Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
232 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Tis jammer ja dat men blijft door gaan over pedofielen ja. Het topic gaat over elke geaardheid.
Klik om te vergroten...

Yep super-jammer en ook dat deze nu weer genoemd wordt.
Het vernauwd de discussie ook tot schadelijk - onschadelijk en ziek/gestoord en whatever 'normaal' is.


Zullen we het als ik terug ben ook gaan hebben over bestialiteit, verkrachters (M/V) en lustmoordenaars, etc?

De link met pedo's is dat hun potentiële partners hun wil niet kunnen uitten en dus per definitie hun grenzen worden overschreden.


We kunnen het om het leuk te houden ook gaan hebben over welke lichaamsdelen (PIEMELS zijn gaaf...!!! imo), lichaamsbouw, haarkleur we bij anderen interessant vinden....
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Geloof me, geaardheid het heeft niet alleen met seks te maken. Verliefd zijn heeft er ook mee te maken. Ik kan best seks hebben met een man, in verleden ook wel gedaan. Fysiek is dat mogelijk ja, piemel in mijn doos. Maar val ik dan op mannen? Nee, wordt ik er geil van? Nee ook niet. Ben ik ooit verliefd geweest op een man? Ook niet. Wel al dat alles bij vrouwen dat is het verschil.
Klik om te vergroten...
Ja, maar je denkt zelf dat dat een soort objectieve betekenis heeft. *Omdat* iets drie keer groen was moet het wel groen zijn. Maar misschien was het de vierde keer wel oranje, en is het enkel steeds groen omdat jij hebt besloten dat er een *Omdat* bestaat. Verliefdheid - wat is dat precies? Een soort
zinsbegoocheling over perfectie. De mensaap is naar mijn idee een wezen dat sterk de neiging heeft in een digitale werkelijkheid te gaan leven
gebaseerd op 'de eigen ervaring' en dat is prima, niks mis mee, behalve als je die standaard gaat verwarren met de werkelijkheid. Dat starre idee over
een 'geaardheid' is een vorm van determinisme die in jouw geval ook nog eens hypocriet vorm krijgt: de pedofiel is wel een geaardheid en de kannibaal niet, en dat moet dan ook nog 'wetenschappelijk' heten ook.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kwatzakottel zei:
Ja, maar je denkt zelf dat dat een soort objectieve betekenis heeft. *Omdat* iets drie keer groen was moet het wel groen zijn. Maar misschien was het de vierde keer wel oranje, en is het enkel steeds groen omdat jij hebt besloten dat er een *Omdat* bestaat. Verliefdheid - wat is dat precies? Een soort
zinsbegoocheling over perfectie. De mensaap is naar mijn idee een wezen dat sterk de neiging heeft in een digitale werkelijkheid te gaan leven
gebaseerd op 'de eigen ervaring' en dat is prima, niks mis mee, behalve als je die standaard gaat verwarren met de werkelijkheid. Dat starre idee over
een 'geaardheid' is een vorm van determinisme die in jouw geval ook nog eens hypocriet vorm krijgt: de pedofiel is wel een geaardheid en de kannibaal niet, en dat moet dan ook nog 'wetenschappelijk' heten ook.
Klik om te vergroten...
Weet je? Laat maar. Ga jij eens verdiepen in wat een SEKSUELE geaardheid is. Daar gaat dit topic namelijk over: SEKSEULE geaardheid. Je begrijpt echt niet waar dit over gaat.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kwatzakottel zei:
Ja, maar je denkt zelf dat dat een soort objectieve betekenis heeft. *Omdat* iets drie keer groen was moet het wel groen zijn. Maar misschien was het de vierde keer wel oranje, en is het enkel steeds groen omdat jij hebt besloten dat er een *Omdat* bestaat. Verliefdheid - wat is dat precies? Een soort
zinsbegoocheling over perfectie. De mensaap is naar mijn idee een wezen dat sterk de neiging heeft in een digitale werkelijkheid te gaan leven
gebaseerd op 'de eigen ervaring' en dat is prima, niks mis mee, behalve als je die standaard gaat verwarren met de werkelijkheid. Dat starre idee over
een 'geaardheid' is een vorm van determinisme die in jouw geval ook nog eens hypocriet vorm krijgt: de pedofiel is wel een geaardheid en de kannibaal niet, en dat moet dan ook nog 'wetenschappelijk' heten ook.
Klik om te vergroten...
Seksuele eigen ervaringen verwarren met de werkelijkheid. Ik ben je helemaal kwijt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
QueerMan zei:
sub-atomair.
Stephen Hawking was BIJNA zover 'm te vinden met behulp van de deeltjesversneller in Bern, toen hij helaas overleed.
Klik om te vergroten...

