Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
225 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bas zei:
Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.
Klik om te vergroten...
:upsidedown:


Niet zo negatief over drugsforum's tinder sectie
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bas zei:
Als we serieus hier op DF gaat daten dam gaat het nog achter achteruit dan Nederland. :P
Klik om te vergroten...
Junky dating
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rayyar zei:
Junky dating
Klik om te vergroten...
Gezocht : Blonde vrouw tussen de 20-65, liefst nog een paar tanden en meth-gebruik is een afknapper. Liefst niet een te erge graflucht meedragend
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Zwijgrecht
Mijn buurvrouw! Die heeft inderdaad nog een paar tanden en de leeftijd klopt ook nog, hoewel ze er ongeveer dubbel zo oud uit ziet. En dat beetje graflucht is ook al geen bezwaar zie ik.

Zal ik alvast een date regelen? Ze heeft nog wel een vriend, maar die kan elk moment dood neervallen aangezien zijn longcapaciteit nog maar 5% is en hij al meer dan een jaar niet kan eten door een chronisch ontstoken slokdarm.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rebell zei:
Ik zie veel vrouwen vluchtig voorbij komen met een vraagje of een kort gesprekje maar blijven niet echt hangen hier.
Het zijn voornamelijk mannen die verslaafd zijn aan dit forum.
Klik om te vergroten...

Alleen winnarenvrouwen blijven hangen op drugsforums. (Om Amfitamientje maar even te quoten.)
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@Zwijgrecht
Mijn buurvrouw! Die heeft inderdaad nog een paar tanden en de leeftijd klopt ook nog, hoewel ze er ongeveer dubbel zo oud uit ziet. En dat beetje graflucht is ook al geen bezwaar zie ik.

Zal ik alvast een date regelen? Ze heeft nog wel een vriend, maar die kan elk moment dood neervallen aangezien zijn longcapaciteit nog maar 5% is en hij al meer dan een jaar niet kan eten door een chronisch ontstoken slokdarm.
Klik om te vergroten...
Rustig aan Hefner! Jij ziet de centjes al binnenstromen terwijl je met een 8.6je in de hand op de tuinstoel zit. Geen vrouwenhandel ajb, ook niet als ze niet meer herkenbaar zijn als vrouw
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Zwijgrecht
Lol, nee is echt puur belangeloos bemiddelen. Mijn buren zijn dus 2 junks van middelbare leeftijd, en zij is net iets voorzichtiger geweest dan hij, waardoor hij nu met een been in het graf staat en zij naar verwachting nog wel een paar jaar mee kan. :tongueout:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@Zwijgrecht
Lol, nee is echt puur belangeloos bemiddelen. Mijn buren zijn dus 2 junks van middelbare leeftijd, en zij is net iets voorzichtiger geweest dan hij, waardoor hij nu met een been in het graf staat en zij naar verwachting nog wel een paar jaar mee kan. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Gevalletje in de vriezer conserveren en dubbele uitkering innen? Of is dat ziek:tongueout:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Ik zie in de poll dat ik nog steeds de enige lesbienne ben. Zou dat nou echt zo zijn? Echt veel vrouwen hebben we niet vergeleken mannen maar toch.
In het dagelijks leven schijnt homo onder mannen ook vaker voor te komen dan lesbie bij vrouwen. In percentage. Hier zitten 4 homo’s (die het zeggen tenminste) en 1 lesbienne. Is de verhouding hier ook 1 vrouw op 4 mannen?

Kom uit de kast potjes! Wij potten willen meer keuze aan dekseltjes! :rainbow: :tonguewink::tilttearlaugh::tearsofjoy::tonguewink: :rainbow:
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waarom maar ik vergeet echt elke keer dat jij een vrouw bent :sweatsmile:
Niet dat het uitmaakt overigens, #genderisasocialconstruct

Zwijgrecht zei:
Ik herinner me iets over een gozer die een chick zocht om crack mee te roken hierzo:grin::confounded:
Klik om te vergroten...
Ronron!

