Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmannenpraat

mannenpraat

244 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
X
XanMan-10mgLid
01-01-2024, 00:00
#1
of deze dan, Vrijdagmiddag, het is weekend, dus je haast je naar de fiets en je gaat even lekker iets te snel op die selle royale je gehele dubbelgevouwen balzak placeren.

yikes
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
11.2km/s zei:
Zou het voor de meeste mensen ook zo werken
Klik om te vergroten...
Nee joh, de rest knijpt gewoon de oogjes toe.
V
Verwijderd lid 24178Lid
01-01-2024, 00:00
#3
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
11.2km/s zei:
Ik ben het helemaal met je eens.
Zou het voor de meeste mensen ook zo werken?


Ik vind volgens mijn filosofie, en ik weet niet 100% zeker of die klopt, maar een vrouw die niet zo knap is maar wel heel leuk is, zon vrouw is altijd ook wel leuk om te zien. Maar die zie ik niet vaak. Wat ik vaker zie, zijn mensen die van buiten niet zo mooi zijn en van binnen ook niet.

Of iemand een mooi mens is zit wel aan de buitenkant maar het zit hem niet in het uiterlijk maar in de energie van diegene.
Waar het omgaat is of iemand een mooie en prettige energie heeft. Hoe iemand over komt enzovoort.
Ik heb dit (van die energie) nog maar net bedacht dus hier moet waarschijnlijk nog een beetje aan geschaafd worden, maar ik denk dat dit overeen komt met wat jij bedoeld? Zo zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn die heel mooi zijn van binnen waarbij dit niet helemaal op gaat.

Off topic:
En "energie" klinkt misschien een beetje zweverig maar mensen zouden gematched moeten worden aan de hand van die energie.
*probeert een oplossing te bedenken voor dat vervloekte online daten*
Klik om te vergroten...
Dat kan korter.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#5
WhySoSerious?! zei:
Ken je dat? Dat je remsporen in je toilet hebt veroorzaakt en dat je te beroerd bent om als een slaafje deze remsporen te elimineren middels chloor en een toiletborstel? Dat je dan elke keer wanneer je naar de WC gaat deze remsporen met je pisstraal als een soort hogedrukspuit verwijdert? Het is enorm effectief. :)
Klik om te vergroten...
Ik heb zo'n bidet spray mini-douchekop geval naast de pot hangen. Naast het superieure schoon sproeien van je carrosserie kan je ook de pot er mee schoon Kärcheren
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat voor bladblazer hebben jullie?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hebben jullie het ook dat een gesprek met een vrouw anders is dan met een man?

Met een vrouw heb ik een gesprek. Met een man is het gelul.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don Draper zei:
Hebben jullie het ook dat een gesprek met een vrouw anders is dan met een man?

Met een vrouw heb ik een gesprek. Met een man is het gelul.
Klik om te vergroten...
Euh wat zeg je????
Vrouwen en mannen zijn toch gelijk volgens hedendaagse denkpatronen
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
GABA-B Bonanza zei:
Euh wat zeg je????
Vrouwen en mannen zijn toch gelijk volgens hedendaagse denkpatronen
Klik om te vergroten...
Bijvoorbeeld onder het genot van alcohol vind ik het echt anders. Qua gesprekstof vind ik een gesprek met een man toch vaak vrij oppervlakkig. Terwijl het met een vrouw toch meer emotie en diepgang en begrip bij komt kijken.

Sporadisch is een gesprek met een man wel diep maar als mannen onder elkaar gewoon echt op tafel leggen hoe dingen spelen lijkt dat niet echt altijd een ding te zijn. Het is bij wijze van spreken gewoon gezellig doen en verder "je muil houden".
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik onderga het nu toevallig. Ik ben gestopt met porno kijken en masturberen en ik weet/denk dat het echt een groot ding kan zijn. Maar wanneer mannen onder elkaar zijn is een "ja man. Echt kut dit. Maar wel goed voor je" terwijl je gewoon de zwaarte voelt terwijl dat gezegd wordt. Met No Nut November elk jaar merk ik het als sommige mannen het doen.

Je krijgt niet echt steun of hulp. Er valt ook misschien niet veel aan te doen. Maar de begrip is er wel.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Don Draper zei:
Hebben jullie het ook dat een gesprek met een vrouw anders is dan met een man?

Met een vrouw heb ik een gesprek. Met een man is het gelul.
Klik om te vergroten...
Ha! Dit is geestig :sweatsmile: en soms (niet altijd) helemaal waar
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kleurendoof zei:
Wat voor bladblazer hebben jullie?
Klik om te vergroten...

Een van Black & Dekker


( :smirk: :smirk: :smirk: :smirk: :smirk: :smirk: :smirk:)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Don Draper zei:
Ik onderga het nu toevallig. Ik ben gestopt met porno kijken en masturberen en ik weet/denk dat het echt een groot ding kan zijn. Maar wanneer mannen onder elkaar zijn is een "ja man. Echt kut dit. Maar wel goed voor je" terwijl je gewoon de zwaarte voelt terwijl dat gezegd wordt. Met No Nut November elk jaar merk ik het als sommige mannen het doen.

Je krijgt niet echt steun of hulp. Er valt ook misschien niet veel aan te doen. Maar de begrip is er wel.
Klik om te vergroten...
Dat geeft imo nou juist de voldoening en bouwt kracht: er zelf doorheen werken.

