Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
229 weergaven
18-5-2026
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Swingen doe je voor de seks. Niet voor de drugs. 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Everybody got a plan, until they get punched in the face...met een piemel
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Rijdende Rachid zei:
Hoe de fuck kom je terecht in de situatie als hetero man dat een andere, homoseksuele man, een poging doet om zijn zwiebel in jou mond te duwen? Is dat eeen reel gevaar voor jou ?:)
Klik om te vergroten...
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.


Zo bijvoorbeeld.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.


Zo bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Ja oke ik zou geen idee hebben hoe t er op zo'n feestje aan toe gaat, ieder zn ding hoor, maar meer piemels om je heen dan pillen? not my thing
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar om antwoord te geven, ik ben een volbloed 100% liefhbber van vrouwen, geen twijfels, gewoon vrouwen. vrouwen zijn de bomb
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel lang hetero geweest, derna ervan overtuigd datk lesbisch was. Een man moest ik niet meer van weten. Mijn vorige partner was non binair en nu ben ik supergelukkig met mn vriend 😂 ben uiteindelijk tot de conclusie gekome dat gender mij geen hol uitmaakt. Panseksueel en proud ❤️
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kota zei:
Heel lang hetero geweest, derna ervan overtuigd datk lesbisch was. Een man moest ik niet meer van weten. Mijn vorige partner was non binair en nu ben ik supergelukkig met mn vriend 😂 ben uiteindelijk tot de conclusie gekome dat gender mij geen hol uitmaakt. Panseksueel en proud ❤️
Klik om te vergroten...

paddoseksueel ook nog! 🥰
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Rijdende Rachid zei:
Ja oke ik zou geen idee hebben hoe t er op zo'n feestje aan toe gaat, ieder zn ding hoor, maar meer piemels om je heen dan pillen? not my thing
Klik om te vergroten...
Swingen doe je voor de seks. Niet voor de drugs. 🤷‍♂️
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Dat het allemaal zo ingewikkeld niet hoeft te zijn met tientallen verschillende benamingen.
Klik om te vergroten...
Das iets anders als labelen

Toch praktischer als men een benaming heeft voor iets wat anders een heel verhaal wordt dat praat makkelijker al moeten ze de term dan wel kennen/ begrijpen, anders blijf je uitleggen 😅

Daarom versimpel ik het meestal tot bi al dekt dat de lading niet helemaal maar meestal is t ook niet zo van belang

Tientallen benamingen ? 😅
Dat is idd wat veel om in je hoofd te krijgen haha
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zeemeerman zei:
Das iets anders als labelen

Toch praktischer als men een benaming heeft voor iets wat anders een heel verhaal wordt dat praat makkelijker al moeten ze de term dan wel kennen/ begrijpen, anders blijf je uitleggen 😅

Daarom versimpel ik het meestal tot bi al dekt dat de lading niet helemaal maar meestal is t ook niet zo van belang

Tientallen benamingen ? 😅
Dat is idd wat veel om in je hoofd te krijgen haha
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten


Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan iemand mij utleggen waarom we al die a4tjes voor ingewikkelde seksuele geaardheden hebben terwijl we het ook simpeler kunnen maken: je bent man, vrouw of iets ertussen in je voorkeur = zelfde verhaal.

Boeit het zoveel of je een pannenseksueel of een non binaire lineare weetikveelwat bent? Ik snap de meerwaarde van alle naampjes niet
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Rijdende Rachid zei:
Everybody got a plan, until they get punched in the face...met een piemel
Klik om te vergroten...
Is mij nochtans niet voorgevallen. 😜
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten


Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
Klik om te vergroten...
Ja idd daar komt t in de kern wel op neer
Optie 4 je valt nergens op 😜
Pan valt dan onder je valt op beiden
De non binairen vallen dan onder optie 3 beide ( ertussenin )
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.


Zo bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

CuriousExplorer zei:
Is mij nochtans niet voorgevallen. 😜
Klik om te vergroten...
Het zou iig niet het eerste idee zijn wat in me opkwam laten we het daarop houden :coldsweat:
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Als we zo doorgaan komen er nog wel meer naampjes bij... Een ding is zeker. De toilettenmakers spinnen er garen bij. Want in een kroeg staan straks 12 wc's voor iedere 'soort'.
Klik om te vergroten...
Of gewoon toiletten voor iedereen zonder aparte indelingen 😜

Maar jammer je reactie geeft aan dat je er niets van begrijpt en mensen die moeilijkheden hebben met iets simpels als naar de wc gaan afdoet met een overdreven grapje wat nergens op slaat
Begrijp ik ook wel want voor jou was t vast nooit een probleem om naar de wc te gaan toch ? Hoe kun je dat inleven hoe lastig t kan zijn voor trans en non binaire mensen bijv ?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zeemeerman zei:
Of gewoon toiletten voor iedereen zonder aparte indelingen 😜
Klik om te vergroten...
Pas nou op. Straks krijg je de toilettenbranche achter je aan!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Pas nou op. Straks krijg je de toilettenbranche achter je aan!
Klik om te vergroten...
Shit, al die genders is gewoon een conspiracy van big toilet
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kota zei:
Vind dat panseksueel der toch ook tussenpast. Je zou kunnen zeggen dat het hetzelfde is als bi, maar er zit weldegelijk verschil op
Klik om te vergroten...

Zou je dat verschil eens precies willen uitleggen? Want ik begrijp dat verschil ook lastig.
Ik ben gewoon lesbisch dus alleen op vrouwen.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Zou je dat verschil eens precies willen uitleggen? Want ik begrijp dat verschil ook lastig.
Ik ben gewoon lesbisch dus alleen op vrouwen.
Klik om te vergroten...
Als je biseksueel bent val je zowel op mannen als vrouwen. Panseksuelen kijken niet naar geslacht maar karakter. Ik kan bijvoorbeeld ook perfect op een non binair persoon vallen. Geslacht is geen obstakel voor mij
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kota zei:
Als je biseksueel bent val je zowel op mannen als vrouwen. Panseksuelen kijken niet naar geslacht maar karakter. Ik kan bijvoorbeeld ook perfect op een non binair persoon vallen. Geslacht is geen obstakel voor mij
Klik om te vergroten...
Aha, maar een non binair heeft wel een mannen of vrouwen lichaam qua uiterlijk. Ongeacht of zij zich qua gevoel geen van beiden voelt. Hoe zit dat verschil dan?
Ik ken best wat bi vrouwen (en enkele mannen) en die zeggen allemaal dat ze puur op de persoon/karakter vallen, ongeacht of het, (grof gezegd) een piemel of kut heeft. Dat is bij een panseksueel ook.
Ik persoonlijk ken geen non binair persoon voor zo ver ik weet. Wel een aantal met Genderdysforie. waaronder ook enkele transgenders. Wat trouwens ook weer een heel breed begrip is.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Aha, maar een non binair heeft wel een mannen of vrouwen lichaam qua uiterlijk. Ongeacht of zij zich qua gevoel geen van beiden voelt. Hoe zit dat verschil dan?
Ik ken best wat bi vrouwen (en enkele mannen) en die zeggen allemaal dat ze puur op de persoon/karakter vallen, ongeacht of het, (grof gezegd) een piemel of kut heeft. Dat is bij een panseksueel ook.
Ik persoonlijk ken geen non binair persoon voor zo ver ik weet. Wel een aantal met Genderdysforie. waaronder ook enkele transgenders. Wat trouwens ook weer een heel breed begrip is.
Klik om te vergroten...
Dat is juist het punt bij panseksualiteit. Uiterlijk speelt totaal geen rol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4243444546...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."