LucidLucy zelfs 'mijn' workshop aanraden als dat niet tegen de regels zou zijn.
Er zitten cowboys tussen ja, maar ook heel ervaren fijne mensen. Ervaren in het begeleiden van een therapeutische trip dus.Als ze dat ook echt zijn wel ja, maar het lijkt me dat er veel dood hout tussen zit.
En mensen zoals ik, maar veel minder eerlijk over dit soort dingen.
Er zitten cowboys tussen ja, maar ook heel ervaren fijne mensen. Ervaren in het begeleiden van een therapeutische trip dus.
Zo is er maar één plek waar ik een Ayahuasca ceremonie zou doen, en dat is de plek waar ik er al twee gedaan heb. Omdat ik weet dat het daar goed is.
En no offence, maar als ik mijn eerste ceremonie in handen van iemand zoals jij had gelegd, was ik nu waarschijnlijk dood geweest. Of had je enorm traumatiserende interventies moeten doen om dat te voorkomen.
"Zorg dat je zo'n ceremonie op een betrouwbare plek doet" lijkt me een beter advies van voor @LucidLucy.
Een echte man staat boven al dit slap gezever, het lijkt wel een kippenhok zeg.
Oh en er komen ook wat alfa aapjes voorbij.
Een echte man ben ik niet, zou ik ook niet willen zijn gezien de voorbeelden die we hebben van echte mannen, nogal "my dick is bigger then yours" gedoe.
Komt een beetje voort uit onzekerheid denk ik vaak.
Bijvoorbeeld, vinden anderen me nog wel goed? Sta ik nog wel sterk in mijn schoenen? Moet ik deze meneer misschien niet een ram voor zijn harses geven om gezichtsverlies te voorkomen? Als ik dat niet doe, kan ik dan nog wel alfa zijn?
Of kan ik beter iets anders doen, ik weet het niet hoor, ik voel me bedreigd, weet je wat, sla er maar op, maak het dood, zorg dat het stopt.
Want ik weet wat goed is, denk ik, en dat mag ik echt niet verbergen.
Gruwelijk jammer.
Maar ja, wat is dan weer een echte man? De oorlog maker? De grond verzamelaar? De onderdrukker? De ik doe wat ik zelf willer?
De ik doe wat anderen willen zodat wij een goed leven hebben? De aanvaarder?
De blower?
Kan je dat uitleggen? Op welke manier gaat dat dieper?Volgens mij zijn die 'foute types' alleen maar vertegenwoordigers van psychologische verschijnselen die veel dieper gaan.
Maar de mensen waar heel lang naar geluisterd is begrijpen mannen niet.
Ik denk dat ik mijn trip in iemands handen zou leggen met wie ik spirituele connectie kan maken. Dat gaat dus een stuk verder dan simpelweg tripsitten voor mij.
En waarschijnlijk ook iemand met veel ervaring. Dan kom je al snel bij een soort geestelijke/spiritueel leraar uit denk ik.
Het gaat mij vooral om het proces eromheen. Niet zozeer het trippen zelf. Dat is slechts een hulpmiddel.
De ballen trippen en vervolgens niets met die inzichten doen, daar ben ik zelf immers ook heel goed in 😂
Die inzichten toe weten te passen in het leven van alledag, dat lijkt me nou juist het lastige deel.
Ik denk niet dat Plop zo'n directe doodsoorzaak bedoelde. Tenminste, dat haal ik er niet uit.
Tips zijn altijd welkom. Ik doe daarna waarschijnlijk toch nog zelf wat onderzoek.
Of het tegen de regels is, durf ik niet te zeggen.
Kan je dat uitleggen? Op welke manier gaat dat dieper?
Net het filmpje pas gekeken. Spirituele comedy 😂Een echte man staat boven al dit slap gezever, het lijkt wel een kippenhok zeg.
Oh en er komen ook wat alfa aapjes voorbij.
Een echte man ben ik niet, zou ik ook niet willen zijn gezien de voorbeelden die we hebben van echte mannen, nogal "my dick is bigger then yours" gedoe.
Komt een beetje voort uit onzekerheid denk ik vaak.
Bijvoorbeeld, vinden anderen me nog wel goed? Sta ik nog wel sterk in mijn schoenen? Moet ik deze meneer misschien niet een ram voor zijn harses geven om gezichtsverlies te voorkomen? Als ik dat niet doe, kan ik dan nog wel alfa zijn?
Of kan ik beter iets anders doen, ik weet het niet hoor, ik voel me bedreigd, weet je wat, sla er maar op, maak het dood, zorg dat het stopt.
Want ik weet wat goed is, denk ik, en dat mag ik echt niet verbergen.
Gruwelijk jammer.
Maar ja, wat is dan weer een echte man? De oorlog maker? De grond verzamelaar? De onderdrukker? De ik doe wat ik zelf willer?
De ik doe wat anderen willen zodat wij een goed leven hebben? De aanvaarder?
De blower?
Ik zou gewoon pijlen. Met intieme vragen zoals “wat is jou ultieme fetisj”? Wel gewaagd maar als ze daarop antwoord weet je het welKan je als man de eerste stap zetten in zeggen dat je geil bent als ze zegt dat ze wilt knuffelen via de telefoon?
Om vervolgens te sexten
Qua geluid maakt het niets uit als je toch in je eentje slaapt, maar heel erg snurken kan wel duiden op dat je luchtdoorgang niet goed vrij is. En beter ademen is natuurlijk altijd beter en zorgt ook voor betere slaap.Ik word echt onzeker sinds ik mijn slaap zit te meten. Als ik bij een chick slaap die snurkt ben ik degene die wakker is maar hoe heeft mijn ex die die dat niet doet dit kunnen overleven?
Bekijk bijlage 57323
Heeft het als single man zin om iets aan het snurken te doen? Slaap je daar beter van?
dat kon toch duiden op apneu ? dat je te vaak niet ademt in je slaap en dus moe bent overdag (dat heeft me moeder )Qua geluid maakt het niets uit als je toch in je eentje slaapt, maar heel erg snurken kan wel duiden op dat je luchtdoorgang niet goed vrij is. En beter ademen is natuurlijk altijd beter en zorgt ook voor betere slaap.
Klopt ja.dat kon toch duiden op apneu ? dat je te vaak niet ademt in je slaap en dus moe bent overdag (dat heeft me moeder )
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."