Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
213 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Mijn eerste herinnering van experimenten was op iets van 10 jarige leeftijd. Wellicht eerder... Vind het lastig om terug te denken in de tijd.
Klik om te vergroten...
Maar jij bent wel homo of hetero?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zit er blijkbaar toch wel mee, waarom zou je het erg vinden om misschien bi sexueel te zijn ?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Knuffelpanda zei:
Je zit er blijkbaar toch wel mee, waarom zou je het erg vinden om misschien bi sexueel te zijn ?
Klik om te vergroten...
Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoel
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jbruinsma zei:
Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoel
Klik om te vergroten...
Je zei dat je walgt van het idee, dat klinkt niet alsof je het niet erg zou vinden.

Maar ik begrijp het wel, ik zou ook niet homo willen zijn, dat lijkt mij alles er veel moeilijker op maken. Eventueel onbegrip en onverdraagzaamheid van de mensen in je omgeving. Heb ook van homo's zelf gehoord dat ze liever hetero waren geweest. Dat is makkelijker in een maatschappij die dominant hetero is.

Niets tegen homo's hoor.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoel
Klik om te vergroten...
Als je NU op mannen valt WEET je dat. Val je nu niet op mannen dan ben je geen homo. Zo makkelijk is het.
Ik had vroeger ook vriendjes, pas op latere leeftijd kwam ik er achter dat ik lesbisch ben. Ondanks dat ik pas ergens in mijn 30’er jaren er achter kwam en vroeger meerdere vriendjes had WEET ik nu dat ik echt op vrouwen val.
Maak er niet zo een punt van voor jezelf joh. Let it go, let it go.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jbruinsma zei:
Maar jij bent wel homo of hetero?
Klik om te vergroten...
Ik ben hetero.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Je zei dat je walgt van het idee, dat klinkt niet alsof je het niet erg zou vinden.

Maar ik begrijp het wel, ik zou ook niet homo willen zijn, dat lijkt mij alles er veel moeilijker op maken. Eventueel onbegrip en onverdraagzaamheid van de mensen in je omgeving. Heb ook van homo's zelf gehoord dat ze liever hetero waren geweest. Dat is makkelijker in een maatschappij die dominant hetero is.

Niets tegen homo's hoor.
Klik om te vergroten...
Ik hoor dat ook en als geaardheid een keuze was had ik ook voor hetero gekozen. Idd omdat het gewoon makkelijker is qua acceptatie en meer keuze in een partner.
Neemt niet weg dat ik het zelf 100% heb geaccepteerd en er helemaal open over ben.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoel
Klik om te vergroten...
Op jonge leeftijd ben je helemaal niet bezig met homo of hetero of bi. Experimenter hoort er bij en toont alleen maar aan dat je gezonde ontwikkeling doorgemaakt hebt.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Als je NU op mannen valt WEET je dat. Val je nu niet op mannen dan ben je geen homo. Zo makkelijk is het.
Ik had vroeger ook vriendjes, pas op latere leeftijd kwam ik er achter dat ik lesbisch ben. Ondanks dat ik pas ergens in mijn 30’er jaren er achter kwam en vroeger meerdere vriendjes had WEET ik nu dat ik echt op vrouwen val.
Maak er niet zo een punt van voor jezelf joh. Let it go, let it go.
Klik om te vergroten...
Ja Dat is helemaal waar klopt idd,want als ik het was dan is het niet anders maar ik dacht omdst ik toen zo jong wel eens iets probeerde zegmaar ik dan nu ook homo ben maar je hebt gelijk πŸ‘πŸ»
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Op jonge leeftijd ben je helemaal niet bezig met homo of hetero of bi. Experimenter hoort er bij en toont alleen maar aan dat je gezonde ontwikkeling doorgemaakt hebt.
Klik om te vergroten...
Klopt dat sowieso je weet ook niet wat je doet als je 10 jaar bent of ouder je ziet veel enzv maar dat klopt ceker weten
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Je zei dat je walgt van het idee, dat klinkt niet alsof je het niet erg zou vinden.

