Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
205 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Wat heb je eigenlijk precies gedaan?


Haha komende van jou. :laughing:
Klik om te vergroten...
Jaa voor zover ik me kan herinneren denkik alles wel ja ook niet echt alles maar snapje
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Jaa voor zover ik me kan herinneren denkik alles wel ja ook niet echt alles maar snapje
Klik om te vergroten...
Alles...

Da's best veel...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jbruinsma zei:
Maar wou gewoon weten als je zoiets als kindzijnde onbewust had gedaan of je dan altijd homo bent.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat dat niets zegt. Ik heb zelf ook wel vage herinneringen aan wat geexperimenteer rond die leeftijd. Had volgens mij überhaupt weinig met sex te maken en was meer algemene nieuwsgierigheid naar elkaars lichaam en de verschillen daartussen. Ik zou me er sowieso niet druk over maken. Het zegt niets over je geaardheid. En al zou het dat wel doen... wat dan nog? Het is toch jouw lijf en jouw leven. Dus met wie jij sex wilt hebben zou niemand iets uit moeten maken.

Als mensen al beginnen te denken dat je misschien toch latent wat homo- of bi-gevoelens hebt dan komt dat waarschijnlijk door hoe hard je roept dat je hetero bent. Veel mensen hebben ervaren dat mensen die dat hard roepen en/of agressie tonen jegens homoseksuelen juist zelf vaak dat soort gevoelens onderdrukken. Mijn advies is dat je het gewoon lekker laat gaan. Waarschijnlijk ben je gewoon hetero. En zo niet dan kun je maar beter zo snel mogelijk er achter komen dat het niet zo is. Anders loop je zometeen nog heel veel goede sex mis. Zou ook zonde zijn toch?! :tonguewink:
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben bi puur op seksueel vlak, want zou nooit op mijn eigen geslacht verliefd knnen worden, geen interesse in. Ik heb het 100% voor mannen. Wel vind ik een vrouwlijk lichaam aantrekkelijk, en kus ik graag met een vrouw. Puur als lust :) is dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn? Ik kijk ook graag lesbische porno🤷‍♀️😅
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hiyou zei:
Puur als lust :) is dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn?
Klik om te vergroten...
Beide? Als je niet bi was dan had je er waarschijnlijk geen interesse in... als je niet open minded was zou je er waarschijnlijk niets mee doen... Volgens mij ben ik open minded genoeg om iets met een man te doen. Maar ik vind het ook wat ver gaan om dat alleen maar te doen om te bewijzen hoe open minded ik wel niet ben terwijl ik er eigenlijk geen zin in heb... :laughing:
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat dat niets zegt. Ik heb zelf ook wel vage herinneringen aan wat geexperimenteer rond die leeftijd. Had volgens mij überhaupt weinig met sex te maken en was meer algemene nieuwsgierigheid naar elkaars lichaam en de verschillen daartussen. Ik zou me er sowieso niet druk over maken. Het zegt niets over je geaardheid. En al zou het dat wel doen... wat dan nog? Het is toch jouw lijf en jouw leven. Dus met wie jij sex wilt hebben zou niemand iets uit moeten maken.

Als mensen al beginnen te denken dat je misschien toch latent wat homo- of bi-gevoelens hebt dan komt dat waarschijnlijk door hoe hard je roept dat je hetero bent. Veel mensen hebben ervaren dat mensen die dat hard roepen en/of agressie tonen jegens homoseksuelen juist zelf vaak dat soort gevoelens onderdrukken. Mijn advies is dat je het gewoon lekker laat gaan. Waarschijnlijk ben je gewoon hetero. En zo niet dan kun je maar beter zo snel mogelijk er achter komen dat het niet zo is. Anders loop je zometeen nog heel veel goede sex mis. Zou ook zonde zijn toch?! :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Hahaa Jaa echte nee k weet wel dat ik het niet ben, anders was ik wel zo geweest om het toe te geven. Maar ik dacht dat als je zulke dingen deed ookal ben je dan 10 of 12,dat je dan homo bent bijvoorbeeld en voor altijd homo blijft. Maar je hebt wel gelijk cekers
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Alles...