Bas zei:
Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn vriend leren kennen via DF en we hebben al meer dan 2,5 jaar verkering maar keep on talking :sweatsmile:
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zal je een berichtje sturen als ik ineens iets voel voor vrouwen De Dunne :smirk:
Maar tot nu toe lijkt het er op dat ik wel hetero ben.

EDIT: Tweede vraag; ik vind het prima.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kortom, met "Drugsforum's Junky Dating" zal het waarschijnlijk nooit veel worden. Het idee was leuk; maar de aftandse DF leden (30 maar ziet er uit als 60, haren komen in plukken los, mager, neusschotje weg, psychotisch) hebben individueel zo'n zelfhaat ontwikkeld dat het opstellen van een contactadvertentie waarschijnlijk tot teveel zelfbewustzijn leidt wat weer een reeks aan zelfmoorden tot gevolg gaat hebben.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#13
*leest schuin door alle pagina's heen*

Ik ben hetero. Maar ik geloof in sexual fluidity. Dat mensen in meer of mindere mate heen en weer glijden op een schaal. Ik geef de links en dan kunnen jullie zelf lezen. Ik leg bagger uit :laughing:

https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale

https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fluidity

Ik vind mannen het leukst en het lekkerst. Sex met een vrouw spreekt mij ook aan, alhoewel ik het nog nooit gedaan hebt. Wel gezoend en het is fijn en lekker. Net zo lekker als met een man. Sex, intimiteit met iemand is gewoon leuk. Een relatie met een vrouw zou ik geen nee tegen zeggen....Als ik verliefd raak op een vrouw, waarom niet. Het is nog niet eerder gebeurd. Wat ben ik dan van geaardheid?

Ik vind denken in hokjes zo beperkend. Maar blijkbaar is het nodig om het soort van te kwantificeren
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fenne zei:
*leest schuin door alle pagina's heen*

Ik ben hetero. Maar ik geloof in sexual fluidity. Dat mensen in meer of mindere mate heen en weer glijden op een schaal. Ik geef de links en dan kunnen jullie zelf lezen. Ik leg bagger uit :laughing:

https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale

https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fluidity

Ik vind mannen het leukst en het lekkerst. Sex met een vrouw spreekt mij ook aan, alhoewel ik het nog nooit gedaan hebt. Wel gezoend en het is fijn en lekker. Net zo lekker als met een man. Sex, intimiteit met iemand is gewoon leuk. Een relatie met een vrouw zou ik geen nee tegen zeggen....Als ik verliefd raak op een vrouw, waarom niet. Het is nog niet eerder gebeurd. Wat ben ik dan van geaardheid?

Ik vind denken in hokjes zo beperkend. Maar blijkbaar is het nodig om het soort van te kwantificeren
Klik om te vergroten...

‘Bi-schierig’, maar dan een tikje meer? :wink:
Wie weet kom je daar pas echt achter na seks/relatie met een vrouw. Maar helemaal met je eens, waarom moet het altijd in hokjes. Er zijn zoveel tussenvormen mogelijk. Nergens voor nodig. Dat hokjesstoppen is iets wat de maatschappij graag wil. Sommige dingen moet je ook gewoon helemaaaaaaal niet willen kwantificeren.

Ze zouden hun tijd beter steken in het kwantificeren van LSD-zegels. :tongueout: Dat dan weer wel.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
‘Bi-schierig’, maar dan een tikje meer? :wink:
Wie weet kom je daar pas echt achter na seks/relatie met een vrouw. Maar helemaal met je eens, waarom moet het altijd in hokjes. Er zijn zoveel tussenvormen mogelijk. Nergens voor nodig. Dat hokjesstoppen is iets wat de maatschappij graag wil. Sommige dingen moet je ook gewoon helemaaaaaaal niet willen kwantificeren.

