#1
Tis jammer ja dat men blijft door gaan over pedofielen ja. Het topic gaat over elke geaardheid.
Yep super-jammer en ook dat deze nu weer genoemd wordt.
Het vernauwd de discussie ook tot schadelijk - onschadelijk en ziek/gestoord en whatever 'normaal' is.
Zullen we het als ik terug ben ook gaan hebben over bestialiteit, verkrachters (M/V) en lustmoordenaars, etc?
De link met pedo's is dat hun potentiële partners hun wil niet kunnen uitten en dus per definitie hun grenzen worden overschreden.
We kunnen het om het leuk te houden ook gaan hebben over welke lichaamsdelen (PIEMELS zijn gaaf...!!! imo), lichaamsbouw, haarkleur we bij anderen interessant vinden....