Hahaha. 🤣 Nog even goed gelachen hiermee voor het slapengaan. Thanks!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
QueerMan zei:
cool.

wat is eigenlijk het verschil met bisexueel / biromantisch en omnisexueel / omniromantisch?

en is het genoemd naar de Griekse Godheid Pan?
Klik om te vergroten...
Het begrip panseksualiteit is afgeleid van het Griekse pan (volledig, omvattend, alles).

Ik zie mezelf als pan maar zeg meestal bi das iets makkelijker
Of gewoon t maakt mij niet uit, man , vrouw of alles ertussenin als ik iemand maar leuk vind
D
Davidoff92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Davidoff92 zei:
Dit heb ik ook haha
Klik om te vergroten...
Was de moeite waard
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsychedelicMagic zei:
Door elitaire sletjes ben ik a-seksueel geworden. Voor straf ga ik bijstandssletjes bezwangeren.
Klik om te vergroten...
Dit was het moment dat we zagen PsychedelicMagic is een beetje de weg kwijt volgens mij. Waar was je al die tijd, het forum had je nodig. Gestoordheid verbindt.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#9
je wilt het niet weten man, buitenaardse wezens stralen liefde in mijn hart en verstand in mijn kop maar ik probeer ervoor te wijken... want machtige families willen mijn derde oog open houden hihihi
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
oke dat sloeg helemaal nergens op muwhahahaha

laten we het erop houden dat als ik niet op internet zit, ik met mijn hoofd in wonderland ben muwhahaha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychedelicMagic zei:
je wilt het niet weten man, buitenaardse wezens stralen liefde in mijn hart en verstand in mijn kop maar ik probeer ervoor te wijken... want machtige families willen mijn derde oog open houden hihihi
Klik om te vergroten...
PsychedelicMagic zei:
oke dat sloeg helemaal nergens op muwhahahaha

laten we het erop houden dat als ik niet op internet zit, ik met mijn hoofd in wonderland ben muwhahaha
Klik om te vergroten...
Sheldon vatte het goed samen:

"Your ovaries are squirting so much goofy-juice into your brain you don't even know which way is up".

Nu weet ik niet of je daadwerkelijk rinkelende eierstokken hebt maar op dit punt ben ik vijfentwintig procent zeker dat je een hagedis bent.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet het eigenlijk niet.
Onder invloed als je geil genoeg bent is niks te gek :P
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#13
snorlax zei:
Ik weet het eigenlijk niet.
Onder invloed als je geil genoeg bent is niks te gek :P
Klik om te vergroten...
steek je weleens een kippenbout in je kontgat?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat als je hetero bent maar wel seks hebt gehad met mannen ( onderinvloed ) en vrouwen???
In het verleden veel seks gehad. Ik val alleen op vrouwen. Maar wel vaak genoeg ook met mannen gedaan.

Of maakt mij dat nu gelijk biseskueel. Lijkt mij niet toch omdat ik alleen verliefd word op dames. en is ook nog nooit voorgekomen dat ik vlinders in mijn buik voelde voor hetzelfde geslacht.

