#1
Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.
Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.
Junky datingAls we serieus hier op DF gaat daten dam gaat het nog achter achteruit dan Nederland. :P
Gezocht : Blonde vrouw tussen de 20-65, liefst nog een paar tanden en meth-gebruik is een afknapper. Liefst niet een te erge graflucht meedragendJunky dating
Ik zie veel vrouwen vluchtig voorbij komen met een vraagje of een kort gesprekje maar blijven niet echt hangen hier.
Het zijn voornamelijk mannen die verslaafd zijn aan dit forum.
Rustig aan Hefner! Jij ziet de centjes al binnenstromen terwijl je met een 8.6je in de hand op de tuinstoel zit. Geen vrouwenhandel ajb, ook niet als ze niet meer herkenbaar zijn als vrouw@Zwijgrecht
Mijn buurvrouw! Die heeft inderdaad nog een paar tanden en de leeftijd klopt ook nog, hoewel ze er ongeveer dubbel zo oud uit ziet. En dat beetje graflucht is ook al geen bezwaar zie ik.
Zal ik alvast een date regelen? Ze heeft nog wel een vriend, maar die kan elk moment dood neervallen aangezien zijn longcapaciteit nog maar 5% is en hij al meer dan een jaar niet kan eten door een chronisch ontstoken slokdarm.
Gevalletje in de vriezer conserveren en dubbele uitkering innen? Of is dat ziek@Zwijgrecht
Lol, nee is echt puur belangeloos bemiddelen. Mijn buren zijn dus 2 junks van middelbare leeftijd, en zij is net iets voorzichtiger geweest dan hij, waardoor hij nu met een been in het graf staat en zij naar verwachting nog wel een paar jaar mee kan.![]()
Ik weet niet waarom maar ik vergeet echt elke keer dat jij een vrouw bentIk zie in de poll dat ik nog steeds de enige lesbienne ben. Zou dat nou echt zo zijn? Echt veel vrouwen hebben we niet vergeleken mannen maar toch.
In het dagelijks leven schijnt homo onder mannen ook vaker voor te komen dan lesbie bij vrouwen. In percentage. Hier zitten 4 homo’s (die het zeggen tenminste) en 1 lesbienne. Is de verhouding hier ook 1 vrouw op 4 mannen?
Kom uit de kast potjes! Wij potten willen meer keuze aan dekseltjes!![]()
![]()
![]()
Ronron!Ik herinner me iets over een gozer die een chick zocht om crack mee te roken hierzo![]()
Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.
*leest schuin door alle pagina's heen*
Ik ben hetero. Maar ik geloof in sexual fluidity. Dat mensen in meer of mindere mate heen en weer glijden op een schaal. Ik geef de links en dan kunnen jullie zelf lezen. Ik leg bagger uit
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fluidity
Ik vind mannen het leukst en het lekkerst. Sex met een vrouw spreekt mij ook aan, alhoewel ik het nog nooit gedaan hebt. Wel gezoend en het is fijn en lekker. Net zo lekker als met een man. Sex, intimiteit met iemand is gewoon leuk. Een relatie met een vrouw zou ik geen nee tegen zeggen....Als ik verliefd raak op een vrouw, waarom niet. Het is nog niet eerder gebeurd. Wat ben ik dan van geaardheid?
Ik vind denken in hokjes zo beperkend. Maar blijkbaar is het nodig om het soort van te kwantificeren
Stop je mij nu in het hokje van 'bi-schierig, maar dan een tikje meer?'‘Bi-schierig’, maar dan een tikje meer?
Wie weet kom je daar pas echt achter na seks/relatie met een vrouw. Maar helemaal met je eens, waarom moet het altijd in hokjes. Er zijn zoveel tussenvormen mogelijk. Nergens voor nodig. Dat hokjesstoppen is iets wat de maatschappij graag wil. Sommige dingen moet je ook gewoon helemaaaaaaal niet willen kwantificeren.
Ze zouden hun tijd beter steken in het kwantificeren van LSD-zegels.Dat dan weer wel.
Leuk woord he?Bi-schierig’,
Stop je mij nu in het hokje van 'bi-schierig, maar dan een tikje meer?'![]()
![]()
Iedereen moet doen waar hij/zij goed bij voeltWil je een hokje, prima. Kies uit de bestaande of we verzinnen er een. Lekker met franjes, lichtjes en planten
Ik wil alleen zeggen dat geen hokje ook goed is, lekker belangrijk zo'n hokje. Of je nou 50/50 (hoe kan je dat überhaupt kwantificeren) op mannen en vrouwen val. Overwegend op mannen of op mannelijke vrouwen, vrouwelijke mannen.
Ik wil niet hiermee de discussie dood maken. Alleen uit het hokjes denken komen. Het voelt beperkend en geeft ruimte tot oordelen. Want als hetero, kan je niet een keer (of 2x, 3x etc) op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Want je bent hetero. Als je als bisexueel vaker op vrouwen valt, daar vaker een relatie mee gehad heb. Ben je dan niet lesbisch die af en toe op mannen valt?
Ik heb mijzelf in het hokje van hetero gestouwd....Maar voel mij daar niet thuis. 1 omdat het een hokje is en ik liever lekker ruimte hebWant als ik aangeef dat ik vrouwen leuk vindt, maar nog niet ontdekt heb in welke hoedanigheid, is het verwarrend. En dan 'moet' ik weer mijzelf uitleggen.
Niks mis overigens met het woord bi-schierig. Alleen is het weer dus een hokje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."