#1
Maar jij bent wel homo of hetero?Mijn eerste herinnering van experimenten was op iets van 10 jarige leeftijd. Wellicht eerder... Vind het lastig om terug te denken in de tijd.
Maar jij bent wel homo of hetero?Mijn eerste herinnering van experimenten was op iets van 10 jarige leeftijd. Wellicht eerder... Vind het lastig om terug te denken in de tijd.
Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoelJe zit er blijkbaar toch wel mee, waarom zou je het erg vinden om misschien bi sexueel te zijn ?
Je zei dat je walgt van het idee, dat klinkt niet alsof je het niet erg zou vinden.Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoel
Als je NU op mannen valt WEET je dat. Val je nu niet op mannen dan ben je geen homo. Zo makkelijk is het.Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoel
Ik ben hetero.Maar jij bent wel homo of hetero?
Ik hoor dat ook en als geaardheid een keuze was had ik ook voor hetero gekozen. Idd omdat het gewoon makkelijker is qua acceptatie en meer keuze in een partner.Je zei dat je walgt van het idee, dat klinkt niet alsof je het niet erg zou vinden.
Maar ik begrijp het wel, ik zou ook niet homo willen zijn, dat lijkt mij alles er veel moeilijker op maken. Eventueel onbegrip en onverdraagzaamheid van de mensen in je omgeving. Heb ook van homo's zelf gehoord dat ze liever hetero waren geweest. Dat is makkelijker in een maatschappij die dominant hetero is.
Niets tegen homo's hoor.
Op jonge leeftijd ben je helemaal niet bezig met homo of hetero of bi. Experimenter hoort er bij en toont alleen maar aan dat je gezonde ontwikkeling doorgemaakt hebt.Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoel
Ja Dat is helemaal waar klopt idd,want als ik het was dan is het niet anders maar ik dacht omdst ik toen zo jong wel eens iets probeerde zegmaar ik dan nu ook homo ben maar je hebt gelijk ππ»Als je NU op mannen valt WEET je dat. Val je nu niet op mannen dan ben je geen homo. Zo makkelijk is het.
Ik had vroeger ook vriendjes, pas op latere leeftijd kwam ik er achter dat ik lesbisch ben. Ondanks dat ik pas ergens in mijn 30βer jaren er achter kwam en vroeger meerdere vriendjes had WEET ik nu dat ik echt op vrouwen val.
Maak er niet zo een punt van voor jezelf joh. Let it go, let it go.
Klopt dat sowieso je weet ook niet wat je doet als je 10 jaar bent of ouder je ziet veel enzv maar dat klopt ceker wetenOp jonge leeftijd ben je helemaal niet bezig met homo of hetero of bi. Experimenter hoort er bij en toont alleen maar aan dat je gezonde ontwikkeling doorgemaakt hebt.
Jaa ik walg er van als ik het zie ofs, dat wel.maar heb niets tegen homo's dat niet ceker niet. en waar ik mee zat is gewoon dat ik dacht van als je als 10 jarige dingen uit probeerde, onbewust datwel want je hebt idd geen idee waar je mee besig bent. Maar ik dan denk dan dat ik nu ook homo ben daardoor wat ik als kind deed, terwijl ik echt op meiden val Egt raarJe zei dat je walgt van het idee, dat klinkt niet alsof je het niet erg zou vinden.
Maar ik begrijp het wel, ik zou ook niet homo willen zijn, dat lijkt mij alles er veel moeilijker op maken. Eventueel onbegrip en onverdraagzaamheid van de mensen in je omgeving. Heb ook van homo's zelf gehoord dat ze liever hetero waren geweest. Dat is makkelijker in een maatschappij die dominant hetero is.
Niets tegen homo's hoor.
Misschien walg je van het idee seks te hebben met een man, dat lijkt me vrij normaal als hetero man.Jaa ik walg er van als ik het zie ofs, dat wel.maar heb niets tegen homo's dat niet ceker niet. en waar ik mee zat is gewoon dat ik dacht van als je als 10 jarige dingen uit probeerde, onbewust datwel want je hebt idd geen idee waar je mee besig bent. Maar ik dan denk dan dat ik nu ook homo ben daardoor wat ik als kind deed, terwijl ik echt op meiden val Egt raar
Jaa dat wel gekukkig deed ik het zo vroeg en wist niet wat ik deed anders was ik wel homo ceker weten ja precies dat gekukkig maar ππ»Misschien walg je van het idee seks te hebben met een man, dat lijkt me vrij normaal als hetero man.
Maar laat het nu maar los, je bent niet homo, het was gewoon wat experimenteren.![]()
Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.Jaa dat wel gekukkig deed ik het zo vroeg en wist niet wat ik deed anders was ik wel homo ceker weten ja precies dat gekukkig maar ππ»
Geen twijfel denk ik maar meer angst om homo te zijn lijkt het. Aslof het iets ergs is. Een ego dingetje.Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Je bent er zo mee bezig, misschien ben je toch wel homo? Gelukkig heb je er niks tegen.Jaa dat wel gekukkig deed ik het zo vroeg en wist niet wat ik deed anders was ik wel homo ceker weten ja precies dat gekukkig maar ππ»
Ik heb veel van "dit soort" types in mijn omgeving gehad. Bijna allemaal bleken ze bi of gay te zijn.Geen twijfel denk ik maar meer angst om homo te zijn lijkt het. Aslof het iets ergs is. Een ego dingetje.
JaDus bij jou is het meer voor de lust?
Neman dat niet als ik het was geweest tjah, dan is het niet anders. Maar ik heb alleen wat ik nog weet tenminste dingen geprobeerd toen ik 10 12 was uit nieuwsgierigheid denkik. en na die tijd nooit want had later gewoon een vriendin.en heb nooit op zo'n manier aan een jonge gedacht dus. Denk gwn dat het kwam omdat je jong bent en wil weten wat het isBen je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Jaa omdat ik wou weten, als je het hebt gedaan toen je 10 12 was of je dan voor altijd homo bent. Snapje als ik het ben en ik voel iets voor jongens dan is het zo maar dat is het niet sowiesoJe bent er zo mee bezig, misschien ben je toch wel homo? Gelukkig heb je er niks tegen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."