Is daar een naampje voor?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsychedelicMagic zei:
steek je weleens een kippenbout in je kontgat?
Klik om te vergroten...
Dat kennen we allemaal
Dat noemde ze bij ons spelletjes middag
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
WeAreThe99% zei:
Wat als je hetero bent maar wel seks hebt gehad met mannen ( onderinvloed ) en vrouwen???
In het verleden veel seks gehad. Ik val alleen op vrouwen. Maar wel vaak genoeg ook met mannen gedaan.

Of maakt mij dat nu gelijk biseskueel. Lijkt mij niet toch omdat ik alleen verliefd word op dames. en is ook nog nooit voorgekomen dat ik vlinders in mijn buik voelde voor hetzelfde geslacht.

Is daar een naampje voor?
Klik om te vergroten...
Ja, homo. Niets mis mee toch?

Ik heb ook niks tegen negers, maar mensen met een bruine huid, meh
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ja, homo. Niets mis mee toch?

Ik heb ook niks tegen negers, maar mensen met een bruine huid, meh
Klik om te vergroten...
Nee is ook niks mis mee, maar het heeft mij wel onzeker gemaakt in mijn leven. Omdat ik vaak genoeg in mijn gebruik seks heb gehad met mannen terwijl ik hetero ben. Doet toch wel wat met mijn zelfbeeld.

Gaat nu wel goed hoor. Ik praat over 5 jaar geleden ofzo
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Dat is geen geaardheid maar een stoornis.. :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Scheelt mogelijk anders wel een hoop gedoe en gez**k.. :kissingheart:
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
WeAreThe99% zei:
Nee is ook niks mis mee, maar het heeft mij wel onzeker gemaakt in mijn leven. Omdat ik vaak genoeg in mijn gebruik seks heb gehad met mannen terwijl ik hetero ben. Doet toch wel wat met mijn zelfbeeld.

Gaat nu wel goed hoor. Ik praat over 5 jaar geleden ofzo
Klik om te vergroten...
Hopelijk was de seks wel lekker.

Zou mooi zijn als het voor hoe men anderen beoordeelt - en hoe je jezelf voelt over jezelf - het geen bal uit maakt of je gevoelens en/of seks hebt met mannen, vrouwen of met allebei (na elkaar, tegelijk, whatever). Volgens mij was dat het punt dat @Dirkjan maakte.
En ik weet ook dat de praktijk anders is, grootste deel maatschappij gaat vaak nogal simpel ervan uit dat het 'mannetje-vrouwtje' is. Met een ondertoon dat het je minder man of vrouw maakt, als dat anders bij je is.

Als die dingen in de weg zitten en je daarom (onder invloed of niet) maar niet doet wat je wel leuk of lekker vindt is het ook zo zonde.
Het is maar lust, sex (en soms verliefdheid). Alleen het geslacht van de ander is een andere dan bij de meerderheid.

Aimer est le grand point, qu'importe la maîtresse ?

en dat klinkt wel heel braaf en over-romantisch, dus:

Baiser est le grand point, qu'importe l'amant ?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#20
QueerMan zei:
Hopelijk was de seks wel lekker.

Zou mooi zijn als het voor hoe men anderen beoordeelt - en hoe je jezelf voelt over jezelf - het geen bal uit maakt of je gevoelens en/of seks hebt met mannen, vrouwen of met allebei (na elkaar, tegelijk, whatever). Volgens mij was dat het punt dat @Dirkjan maakte.
En ik weet ook dat de praktijk anders is, grootste deel maatschappij gaat vaak nogal simpel ervan uit dat het 'mannetje-vrouwtje' is. Met een ondertoon dat het je minder man of vrouw maakt, als dat anders bij je is.

Als die dingen in de weg zitten en je daarom (onder invloed of niet) maar niet doet wat je wel leuk of lekker vindt is het ook zo zonde.
Het is maar lust, sex (en soms verliefdheid). Alleen het geslacht van de ander is een andere dan bij de meerderheid.

Aimer est le grand point, qu'importe la maîtresse ?

en dat klinkt wel heel braaf en over-romantisch, dus:

Baiser est le grand point, qu'importe l'amant ?
Klik om te vergroten...
Jah de seks was prima

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."