#1
Hahaa Jaa echte nee k weet wel dat ik het niet ben, anders was ik wel zo geweest om het toe te geven. Maar ik dacht dat als je zulke dingen deed ookal ben je dan 10 of 12,dat je dan homo bent bijvoorbeeld en voor altijd homo blijft. Maar je hebt wel gelijk cekersVolgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat dat niets zegt. Ik heb zelf ook wel vage herinneringen aan wat geexperimenteer rond die leeftijd. Had volgens mij überhaupt weinig met sex te maken en was meer algemene nieuwsgierigheid naar elkaars lichaam en de verschillen daartussen. Ik zou me er sowieso niet druk over maken. Het zegt niets over je geaardheid. En al zou het dat wel doen... wat dan nog? Het is toch jouw lijf en jouw leven. Dus met wie jij sex wilt hebben zou niemand iets uit moeten maken.
Als mensen al beginnen te denken dat je misschien toch latent wat homo- of bi-gevoelens hebt dan komt dat waarschijnlijk door hoe hard je roept dat je hetero bent. Veel mensen hebben ervaren dat mensen die dat hard roepen en/of agressie tonen jegens homoseksuelen juist zelf vaak dat soort gevoelens onderdrukken. Mijn advies is dat je het gewoon lekker laat gaan. Waarschijnlijk ben je gewoon hetero. En zo niet dan kun je maar beter zo snel mogelijk er achter komen dat het niet zo is. Anders loop je zometeen nog heel veel goede sex mis. Zou ook zonde zijn toch?!![]()