Da's best veel...
Klik om te vergroten...
Jaa voor zover ik het me kan herinneren tis ook al 14 jaar terug ofs,maar gewoon de gebruikelijke dingen zegmaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hiyou zei:
Ik ben bi puur op seksueel vlak, want zou nooit op mijn eigen geslacht verliefd knnen worden, geen interesse in. Ik heb het 100% voor mannen. Wel vind ik een vrouwlijk lichaam aantrekkelijk, en kus ik graag met een vrouw. Puur als lust :) is dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn? Ik kijk ook graag lesbische porno🤷‍♀️😅
Klik om te vergroten...

Wiki:

Biseksualiteit zijn romantische gevoelens, seksuele aantrekking, of seksueel gedrag naar zowel mannen als vrouwen, of romantische gevoelens of seksuele aantrekking richting mensen ongeacht hun sekse of genderidentiteit. Dit laatste wordt ook wel aangeduid met de term panseksualiteit.
Klik om te vergroten...

Volgens dat ben je biseksueel. Of panseksueel, als je moeilijk wilt doen.

Eik zei:
Beide? Als je niet bi was dan had je er waarschijnlijk geen interesse in... als je niet open minded was zou je er waarschijnlijk niets mee doen... Volgens mij ben ik open minded genoeg om iets met een man te doen. Maar ik vind het ook wat ver gaan om dat alleen maar te doen om te bewijzen hoe open minded ik wel niet ben terwijl ik er eigenlijk geen zin in heb... :laughing:
Klik om te vergroten...
Pfff openminded... Het is gewoon lust, die voortkomt uit seksuele aantrekking. Was die aantrekking er niet, dan was je er ook niet openminded in.

Jbruinsma zei:
Jaa voor zover ik het me kan herinneren tis ook al 14 jaar terug ofs,maar gewoon de gebruikelijke dingen zegmaar.
Klik om te vergroten...
Ik zat te denken aan even aanraken of iets dergelijks, maar dus echt 'het' gedaan zeg maar? Vind ik persoonlijk wel wat verder gaan dan experimenteren eigenlijk. Maar ja iedereen heeft zijn eigen definities. En als je je nu echt hetero voelt en geen aantrekking voelt tot mannen, ben je toch ook gewoon hetero? Maar wat anderen zeggen denk ik ook wel wat: Je bent er heel erg tegen en dat is wel wat verdacht. Dat is vaak wel een teken dat er meer achter zit.
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het kan ook andersom. ik ben zelf homo en had laatst tijdens 2cb de fantasie hoe het zou zijn met een vrouw. Ik ben 40 jaar en eigenlijk nooit over seks met een vrouw nagedacht (in de zin van goh dat lijkt me wel wat). Drugs doen gekke dingen met een mens
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb vannacht in een super realistische droom samen met m'n vriendin een parenclub bezogd :tongueout: was best leuk.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Ik heb vannacht in een super realistische droom samen met m'n vriendin een parenclub bezogd :tongueout: was best leuk.
Klik om te vergroten...
Geen natte droom? Haha
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Anjadebij zei:
Het kan ook andersom. ik ben zelf homo en had laatst tijdens 2cb de fantasie hoe het zou zijn met een vrouw. Ik ben 40 jaar en eigenlijk nooit over seks met een vrouw nagedacht (in de zin van goh dat lijkt me wel wat). Drugs doen gekke dingen met een mens
Klik om te vergroten...
Het was geen nachtmerrie?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Ik heb vannacht in een super realistische droom samen met m'n vriendin een parenclub bezogd :tongueout: was best leuk.
Klik om te vergroten...
Oefen een beetje met lucide dromen..en man..wat zal jij stralend je bed induiken elke nacht
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
*Over een uurtje steekt er een koppie door het zolderluikje van de fun4two..Hey..Rivalrie..alweer hier?..zeggen 6 dames..kom erbij! ..Rivalrie twijfelt.."Waar wacht je nou op! Zegt z'n vriendin ongeduldig"
even later... ...xxxxporn.extremeporncensured..xxxlucideorgi"
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben pan sexueel maar zeg meestal gewoon bi want dat snapt men eerder
Het geslacht maakt mij dus niet uit, als ik iemand maar aantrekkelijk vind. Man of vrouw, iets ertussenin 😀👍
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Openminded zijn is heel mooi maar als je geen (sexuele )aantrekkingskracht voelt houdt het op. Goede vriend van mij is zeer openminded en zogezegd 100% homo. Hij vindt vrouwen leuke wezens maar voelt er echt niks voor .
Ikzelf dacht vroeger dat ik alleen op vrouwen viel maar na aantal jaar loodzware therapie waarin ik mijn echte zelf probeerde te vinden opende ik mijn mind en besefte dat het geslacht mij niet uitmaakt. Maar wat er nooit is geweest zal ook niet naar boven komen als je heel diep gaat graven.

