Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
236 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kota zei:
Ben ook al een paar mensen tegengekomen die nadat ze hun transitie hadden voltooid ineens besefte dat dit toch niet is wat ze voelen. Ik denk gewoon dat er niet
Klik om te vergroten...
Hoe kwam dat zo dan? Je krijgt niet zomaar groen licht voor transitie. Wat voelde niet goed voor hun ? Nog steeds last van genderdysforie ? Niet tevreden met resultaat van behandelingen enzo? Hadden ze een ander onrealistisch beeld van hoe het zou worden ?

Ben erg benieuwd hoe gaat dat verder met hun weet je dat ?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten


Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
Klik om te vergroten...
Jij vindt het onnodig ingewikkeld maar ik vindt het een verrijking van het oude te simpel gestelde beeld van gender en seksuele identiteit waarin een grote groep mensen zich niet in herkend en graag een woord heeft voor hoe ze zichzelf zien en daarmee vertellen over dat deel van zichzelf aan anderen. Waardoor steeds meer mensen in gaan zien dat het veel breder en rijker is dan men altijd dacht!

Zeggen dat het onnodig ingewikkeld wordt omdat je het niet meer kunt overzien en bevatten is jouw keus maar daarmee sluit je wel veel mensen buiten die niet in je oude simpele wereldbeeld passen en is dat niet jammer?
Maar je mag dat doen je hoeft ze niet toe te laten in je leven als je dat niet wil zolang je het wel beseft dat er meer is dan het ouderwetse achterhaalde beeld van man en vrouw. Tenslotte heb je al wel geaccepteerd dat homo lesbi en bi mensen bestaan toch? Dus waarom ga je nu in t verzet? Waarom mag bi wel maar verder moet er niks meer benoemd worden net als vroeger?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Rijdende Rachid zei:
Kan iemand mij utleggen waarom we al die a4tjes voor ingewikkelde seksuele geaardheden hebben terwijl we het ook simpeler kunnen maken: je bent man, vrouw of iets ertussen in je voorkeur = zelfde verhaal.

Boeit het zoveel of je een pannenseksueel of een non binaire lineare weetikveelwat bent? Ik snap de meerwaarde van alle naampjes niet
Klik om te vergroten...
Als we zo doorgaan komen er nog wel meer naampjes bij... Een ding is zeker. De toilettenmakers spinnen er garen bij. Want in een kroeg staan straks 12 wc's voor iedere 'soort'.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ja ik denk dat ik vrouwen tussen de 30+ en 45 het meest aantrekkelijk vind. Neemt niet weg dat ik jongere of oudere niet mooi kan vinden maar seksueel gezien liever niet te jong. Het moet al een ECHTE vrouw zijn, snappie?
Klik om te vergroten...
Moet jij zon jonkie alles weer gaan leren in bed ! πŸ€ͺ
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zeemeerman zei:
Moet jij zon jonkie alles weer gaan leren in bed ! πŸ€ͺ
Klik om te vergroten...
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ nou, geloof me, als ik zou ingaan op de seksuele avances van dat colegaatje van 33-35 ga ik nog mega veel leren! Zij heeft veel meer en een veel bredere ervaring op seks gebied. Leeftijd zegt niet altijd alles. En zij is heel erg op seks gericht en hoog libido.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Genderdysforie 😫
Foutje bedankt moeder natuur ! πŸ₯΄
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zeemeerman zei:
Hoeveel mensen ken jij dan met genderdysforie en transgenders die spijt hebben van transitie ?
@Rotjoch 😊
Klik om te vergroten...
Ik kan niet exact zeggen hoe veel. Ik ken een aantal personen met genderdysforie, iemand die een geslachtsverandering is ondergaan en nu twijfelt. Mensen die steeds veranderen (genderfluid?) en iemand die echt heel erg spijt heeft van de transitie. Die zit ook in een groep voor mensen die spijt heeft dus misschien heb ik daar een verkeerd beeld van. De groep is wel erg groot.

Dit is wel jaren geleden en ik weet niet hoe het nu met ze is. Ze hadden wel allemaal mentale problemen (depressie, manie, apathie) maar een paar dus. Ik ging om met een stel weirdo’s ja!

waarom de Sadface? Ik bedoel het allemaal niet negatief of neerbuigend ofzo hoor!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Genderbeleving zit dus in je hoofd
Je gender is bijv man of vrouw of ertussenin en zolang je lichaamskenmerken kloppen met je hoofd is er niks aan de hand
Rotjoch zei:
Ik kan niet exact zeggen hoe veel. Ik ken een aantal personen met genderdysforie, iemand die een geslachtsverandering is ondergaan en nu twijfelt. Mensen die steeds veranderen (genderfluid?) en iemand die echt heel erg spijt heeft van de transitie. Die zit ook in een groep voor mensen die spijt heeft dus misschien heb ik daar een verkeerd beeld van. De groep is wel erg groot.

