#1
Ik heb mijn tekst net aangepast..Dat mag maar je veroordeeld nogal.
Ik begrijp oprecht niet waarom dat niet naast elkaar kan bestaan. Je doet het echt jezelf aan.
Misschien ben ik wel gewoon ouderwets op sommige punten. Ik weet het niet.
Ik heb mijn tekst net aangepast..Dat mag maar je veroordeeld nogal.
Ik begrijp oprecht niet waarom dat niet naast elkaar kan bestaan. Je doet het echt jezelf aan.
Dat is niet waar het over gaat hier.je partner heeft een week later al een relatie,
Ik reageer fel op zulke berichten, omdat ik zoveel slechte voorbeelden zie in mijn omgeving van jaloerse/opdringerige/agressieve en vooral ronduit domme mannen die een vrouw voor slet uitmaken terwijl hun oordeel pijn kan doen. Uitsluiting omdat iemand wel durft te leven. Vrouwonvriendelijke shitzooi lijkt soms wel de norm gevoed uit een patriarchale cultuur, waar ook anti homo, anti abortus en zo vanuit gevoed worden. Het leven kan zo fantastisch zijn, maar niet op die grondslag.Maar om daar nou zo fel op te reageren.., 🤗
Ja maar je kent @Mindless toch langer dan vandaagIk reageer fel op zulke berichten, omdat ik zoveel slechte voorbeelden zie in mijn omgeving van jaloerse/opdringerige/agressieve en vooral ronduit domme mannen die een vrouw voor slet uitmaken terwijl hun oordeel pijn kan doen. Uitsluiting omdat iemand wel durft te leven. Vrouwonvriendelijke shitzooi lijkt soms wel de norm gevoed uit een patriarchale cultuur, waar ook anti homo, anti abortus en zo vanuit gevoed worden. Het leven kan zo fantastisch zijn, maar niet op die grondslag.
Ik moest door jouw comment net denken aan mijn eerste, iets langere relatie toen ik 18 of 19 was. Als tiener was ik een echte boekenwurm in de jaren 80 en nogal verlegen. Dat veranderde allemaal toen een vriend van mij vroeg of ik met hem en zijn maten wilde gaan stappen. Toen begon ik na een half jaar uitgaan een relatie met een meisje die echt heel mooi was. Maar als je dan na een tijdje samen hoort dat ze al meer partners had gehad dan ze tenen en vinger heeft, knapt er echt wel iets in je.. Ik kon ook heel slecht overweg met alle aandacht die ze in een kroeg kreeg. Kon mijn kont bij wijze van spreken niet keren of er stond al een gozer naast haar. In plaats van dat de relatie me zelfvertrouwen gaf, voelde ik me steeds onzekerder worden. En dan ga je inderdaad aan je toekomst denken. Mijn tweede lange relatie (pakweg acht maanden later) was hetzelfde verhaal. Maar we zijn toch 3 jaar samen geweest. Daarna was die jaloezie en onzekerheid gelukkig wel grotendeels verdwenen.Het gaat @RosseGod96 vermoedelijk ook helemaal niet om het verleden, maar eerder om de toekomst (angst gaat over de toekomst, spijt over het verleden). Bang dat ze vreemd gaat wellicht? Bang om "minder" te zijn dan je voorgangers? Zoiets?
Gokje hoor, maar met vergelijken word je nooit gelukkig.
Ik denk er nu precies zo over als jij, maar dat was wel anders toen ik pakweg 18 was en nog een paar jaar daarna..Waarom terugkijken naar het verleden?
Als je toch van iemand alvorens je relatie echt hebt gehouden, dan is er toch niks mis mee?
Het verleden, daar kan je niks meer aan veranderen. Ook qua oude bedpartners niet.
Maar ik zou een nieuwe relatie nooit gaan verpesten over iets, dat vroeger speelde.
Toen was je huidige relatie er niet....
Laat het verleden toch rusten! Als je in de stront gaat roeren, dan gaat hij stinken!
Leef in het nu, straks, en morgen. Daar heb je tenminste invloed op!
Helemaal mee eens.Ik reageer fel op zulke berichten, omdat ik zoveel slechte voorbeelden zie in mijn omgeving van jaloerse/opdringerige/agressieve en vooral ronduit domme mannen die een vrouw voor slet uitmaken terwijl hun oordeel pijn kan doen. Uitsluiting omdat iemand wel durft te leven. Vrouwonvriendelijke shitzooi lijkt soms wel de norm gevoed uit een patriarchale cultuur, waar ook anti homo, anti abortus en zo vanuit gevoed worden. Het leven kan zo fantastisch zijn, maar niet op die grondslag.
Are you sure?Een vrouw (of man) gaat niet stuk door meer of minder bedpartners, dus daar heeft die historie toch veel minder waarde?
Nee op het laatst voel je er niks meer van nee.Voel je niks van hoor.
Op jezelf ja maar niet op je partner. Dat ligt bij jezelf.Are you sure?
Ken je de uitspraak "1000 cock stare"?
"Stuk" is overdreven natuurlijk, maar natuurlijk heeft iets heel intiems als seks invloed op een mens.
Nee op het laatst voel je er niks meer van nee.![]()
Heb wel weer wat losgemaakt hierboven zie ik.
Neem me ook weer niet te serieus hè mensen. Doe ik zelf ook niet.
Ben je nou zo naïef om te denken dat het meest intieme dat je met een ander mens kunt doen geen invloed op je heeft? En dat met tientallen, zoniet honderden mensen.Op jezelf ja maar niet op je partner. Dat ligt bij jezelf.
Seks heeft kan heel goede invloed hebben op de mens, ook heel slechte. Dat jij kijkt naar een vrouw die lekker geleefd heeft als een vrouw waarbij je niks meer voelt, dan ben je duidelijk nog een groentje op seksgebied. Trouwens, ooit zelf meegemaakt (jouw maat of haar maat of onkunde?) of zit je hier ook weer semi-stoer af te geven op vrouwen die wellicht voor jou een standje te sterk zijn?"Stuk" is overdreven natuurlijk, maar natuurlijk heeft iets heel intiems als seks invloed op een mens.
Je leert van sexuele ervaringen. Je wordt niet deels de mensen waar je seks mee hebt 🤣🤣🤣Alleen al (niet fysieke) omgang met de mensen om je heen heeft grote invloed op je. Je wórdt (deels) de mensen waar je mee omgaat
Ik heb het na 28 jaar nog steeds moeilijk met mezelf & iemand nieuw te leren kennen. Nu het (weeral) zover is, en ik iemand heb leren kennen, merk ik op dat dat meisje "niet stilgezeten" heeft bij wijze van spreken voor mij, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Dat verwacht ik ook niet trouwens, dat zou zo hypocriet van mezelf zijn. Maar er blijft zo een rot gevoel plakken als zij hier (ongewild) haar verhaal over vertelt.
Komt er ook nog bij dat ik soms wat onzeker/stress heb in de slaapkamer, wat nergens voor nodig is want alles gaat meestal perfect. Communicatie is hier ook een belangrijke, dus dat doe ik ook.
Enig idee hoe of tips hoe ik hiermee kan omgaan, zonder haar of mezelf te kwetsen, omdat rot gevoel gewoon maar wat te temperen ...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."