#1
Helemaal mee eens....
Je bent net binnen en nu al de boel op stelten willen zetten, je moet wel de duivel zijn! 😈De categorieën zijn best beperkend.
Nadat ik alles gelezen heb hierover op deze website, wel even de vraag wat maakt volgens jullie pedofilie nou objectief een stoornis, en homoseksualiteit niet?
je moet wel de duivel zijn! 😈
Ik maak daar geen geheim van.
Het grappige is dat niemand me gelooft wanneer ik de waarheid vertel.![]()
![]()
Klinkt bekend
Ben nog steeds benieuwd naar de mening van andere mensen hierover.De categorieën zijn best beperkend.
Nadat ik alles gelezen heb hierover op deze website, wel even de vraag wat maakt volgens jullie pedofilie nou objectief een stoornis, en homoseksualiteit niet?
Heb je je account nou echt enkel gemaakt om hier ruzie en verdeeldheid te zaaien? Ik vind dit nogal een vreemde vraag om te stellen zo out of the blue…De categorieën zijn best beperkend.
Nadat ik alles gelezen heb hierover op deze website, wel even de vraag wat maakt volgens jullie pedofilie nou objectief een stoornis, en homoseksualiteit niet?
@De Dunne
Ik heb een paar toevoegingen
Sekse/geslacht
vrouw · intersekse · man
transseksualiteit
Genderidentiteit
androgynie
cisgender
genderqueer
queer
transgender
travestie
Voorkeur op basis van geslacht
biseksualiteit
heteroseksualiteit
homoseksualiteit
lesbianisme
panseksualiteit
polyseksualiteit
Voorkeur op basis van leeftijd
efebofilie
gerontofilie
pederastie
pedofilie
Voorkeur op basis van gedrag of objecten
bdsm
fetisjisme
infantilisme
Voorkeur voor dieren
bestialiteit
Overige voorkeuren
aseksualiteit
polyamorie
Das iets anders als labelenDat het allemaal zo ingewikkeld niet hoeft te zijn met tientallen verschillende benamingen.
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?Das iets anders als labelen
Toch praktischer als men een benaming heeft voor iets wat anders een heel verhaal wordt dat praat makkelijker al moeten ze de term dan wel kennen/ begrijpen, anders blijf je uitleggen 😅
Daarom versimpel ik het meestal tot bi al dekt dat de lading niet helemaal maar meestal is t ook niet zo van belang
Tientallen benamingen ? 😅
Dat is idd wat veel om in je hoofd te krijgen haha
Is mij nochtans niet voorgevallen. 😜Everybody got a plan, until they get punched in the face...met een piemel
Ja idd daar komt t in de kern wel op neerUiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten
Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.
Zo bijvoorbeeld.
Het zou iig niet het eerste idee zijn wat in me opkwam laten we het daarop houdenIs mij nochtans niet voorgevallen. 😜
Vind dat panseksueel der toch ook tussenpast. Je zou kunnen zeggen dat het hetzelfde is als bi, maar er zit weldegelijk verschil op. Voor de rest geef ik je 100% gelijk. Ik heb al mensen bezig gehoord die dan bijvoorbeeld genderfluide,masc,trans,gay en nonbinair tegelijk zijn. Is toch helemaal nergens voor nodig en zo verwarrend voor de mensen die hier niet zelf in thuis zijn. Ik respecteer iedereen maakt niet uit hoe of wat, maar dan denk ik in mn eigen wat een gezeik is dat.Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten
Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
Ik denk dat er veel meer mensen gay zouden zijn of het beseffen als ze het een kans geven. Niemand zou zich gepusht moeten voelen, zeker niet. Maar vaak (zeker meer bij mannen dan vrouwen) word het nog gezien als iets "vuil" of vreemd. Is nu eenmaal beetje hoe mannen en hun ego in elkaar zitten denk ik. Daarom dat homos ook veel meer vriendinnen hebben dan hetero mannen. Die hebben niet constant de neiging om hun mannelijkheid te bewijzen 😂 Niks tegen hetero mannen btw ik voel ze al afkomen anders😂Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.
Zo bijvoorbeeld.
Ik denk dat zulke mensen nog erg zoekende zijn naar wie ze precies zijn dat is een proces en voor hunzelf ook vast verwarrend genoegVind dat panseksueel der toch ook tussenpast. Je zou kunnen zeggen dat het hetzelfde is als bi, maar er zit weldegelijk verschil op. Voor de rest geef ik je 100% gelijk. Ik heb al mensen bezig gehoord die dan bijvoorbeeld genderfluide,masc,trans,gay en nonbinair tegelijk zijn. Is toch helemaal nergens voor nodig en zo verwarrend voor de mensen die hier niet zelf in thuis zijn. Ik respecteer iedereen maakt niet uit hoe of wat, maar dan denk ik in mn eigen wat een gezeik is dat.
Soms kan het helpen als je op zoek bent naar je geaardheid, langs de andere kant kan het ook weer erg in de war brengen. Als mensen de nood voelen om te labelen, laat ze doen heb ik persoonlijk geen last vallen. Maar denk wel dat het voor de persoon zelf niet echt bevordelijk moet zijn als ze zichzelf 10verschillende opeensluitende labels geven. Je gaat altijd ergens tegenstrijdigheid hebben. Maarja uiteindelijk, als ze zichzelf er goed bij voelen. Wie zijn wij om er commentaar op te gevenKan iemand mij utleggen waarom we al die a4tjes voor ingewikkelde seksuele geaardheden hebben terwijl we het ook simpeler kunnen maken: je bent man, vrouw of iets ertussen in je voorkeur = zelfde verhaal.
Boeit het zoveel of je een pannenseksueel of een non binaire lineare weetikveelwat bent? Ik snap de meerwaarde van alle naampjes niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."