#1
Hoe kwam dat zo dan? Je krijgt niet zomaar groen licht voor transitie. Wat voelde niet goed voor hun ? Nog steeds last van genderdysforie ? Niet tevreden met resultaat van behandelingen enzo? Hadden ze een ander onrealistisch beeld van hoe het zou worden ?Ben ook al een paar mensen tegengekomen die nadat ze hun transitie hadden voltooid ineens besefte dat dit toch niet is wat ze voelen. Ik denk gewoon dat er niet
Ben erg benieuwd hoe gaat dat verder met hun weet je dat ?
