Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmannenpraat

mannenpraat

244 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Had ik het misschien al verteld maar ben ik de enige die vaak serieuzere gesprekken met vrouwen heeft waar ik minder schaamte heb, opener ben, en gevoeligere onderwerpen durf te bespreken, waar bij mannen het veel meer losjes is, met meer humor en minder n strakkere patronen?

Ik vind het leuk om onder mannen te zijn. Maar als ik een probleem heb dat diep van binnen zit praat het liefst met een vrouw. Geen idee waarom.
Klik om te vergroten...
You're not alone Dirk
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
imo wordt het leven als man niet beter als de wereld makkelijker wordt, maar als de man zelf sterker wordt.
Klik om te vergroten...
dee53-image.png
Wel saillant detail dat de mensen die dit zeggen zichzelf altijd onder de "strong men" scharen πŸ€”

Of heb je masturbatie op porno verruild voor ego-mastrubatie
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
HuisbaasBob zei:
Bekijk bijlage 48897
Wel saillant detail dat de mensen die dit zeggen zichzelf altijd onder de "strong men" scharen πŸ€”

Of heb je masturbatie op porno verruild voor ego-mastrubatie
Klik om te vergroten...
Ik denk dat de mensen in Vietnam het oneens zijn met afbeelding #2
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie is jullie favoriete karakter uit my little pony friendship is magic?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik word echt onzeker sinds ik mijn slaap zit te meten. Als ik bij een chick slaap die snurkt ben ik degene die wakker is maar hoe heeft mijn ex die die dat niet doet dit kunnen overleven?

Screenshot_2024-02-13-13-17-39-148-edit_com.google.android.apps.fitness.jpg

Heeft het als single man zin om iets aan het snurken te doen? Slaap je daar beter van?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Don Draper zei:
Ik word echt onzeker sinds ik mijn slaap zit te meten. Als ik bij een chick slaap die snurkt ben ik degene die wakker is maar hoe heeft mijn ex die die dat niet doet dit kunnen overleven?

Bekijk bijlage 57323

Heeft het als single man zin om iets aan het snurken te doen? Slaap je daar beter van?
Klik om te vergroten...
Qua geluid maakt het niets uit als je toch in je eentje slaapt, maar heel erg snurken kan wel duiden op dat je luchtdoorgang niet goed vrij is. En beter ademen is natuurlijk altijd beter en zorgt ook voor betere slaap.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Qua geluid maakt het niets uit als je toch in je eentje slaapt, maar heel erg snurken kan wel duiden op dat je luchtdoorgang niet goed vrij is. En beter ademen is natuurlijk altijd beter en zorgt ook voor betere slaap.
Klik om te vergroten...
dat kon toch duiden op apneu ? dat je te vaak niet ademt in je slaap en dus moe bent overdag (dat heeft me moeder )
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
dat kon toch duiden op apneu ? dat je te vaak niet ademt in je slaap en dus moe bent overdag (dat heeft me moeder )
Klik om te vergroten...
Klopt ja.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
We zijn allemaal 1 allemaal Brahman dus wel degelijk allemaal gelijk :lolol:

Of nie @Mindless πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‹
Klik om te vergroten...
In essentie en in werkelijkheid, ja. :)

Maar aan de oppervlakte en in de illusie (dat wat de wereld wordt genoemd) zeker niet. Op dat "niveau" zijn we juist allemaal verschillend. Dat is nou juist het mooie aan creatie: diversiteit! Juist niet gelijk zijn. Gelijk zijn we al in de (vormloze) realiteit. Nu spelen we (in de illusie) het spelletje van juist verschillend/niet gelijk zijn.

Maar aangezien de wereld meestal als de werkelijkheid wordt gezien wordt er (imo) teveel gewicht gegeven aan het niet gelijk voelen. Want aan de oppervlakte voelen we ons niet gelijk want dat zijn we ook niet op dat niveau. Bij het over het hoofd zien van de ware essentie die echt gelijk is in iedereen, wordt geprobeerd gelijkheid te vinden in de illusie waar alles juist verschillend is. En pas in aanraking met de essentie en het hervinden van echte gelijkheid kan de schoonlheid van de diversiteit van de illusie echt op prijs gesteld worden, want je zoekt jezelf dan niet meer in die wereld van vorm. Vormen worden juist gedefinieerd en herkend door hun ongelijkheid, hun diversiteit.

Tenminste, dit zijn mijn gedachten hier nu zo over. :wink:
V
VlaamsemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lemmy zei:
Laat me duidelijk zijn: vrouwen en mannen zijn voor mij gelijk.

Alleen is feminisme wat te ver doorgeslagen. Vrouwen moeten met hun lichaam kunnen doen wat ze willen.

En nu back to lol.
Klik om te vergroten...
De laatste keer en dan zwijg ik voor eeuwig; mannen en vrouwen zijn gelijkWAARDIG allesbehalve gelijk.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vlaamseman zei:
De laatste keer en dan zwijg ik voor eeuwig; mannen en vrouwen zijn gelijkWAARDIG allesbehalve gelijk.
Klik om te vergroten...
We zijn allemaal 1 allemaal Brahman dus wel degelijk allemaal gelijk :lolol:

Of nie @Mindless πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‹
V
VlaamsemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
We zijn allemaal 1 allemaal Brahman dus wel degelijk allemaal gelijk :lolol:

Of nie @Mindless πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‹
Klik om te vergroten...
Ik zwijg :mouthzip::innocent:
V
VlaamsemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
HuisbaasBob zei:
Dat heet gewoon emotioneel onderontwikkeld zijn.
Maar dat zijn heel veel mannen inderdaad ook

Bekijk bijlage 48997
Klik om te vergroten...
wat een gratuite sexistische post. Wel scherp blijven hoor@HuisbaasBob
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
gekkemanlol zei:
i can relate verry much to this topic, balls suck some times x)
Klik om te vergroten...
Nooit begrepen hoe mannen makkelijk met hun ene been over hun andere heen zitten, zeker voor lange tijd... Dat knelt hartstikke.

Voor de rest niet zo heel veel problemen mee.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Kut. Het meest veelzijdige stukje vlees. Kut!
Klik om te vergroten...
Hmmm... kut met peren! πŸ˜‹
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je mag mijn baarmoeder wel een maandje lenen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
Je mag mijn baarmoeder wel een maandje lenen?
Klik om te vergroten...
Ik wil ook wel ruilen manneeee, helemaal gratis!
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Je mag mijn baarmoeder wel een maandje lenen?
Klik om te vergroten...
Wel met gratis jeuk aan de tetten en vervelende combinaties tussen ondergoed en schaamlippen erbij toch?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Je mag mijn baarmoeder wel een maandje lenen?
Klik om te vergroten...
ljuv zei:
Ik wil ook wel ruilen manneeee, helemaal gratis!
Klik om te vergroten...
Wat zijn jullie toch weer gul! 😊
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Krijgen jullie mijn knikkers als beloning, allebei eentje. Mooi eerlijk verdeeld!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."