Maar ik begrijp het wel, ik zou ook niet homo willen zijn, dat lijkt mij alles er veel moeilijker op maken. Eventueel onbegrip en onverdraagzaamheid van de mensen in je omgeving. Heb ook van homo's zelf gehoord dat ze liever hetero waren geweest. Dat is makkelijker in een maatschappij die dominant hetero is.

Niets tegen homo's hoor.
Klik om te vergroten...
Jaa ik walg er van als ik het zie ofs, dat wel.maar heb niets tegen homo's dat niet ceker niet. en waar ik mee zat is gewoon dat ik dacht van als je als 10 jarige dingen uit probeerde, onbewust datwel want je hebt idd geen idee waar je mee besig bent. Maar ik dan denk dan dat ik nu ook homo ben daardoor wat ik als kind deed, terwijl ik echt op meiden val Egt raar
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jbruinsma zei:
Jaa ik walg er van als ik het zie ofs, dat wel.maar heb niets tegen homo's dat niet ceker niet. en waar ik mee zat is gewoon dat ik dacht van als je als 10 jarige dingen uit probeerde, onbewust datwel want je hebt idd geen idee waar je mee besig bent. Maar ik dan denk dan dat ik nu ook homo ben daardoor wat ik als kind deed, terwijl ik echt op meiden val Egt raar
Klik om te vergroten...
Misschien walg je van het idee seks te hebben met een man, dat lijkt me vrij normaal als hetero man. :wink:

Maar laat het nu maar los, je bent niet homo, het was gewoon wat experimenteren. :)
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Misschien walg je van het idee seks te hebben met een man, dat lijkt me vrij normaal als hetero man. :wink:

Maar laat het nu maar los, je bent niet homo, het was gewoon wat experimenteren. :)
Klik om te vergroten...
Jaa dat wel gekukkig deed ik het zo vroeg en wist niet wat ik deed anders was ik wel homo ceker weten ja precies dat gekukkig maar πŸ‘πŸ»
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jbruinsma zei:
Jaa dat wel gekukkig deed ik het zo vroeg en wist niet wat ik deed anders was ik wel homo ceker weten ja precies dat gekukkig maar πŸ‘πŸ»
Klik om te vergroten...
Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Klik om te vergroten...
Geen twijfel denk ik maar meer angst om homo te zijn lijkt het. Aslof het iets ergs is. Een ego dingetje.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jbruinsma zei:
Jaa dat wel gekukkig deed ik het zo vroeg en wist niet wat ik deed anders was ik wel homo ceker weten ja precies dat gekukkig maar πŸ‘πŸ»
Klik om te vergroten...
Je bent er zo mee bezig, misschien ben je toch wel homo? Gelukkig heb je er niks tegen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Geen twijfel denk ik maar meer angst om homo te zijn lijkt het. Aslof het iets ergs is. Een ego dingetje.
Klik om te vergroten...
Ik heb veel van "dit soort" types in mijn omgeving gehad. Bijna allemaal bleken ze bi of gay te zijn.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jbruinsma zei:
Dus bij jou is het meer voor de lust?
Klik om te vergroten...
Ja
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Klik om te vergroten...
Neman dat niet als ik het was geweest tjah, dan is het niet anders. Maar ik heb alleen wat ik nog weet tenminste dingen geprobeerd toen ik 10 12 was uit nieuwsgierigheid denkik. en na die tijd nooit want had later gewoon een vriendin.en heb nooit op zo'n manier aan een jonge gedacht dus. Denk gwn dat het kwam omdat je jong bent en wil weten wat het is
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#20
KlaasVaak zei:
Je bent er zo mee bezig, misschien ben je toch wel homo? Gelukkig heb je er niks tegen.
Klik om te vergroten...
Jaa omdat ik wou weten, als je het hebt gedaan toen je 10 12 was of je dan voor altijd homo bent. Snapje als ik het ben en ik voel iets voor jongens dan is het zo maar dat is het niet sowieso

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."