Dit is wel jaren geleden en ik weet niet hoe het nu met ze is. Ze hadden wel allemaal mentale problemen (depressie, manie, apathie) maar een paar dus. Ik ging om met een stel weirdo’s ja!

waarom de Sadface? Ik bedoel het allemaal niet negatief of neerbuigend ofzo hoor!
Klik om te vergroten...
Nee hoor zo las ik t ook niet πŸ˜ŠπŸ‘
Maar lees wat verkeerde dingen enzo maar onwetendheid is geen schande en tis ook geen makkelijk onderwerp er is een universitaire studie over Gender dus πŸ§πŸ€“

Spijt me te horen dat mensen er soms niet beter van worden van transitie maar t gebeurt 😒
Soms raken mensen alles kwijt (familie, werk, etc) daardoor en hebben ze daarom spijt van transitie of misschien hadden ze een onrealistisch beeld ervan want t lost natuurlijk niet al je problemen op maar wel een heel groot en zwaar stuk mentale shit valt weg uiteindelijk maar nooit helemaal 😒
Dan nog kan t leven shit zijn natuurlijk zoals bij iedereen kan t zwaar klote zijn en alles tegenzitten maar als je een loodzware transitie hebt volbracht ben je mentaal stukken veerkrachtiger en kun je alles aan πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ‘
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
1645959411808.png
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 38800
Klik om te vergroten...
Leuk ik ken m niet wat betekent dit ?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zeemeerman zei:
Genderbeleving zit dus in je hoofd
Je gender is bijv man of vrouw of ertussenin en zolang je lichaamskenmerken kloppen met je hoofd is er niks aan de hand
Klik om te vergroten...
Interessant punt, ik ben een man en voor 99,99% zeker hetero (0,01% staat open omdat je niet weet wat het leven brengt) maar heb ook weleens zin om mijn nagels te lakken (deed ik vroeger ook, zwart). Of vrouwen benijden dat ze mooie kleding als rokjes, panties en knielaarzen dragen. Het is dus niet zo dat mijn lichaamskenmerken altijd kloppen met mijn hoofd.

De Zeemeerman zei:
Nee hoor zo las ik t ook niet πŸ˜ŠπŸ‘
Maar lees wat verkeerde dingen enzo maar onwetendheid is geen schande en tis ook geen makkelijk onderwerp er is een universitaire studie over Gender dus πŸ§πŸ€“

Spijt me te horen dat mensen er soms niet beter van worden van transitie maar t gebeurt 😒
Klik om te vergroten...
Zo veel info. Ik ga er wat meer over lezen, ook vooral om het te begrijpen. Heb je toevallig een linkje naar dat onderzoek? Het is zondagochtend en ben te lui om te zoeken πŸ˜†
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rotjoch zei:
Interessant punt, ik ben een man en voor 99,99% zeker hetero (0,01% staat open omdat je niet weet wat het leven brengt) maar heb ook weleens zin om mijn nagels te lakken (deed ik vroeger ook, zwart). Of vrouwen benijden dat ze mooie kleding als rokjes, panties en knielaarzen dragen. Het is dus niet zo dat mijn lichaamskenmerken altijd kloppen met mijn hoofd.


Zo veel info. Ik ga er wat meer over lezen, ook vooral om het te begrijpen. Heb je toevallig een linkje naar dat onderzoek? Het is zondagochtend en ben te lui om te zoeken πŸ˜†
Klik om te vergroten...
Ohja je gender en waar je op valt zijn twee verschillende dingen die staan los van elkaar
Ook crossdressers bijv voelen zich voor zover ik weet gewoon man maar vinden het leuk en opwindend om zich vrouwelijk te kleden vaak stiekem
Dragqueen is weer van een andere orde hoor
Anyway Google maar raak er is veel goede info te vinden maar helaas ook veel onzin zoals dat gaat 🀨

Transvisie is goede site
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zeemeerman zei:
Moet jij zon jonkie alles weer gaan leren in bed ! πŸ€ͺ
Klik om te vergroten...
daar kan je je soms aardig in vergissen haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zeemeerman zei:
Leuk ik ken m niet wat betekent dit ?
Klik om te vergroten...
volgens mij hetero
tog?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
ricorieks zei:
daar kan je je soms aardig in vergissen haha
Klik om te vergroten...
Idd 😜
Zo had ik eens een date met een oudere man en die heb ik wel wat leuke dingen geleerd 😁

Oef wat was die arme vent gulzig zeg , net een uitgehongerd varkentje bij een volle voerbak
Die stond al errug lang droog en van de spanning kreeg tie m niet echt omhoog πŸ˜†
T
TyphoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben heteroflexibelπŸ˜„
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zeemeerman zei:
Idd 😜
Zo had ik eens een date met een oudere man en die heb ik wel wat leuke dingen geleerd 😁
Klik om te vergroten...
heeft tie het wel overleefd ...
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
ricorieks zei:
heeft tie het wel overleefd ...
Klik om te vergroten...
Jazeker hij leefde weer erna πŸ’ͺπŸ‘πŸ˜
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zeemeerman zei:
hij leefde weer erna
Klik om te vergroten...
en daarvoor haha
grapje
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Labels labels…
Klik om te vergroten...
Wat is er mis met labels? Maak je nu een geintje? Je defineert je eigen seksualiteit toch gewoon?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."