#1
You're not alone DirkHad ik het misschien al verteld maar ben ik de enige die vaak serieuzere gesprekken met vrouwen heeft waar ik minder schaamte heb, opener ben, en gevoeligere onderwerpen durf te bespreken, waar bij mannen het veel meer losjes is, met meer humor en minder n strakkere patronen?
Ik vind het leuk om onder mannen te zijn. Maar als ik een probleem heb dat diep van binnen zit praat het liefst met een vrouw. Geen idee waarom.