Ze zouden hun tijd beter steken in het kwantificeren van LSD-zegels. :tongueout: Dat dan weer wel.
Klik om te vergroten...
Stop je mij nu in het hokje van 'bi-schierig, maar dan een tikje meer?' :rage: :tonguewink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze olifant zei:
Bi-schierig’,
Klik om te vergroten...
Leuk woord he? :tonguewink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fenne zei:
Stop je mij nu in het hokje van 'bi-schierig, maar dan een tikje meer?' :rage: :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Haha, opzich nog wel een leuk hokje, toch. ^^ Als zij hokjes maken mogen wij er ook (leukere) hokjes bij verzinnen. :wink:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Fenne

Helemaal met jou en @Roze olifant eens dat het hokjes denken niet echt nodig is. Ik zou zeggen geniet gewoon lekker van de mannen die je tegenkomt en probeer gewoon een keer hoe het is met een vrouw. Ik zie sex als iets dat vooral positief is en zou het uit nieuwsgierigheid wel eens met een man willen doen. Probleem is alleen dat ik me echt totaal niet seksueel aangetrokken voel tot mannen dus ik denk niet dat het daar ooit van gaat komen enkel om die nieuwsgierigheid te bevredigen. Vrees dat ik genetisch toch teveel hard-wired ben als hetero.

P.S. In het kader van hokjes-denken: wordt dit niet gewoon "Bi-curious" genoemd? Vrij vertaald naar het NL zou je dan inderdaad bi-schierig kunnen zeggen :sunglasses:
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iedereen moet doen waar hij/zij goed bij voelt :) Wil je een hokje, prima. Kies uit de bestaande of we verzinnen er een. Lekker met franjes, lichtjes en planten :smiley: Ik wil alleen zeggen dat geen hokje ook goed is, lekker belangrijk zo'n hokje. Of je nou 50/50 (hoe kan je dat überhaupt kwantificeren) op mannen en vrouwen val. Overwegend op mannen of op mannelijke vrouwen, vrouwelijke mannen.

Ik wil niet hiermee de discussie dood maken. Alleen uit het hokjes denken komen. Het voelt beperkend en geeft ruimte tot oordelen. Want als hetero, kan je niet een keer (of 2x, 3x etc) op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Want je bent hetero. Als je als bisexueel vaker op vrouwen valt, daar vaker een relatie mee gehad heb. Ben je dan niet lesbisch die af en toe op mannen valt?

Ik heb mijzelf in het hokje van hetero gestouwd....Maar voel mij daar niet thuis. 1 omdat het een hokje is en ik liever lekker ruimte heb :blush: Want als ik aangeef dat ik vrouwen leuk vindt, maar nog niet ontdekt heb in welke hoedanigheid, is het verwarrend. En dan 'moet' ik weer mijzelf uitleggen.

Niks mis overigens met het woord bi-schierig. Alleen is het weer dus een hokje :laughing:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fenne zei:
Iedereen moet doen waar hij/zij goed bij voelt :) Wil je een hokje, prima. Kies uit de bestaande of we verzinnen er een. Lekker met franjes, lichtjes en planten :smiley: Ik wil alleen zeggen dat geen hokje ook goed is, lekker belangrijk zo'n hokje. Of je nou 50/50 (hoe kan je dat überhaupt kwantificeren) op mannen en vrouwen val. Overwegend op mannen of op mannelijke vrouwen, vrouwelijke mannen.

Ik wil niet hiermee de discussie dood maken. Alleen uit het hokjes denken komen. Het voelt beperkend en geeft ruimte tot oordelen. Want als hetero, kan je niet een keer (of 2x, 3x etc) op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Want je bent hetero. Als je als bisexueel vaker op vrouwen valt, daar vaker een relatie mee gehad heb. Ben je dan niet lesbisch die af en toe op mannen valt?

Ik heb mijzelf in het hokje van hetero gestouwd....Maar voel mij daar niet thuis. 1 omdat het een hokje is en ik liever lekker ruimte heb :blush: Want als ik aangeef dat ik vrouwen leuk vindt, maar nog niet ontdekt heb in welke hoedanigheid, is het verwarrend. En dan 'moet' ik weer mijzelf uitleggen.

Niks mis overigens met het woord bi-schierig. Alleen is het weer dus een hokje :laughing:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens en van mij hoef je niks uit te leggen. :wink: Mijn reactie was eigenlijk gewoon een (niet al te serieus) antwoord op de vraag die je zelf stelde. ‘Wat ben ik dan van geaardheid?’

Maar nu ik je post teruglees was het misschien meer een retorische vraag. xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."