#1
Everybody got a plan, until they get punched in the face...met een piemelSwingen doe je voor de seks. Niet voor de drugs. 🤷♂️
Everybody got a plan, until they get punched in the face...met een piemelSwingen doe je voor de seks. Niet voor de drugs. 🤷♂️
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.Hoe de fuck kom je terecht in de situatie als hetero man dat een andere, homoseksuele man, een poging doet om zijn zwiebel in jou mond te duwen? Is dat eeen reel gevaar voor jou ?![]()
Ja oke ik zou geen idee hebben hoe t er op zo'n feestje aan toe gaat, ieder zn ding hoor, maar meer piemels om je heen dan pillen? not my thingJe gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.
Zo bijvoorbeeld.
Heel lang hetero geweest, derna ervan overtuigd datk lesbisch was. Een man moest ik niet meer van weten. Mijn vorige partner was non binair en nu ben ik supergelukkig met mn vriend 😂 ben uiteindelijk tot de conclusie gekome dat gender mij geen hol uitmaakt. Panseksueel en proud ❤️
Swingen doe je voor de seks. Niet voor de drugs. 🤷♂️Ja oke ik zou geen idee hebben hoe t er op zo'n feestje aan toe gaat, ieder zn ding hoor, maar meer piemels om je heen dan pillen? not my thing
Das iets anders als labelenDat het allemaal zo ingewikkeld niet hoeft te zijn met tientallen verschillende benamingen.
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?Das iets anders als labelen
Toch praktischer als men een benaming heeft voor iets wat anders een heel verhaal wordt dat praat makkelijker al moeten ze de term dan wel kennen/ begrijpen, anders blijf je uitleggen 😅
Daarom versimpel ik het meestal tot bi al dekt dat de lading niet helemaal maar meestal is t ook niet zo van belang
Tientallen benamingen ? 😅
Dat is idd wat veel om in je hoofd te krijgen haha
Is mij nochtans niet voorgevallen. 😜Everybody got a plan, until they get punched in the face...met een piemel
Ja idd daar komt t in de kern wel op neerUiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten
Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.
Zo bijvoorbeeld.
Het zou iig niet het eerste idee zijn wat in me opkwam laten we het daarop houdenIs mij nochtans niet voorgevallen. 😜
Of gewoon toiletten voor iedereen zonder aparte indelingen 😜Als we zo doorgaan komen er nog wel meer naampjes bij... Een ding is zeker. De toilettenmakers spinnen er garen bij. Want in een kroeg staan straks 12 wc's voor iedere 'soort'.
Pas nou op. Straks krijg je de toilettenbranche achter je aan!Of gewoon toiletten voor iedereen zonder aparte indelingen 😜
Shit, al die genders is gewoon een conspiracy van big toiletPas nou op. Straks krijg je de toilettenbranche achter je aan!
Vind dat panseksueel der toch ook tussenpast. Je zou kunnen zeggen dat het hetzelfde is als bi, maar er zit weldegelijk verschil op
Als je biseksueel bent val je zowel op mannen als vrouwen. Panseksuelen kijken niet naar geslacht maar karakter. Ik kan bijvoorbeeld ook perfect op een non binair persoon vallen. Geslacht is geen obstakel voor mijZou je dat verschil eens precies willen uitleggen? Want ik begrijp dat verschil ook lastig.
Ik ben gewoon lesbisch dus alleen op vrouwen.
Aha, maar een non binair heeft wel een mannen of vrouwen lichaam qua uiterlijk. Ongeacht of zij zich qua gevoel geen van beiden voelt. Hoe zit dat verschil dan?Als je biseksueel bent val je zowel op mannen als vrouwen. Panseksuelen kijken niet naar geslacht maar karakter. Ik kan bijvoorbeeld ook perfect op een non binair persoon vallen. Geslacht is geen obstakel voor mij
Dat is juist het punt bij panseksualiteit. Uiterlijk speelt totaal geen rolAha, maar een non binair heeft wel een mannen of vrouwen lichaam qua uiterlijk. Ongeacht of zij zich qua gevoel geen van beiden voelt. Hoe zit dat verschil dan?
Ik ken best wat bi vrouwen (en enkele mannen) en die zeggen allemaal dat ze puur op de persoon/karakter vallen, ongeacht of het, (grof gezegd) een piemel of kut heeft. Dat is bij een panseksueel ook.
Ik persoonlijk ken geen non binair persoon voor zo ver ik weet. Wel een aantal met Genderdysforie. waaronder ook enkele transgenders. Wat trouwens ook weer een heel breed begrip is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."