Leer het (ver)oordelen van jezelf en anderen af!
Durf jezelf echt open te stellen en er gebeuren mooie dingen ! 🤩
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mooi @Knuffelpanda! Ik heb het andersom, heb vanaf jongs af aan eigenlijk (door één ervaring) aangenomen dat ik alleen op jongens viel. Nadat ik iets bewuster ben ga nadenken over waar ik sta en wat ik doe met mijn leven, viel dit eigenlijk een beetje weg. Door vrijwel nooit hetero porno te kijken vind ik het wel moeilijk om voor te stellen seks te hebben met een vrouw. Tegenwoordig kijk ik het wel meer en moet zeggen dat ik er even opgewonden van raak: maar dat is porno denk ik gewoon.
Ik ben benieuwd of hetero mannen ook opgewonden worden van gay porn? Of is dat voor veel echt een stapje te ver en 'vies' hahahaha
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Knuffelpanda zei:
Ik ben pan sexueel maar zeg meestal gewoon bi want dat snapt men eerder
Het geslacht maakt mij dus niet uit, als ik iemand maar aantrekkelijk vind. Man of vrouw, iets ertussenin 😀👍
Klik om te vergroten...
wat is het verschil tussen pan- en bi- seksueel dan eigenlijk?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
wat is het verschil tussen pan- en bi- seksueel dan eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Een panseksueel kan zich tot alle geslachten aangetrokken voelen. Niet alleen mannen en vrouwen, ook transgenders, transseksuele, mannelijke vrouwen, 'verwijfde' mannen, non binair(iemand die zich geen man en geen vrouw voelt)

Een panseksueel valt dus echt op de persoon(lijkheid) zelf.

Biseksueel voelt zich enkel aangetrokken tot beide geslachten. Ik val zelf niet op 'zachte mannen'.als iemand heel mannelijk of vrouwelijk is net zoals zijn/haar geslacht, dat kan mijn interesse wekken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mrloverdj zei:
Een panseksueel kan zich tot alle geslachten aangetrokken voelen. Niet alleen mannen en vrouwen, ook transgenders, transseksuele, mannelijke vrouwen, 'verwijfde' mannen, non binair(iemand die zich geen man en geen vrouw voelt)

Een panseksueel valt dus echt op de persoon(lijkheid) zelf.
Klik om te vergroten...
Dit stukje...
Een biseksueel gaat vaak al selecteren op uiterlijk, maar echt aangetrokken word hij/zij toch ook op de persoonlijkheid van iemand?
Dus nee, ik snap het niet.

Mrloverdj zei:
Biseksueel voelt zich enkel aangetrokken tot beide geslachten. Ik val zelf niet op 'zachte mannen'.als iemand heel mannelijk of vrouwelijk is net zoals zijn/haar geslacht, dat kan mijn interesse wekken.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5859606162...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."