Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
240 weergaven
18-5-2026
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Helemaal mee eens....
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hêlêl ben Shaḥar zei:
De categorieën zijn best beperkend.

Nadat ik alles gelezen heb hierover op deze website, wel even de vraag wat maakt volgens jullie pedofilie nou objectief een stoornis, en homoseksualiteit niet?
Klik om te vergroten...
Je bent net binnen en nu al de boel op stelten willen zetten, je moet wel de duivel zijn! 😈
H
Hêlêl ben ShaḥarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druktemaker zei:
je moet wel de duivel zijn! 😈
Klik om te vergroten...

Ik maak daar geen geheim van.

Het grappige is dat niemand me gelooft wanneer ik de waarheid vertel. :innocent:
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hêlêl ben Shaḥar zei:
Ik maak daar geen geheim van.

Het grappige is dat niemand me gelooft wanneer ik de waarheid vertel. :innocent:
Klik om te vergroten...


Klinkt bekend
H
Hêlêl ben ShaḥarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druktemaker zei:

Klinkt bekend
Klik om te vergroten...

Niet chatten in het forum, dat kan je een ban opleveren schoonheid.
H
Hêlêl ben ShaḥarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hêlêl ben Shaḥar zei:
De categorieën zijn best beperkend.

Nadat ik alles gelezen heb hierover op deze website, wel even de vraag wat maakt volgens jullie pedofilie nou objectief een stoornis, en homoseksualiteit niet?
Klik om te vergroten...
Ben nog steeds benieuwd naar de mening van andere mensen hierover.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is nogal wat, om zoiets te zeggen!
Homoseksualiteit is GEEN STOORNIS en ook GEEN ZIEKTE!
Dat is pedofilie dus wél. Kinderen benaderen met iets, waartoe zij vanwege hun jeugdigheid helemaal niet aan toe zijn, en hetgeen een levenslang trauma oplevert. Nogal een verschil, nietwaar?!

Deze materie betreffende het onderwerp dat homofilie een ziekte zou zijn, waarvan je kunt genezen, zo zeggen sommigen, heb ik vaker gehoord van streng gelovigen, rooms katholieke mensen in casu, maar dit is absoluut geen ziekte, stoornis, of afwijking. Nee!
ik kan mijzelf dit niet voorstellen, een man als partner te hebben, c.q. willen, als hetero zijnde, maar ....dit is een uitspraak, die je als net New newby nogal een typerend profiel geeft.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je moet maar zo denken, ik ben/was best hard wat ik heb geleerd is dat iedereen n mens is. ja je hebt zieke lui die je moet schieten dat ceker. Maar voor sommige dingen zijn een reden, en nee niet voor iets met kinderen doen ofs heb altijd gezegd alles mag bijvb maar niet met kinderen of zulke dingen nee.!!
Maar homo zijn is geen ziekte man en bi niet en bijvb trans of zoiets ook niet. Laat iedereen zijn wie die wilt zijn en plak er geen label om sommige kunnen dr echt van doordraaien maar voor de rest laat lekker gaan man hahaha.🤪😂
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hêlêl ben Shaḥar zei:
De categorieën zijn best beperkend.

Nadat ik alles gelezen heb hierover op deze website, wel even de vraag wat maakt volgens jullie pedofilie nou objectief een stoornis, en homoseksualiteit niet?
Klik om te vergroten...
Heb je je account nou echt enkel gemaakt om hier ruzie en verdeeldheid te zaaien? Ik vind dit nogal een vreemde vraag om te stellen zo out of the blue…
H
Hêlêl ben ShaḥarLid
01-01-2024, 00:00
#10
8️⃣6️⃣ zei:
@De Dunne
Ik heb een paar toevoegingen :tongueout:

Sekse/geslacht
vrouw · intersekse · man
transseksualiteit

Genderidentiteit
androgynie
cisgender
genderqueer
queer
transgender
travestie

Voorkeur op basis van geslacht
biseksualiteit
heteroseksualiteit
homoseksualiteit
lesbianisme
panseksualiteit
polyseksualiteit

Voorkeur op basis van leeftijd
efebofilie
gerontofilie
pederastie
pedofilie

Voorkeur op basis van gedrag of objecten
bdsm
fetisjisme
infantilisme

Voorkeur voor dieren
bestialiteit

Overige voorkeuren
aseksualiteit
polyamorie
Klik om te vergroten...