Dat gezegd hebbende, zouden mannen in sommige gevallen misschien íets meer open kunnen zijn over dingen. Maar over het algemeen is het als man zijnde denk ik goed om niet steeds geholpen en getroost te worden door anderen. Nu ik dat zo teruglees, staat dat er misschien hard, maar imo wordt het leven als man niet beter als de wereld makkelijker wordt, maar als de man zelf sterker wordt. En dat gaat (helaas, maar toch ook weer niet) door ontbering en zelf overkomen.

Al hoeven mannen er ook niet bot in te zijn. Je kunt best begrip tonen als een vriend het zwaar heeft.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Dat geeft imo nou juist de voldoening en bouwt kracht: er zelf doorheen werken.

Dat gezegd hebbende, zouden mannen in sommige gevallen misschien íets meer open kunnen zijn over dingen. Maar over het algemeen is het als man zijnde denk ik goed om niet steeds geholpen en getroost te worden door anderen. Nu ik dat zo teruglees, staat dat er misschien hard, maar imo wordt het leven als man niet beter als de wereld makkelijker wordt, maar als de man zelf sterker wordt. En dat gaat (helaas, maar toch ook weer niet) door ontbering en zelf overkomen.

Al hoeven mannen er ook niet bot in te zijn. Je kunt best begrip tonen als een vriend het zwaar heeft.
Klik om te vergroten...
Hulp accepteren is juist sterker worden. Ik heb mijn hele leven geleefd zoals jij het zegt: zelf overkomen en ontbering omdat mijn vader ook zo is opgevoed. En wat brengt dat: gesloten persoonlijkheid, niet bij je eigen gevoel kunnen, slecht zelfbeeld, 'geen prater'.

Mannen zouden juist veel meer hulp moeten vragen en accepteren. Waarom denk je dat er wereldwijd campagne wordt gevoerd om mannen juist meer te laten delen en praten? Omdat mannen nog steeds de hoogste zelfmoordcijfers hebben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Hulp accepteren is juist sterker worden. Ik heb mijn hele leven geleefd zoals jij het zegt: zelf overkomen en ontbering omdat mijn vader ook zo is opgevoed. En wat brengt dat: gesloten persoonlijkheid, niet bij je eigen gevoel kunnen, slecht zelfbeeld, 'geen prater'.

Mannen zouden juist veel meer hulp moeten vragen en accepteren. Waarom denk je dat er wereldwijd campagne wordt gevoerd om mannen juist meer te laten delen en praten? Omdat mannen nog steeds de hoogste zelfmoordcijfers hebben.
Klik om te vergroten...
Ik herken je hierin. Heb zelf ook meegekregen vanuit huis dat ik alles zelf moest proberen op te lossen en daarna pas hulp moest zoeken. Maar hulp zoeken is geen zwakte. Je herkent hierin je tekortkomingen en accepteert dat het je zonder hulp niet gaat lukken. En toen ik dat ikzag ben ik mijn hele traject egonnen. En ik voel zo'n medelijden met de mensen die die stap niet druven maken omdat ze bang zijn om als zwak gezien te worden en als incapabel bestempeld te worden.

Zelfkennis is het grootste gereedschap wat je kunt hebben. Je eigen psyche ontrafelen is de wereld beter begrijpen, en zonder hulp te zoeken wanneer dat nodig is zul je in kringetjes blijven rondlopen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Hulp accepteren is juist sterker worden. Ik heb mijn hele leven geleefd zoals jij het zegt: zelf overkomen en ontbering omdat mijn vader ook zo is opgevoed. En wat brengt dat: gesloten persoonlijkheid, niet bij je eigen gevoel kunnen, slecht zelfbeeld, 'geen prater'.

Mannen zouden juist veel meer hulp moeten vragen en accepteren. Waarom denk je dat er wereldwijd campagne wordt gevoerd om mannen juist meer te laten delen en praten? Omdat mannen nog steeds de hoogste zelfmoordcijfers hebben.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk. Dat is ook een kracht.

Het is imo een balans die je moet vinden. Al geloof ik wel vrij sterk in stoicisme. Maar wellicht komt dat ook vooral omdat mijn opvoeding vaak juist té beschermd was.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Had ik het misschien al verteld maar ben ik de enige die vaak serieuzere gesprekken met vrouwen heeft waar ik minder schaamte heb, opener ben, en gevoeligere onderwerpen durf te bespreken, waar bij mannen het veel meer losjes is, met meer humor en minder n strakkere patronen?

Ik vind het leuk om onder mannen te zijn. Maar als ik een probleem heb dat diep van binnen zit praat het liefst met een vrouw. Geen idee waarom.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Had ik het misschien al verteld maar ben ik de enige die vaak serieuzere gesprekken met vrouwen heeft waar ik minder schaamte heb, opener ben, en gevoeligere onderwerpen durf te bespreken, waar bij mannen het veel meer losjes is, met meer humor en minder n strakkere patronen?

Ik vind het leuk om onder mannen te zijn. Maar als ik een probleem heb dat diep van binnen zit praat het liefst met een vrouw. Geen idee waarom.
Klik om te vergroten...
You're not alone Dirk
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
imo wordt het leven als man niet beter als de wereld makkelijker wordt, maar als de man zelf sterker wordt.
Klik om te vergroten...
dee53-image.png
Wel saillant detail dat de mensen die dit zeggen zichzelf altijd onder de "strong men" scharen 🤔

Of heb je masturbatie op porno verruild voor ego-mastrubatie
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
HuisbaasBob zei:
Bekijk bijlage 48897
Wel saillant detail dat de mensen die dit zeggen zichzelf altijd onder de "strong men" scharen 🤔

Of heb je masturbatie op porno verruild voor ego-mastrubatie
Klik om te vergroten...
Ik denk dat de mensen in Vietnam het oneens zijn met afbeelding #2

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."