Ik ben de duivel, het is wat ik doe.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Dat het allemaal zo ingewikkeld niet hoeft te zijn met tientallen verschillende benamingen.
Klik om te vergroten...
Das iets anders als labelen

Toch praktischer als men een benaming heeft voor iets wat anders een heel verhaal wordt dat praat makkelijker al moeten ze de term dan wel kennen/ begrijpen, anders blijf je uitleggen 😅

Daarom versimpel ik het meestal tot bi al dekt dat de lading niet helemaal maar meestal is t ook niet zo van belang

Tientallen benamingen ? 😅
Dat is idd wat veel om in je hoofd te krijgen haha
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zeemeerman zei:
Das iets anders als labelen

Toch praktischer als men een benaming heeft voor iets wat anders een heel verhaal wordt dat praat makkelijker al moeten ze de term dan wel kennen/ begrijpen, anders blijf je uitleggen 😅

Daarom versimpel ik het meestal tot bi al dekt dat de lading niet helemaal maar meestal is t ook niet zo van belang

Tientallen benamingen ? 😅
Dat is idd wat veel om in je hoofd te krijgen haha
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten


Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan iemand mij utleggen waarom we al die a4tjes voor ingewikkelde seksuele geaardheden hebben terwijl we het ook simpeler kunnen maken: je bent man, vrouw of iets ertussen in je voorkeur = zelfde verhaal.

Boeit het zoveel of je een pannenseksueel of een non binaire lineare weetikveelwat bent? Ik snap de meerwaarde van alle naampjes niet
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Rijdende Rachid zei:
Everybody got a plan, until they get punched in the face...met een piemel
Klik om te vergroten...
Is mij nochtans niet voorgevallen. 😜
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten


Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
Klik om te vergroten...
Ja idd daar komt t in de kern wel op neer
Optie 4 je valt nergens op 😜
Pan valt dan onder je valt op beiden
De non binairen vallen dan onder optie 3 beide ( ertussenin )
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.


Zo bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

CuriousExplorer zei:
Is mij nochtans niet voorgevallen. 😜
Klik om te vergroten...
Het zou iig niet het eerste idee zijn wat in me opkwam laten we het daarop houden :coldsweat:
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten


Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
Klik om te vergroten...
Vind dat panseksueel der toch ook tussenpast. Je zou kunnen zeggen dat het hetzelfde is als bi, maar er zit weldegelijk verschil op. Voor de rest geef ik je 100% gelijk. Ik heb al mensen bezig gehoord die dan bijvoorbeeld genderfluide,masc,trans,gay en nonbinair tegelijk zijn. Is toch helemaal nergens voor nodig en zo verwarrend voor de mensen die hier niet zelf in thuis zijn. Ik respecteer iedereen maakt niet uit hoe of wat, maar dan denk ik in mn eigen wat een gezeik is dat.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.


Zo bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat er veel meer mensen gay zouden zijn of het beseffen als ze het een kans geven. Niemand zou zich gepusht moeten voelen, zeker niet. Maar vaak (zeker meer bij mannen dan vrouwen) word het nog gezien als iets "vuil" of vreemd. Is nu eenmaal beetje hoe mannen en hun ego in elkaar zitten denk ik. Daarom dat homos ook veel meer vriendinnen hebben dan hetero mannen. Die hebben niet constant de neiging om hun mannelijkheid te bewijzen 😂 Niks tegen hetero mannen btw ik voel ze al afkomen anders😂
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kota zei:
Vind dat panseksueel der toch ook tussenpast. Je zou kunnen zeggen dat het hetzelfde is als bi, maar er zit weldegelijk verschil op. Voor de rest geef ik je 100% gelijk. Ik heb al mensen bezig gehoord die dan bijvoorbeeld genderfluide,masc,trans,gay en nonbinair tegelijk zijn. Is toch helemaal nergens voor nodig en zo verwarrend voor de mensen die hier niet zelf in thuis zijn. Ik respecteer iedereen maakt niet uit hoe of wat, maar dan denk ik in mn eigen wat een gezeik is dat.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat zulke mensen nog erg zoekende zijn naar wie ze precies zijn dat is een proces en voor hunzelf ook vast verwarrend genoeg
Ik ben er aardig in thuis maar idd dat allemaal tegelijk is wat veel en tegenstrijdig
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Rijdende Rachid zei:
Kan iemand mij utleggen waarom we al die a4tjes voor ingewikkelde seksuele geaardheden hebben terwijl we het ook simpeler kunnen maken: je bent man, vrouw of iets ertussen in je voorkeur = zelfde verhaal.

Boeit het zoveel of je een pannenseksueel of een non binaire lineare weetikveelwat bent? Ik snap de meerwaarde van alle naampjes niet
Klik om te vergroten...
Soms kan het helpen als je op zoek bent naar je geaardheid, langs de andere kant kan het ook weer erg in de war brengen. Als mensen de nood voelen om te labelen, laat ze doen heb ik persoonlijk geen last vallen. Maar denk wel dat het voor de persoon zelf niet echt bevordelijk moet zijn als ze zichzelf 10verschillende opeensluitende labels geven. Je gaat altijd ergens tegenstrijdigheid hebben. Maarja uiteindelijk, als ze zichzelf er goed bij voelen. Wie zijn wij om er commentaar op te geven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."