#1
Gewoon 2 whey proteineshakes (liefst 1 met havermout idd) per dag en na 6 maanden zit je zi 10/15 kg zwaarder.
Zou er wel krachttraining bij doen of calestehnics of iets.
Zou er wel krachttraining bij doen of calestehnics of iets.
Gewoon even een jaar of 12 wachten; lost zichzelf op. Je zal nog wensen dat je terug kanHeyy DF,
Guap hier weer
Ik ben 18 jaar oud en weeg 60 kg.
Nou als het goed is valt 60 kg netaan binnen een gezond gewicht (kan dr ook net buiten vallen, niet gecheckt). Ik zie mezelf niet als een lopend skelet ofzo maar eerlijk is eerlijk ipv 60 had het wel 70 of 75 mogen zijn.
Sinds jong af aan heb ik al een metabolisme dat sneller verbrand als de gemiddelde bosbrand in Australië💀. Op een gewone werkdag eet ik 6-8 bruine boterhammen + nog vleeswaren zoals sparerribs of steak met groente bij het avondeten en toch blijft mijn gewicht precies 60kg of zelfs lager als ik een dag wat minder eet.
Kan iemand zich vinden in dit verhaal of heb je advies dat voor jou werkte laat me het weten! Ik heb niet bepaald behoefte om elke minuut van de dag aan het eten te zijn😭.
Tnxxx
En Ciao
Maar oprecht dit is vrij normaal. Jonge mensen zijn vaak heel dun. Overigens schrik ik niet zo van de hoeveelheden die je eet. Die lijken me ook gewoon normaal. Waar je je beter op kan focussen is of je 1. lekker en gezond eet, en 2. dat je je prettig voelt in je lijf. Persoonlijk houd ik niet zo van die trend tegenwoordig van allerlei fitnessprogramma's met bijbehorend dieet waarbij je de hele dag eieren, kip en rijst naar binnen moet stouwen om maar spiermassa op te bouwen. Dat is ook niet gezond hoor. Bovendien word je volgens mij juist onzeker van zo'n doelmatige kijk op je lichaam. Platforms zoals Instagram voeden dat soort onzekerheid enorm om je vervolgens allerlei advertenties voor weipoeder en supplementen-onzin voor te schotelen. In plaats daarvan kan je ook gewoon besluiten dat je gewoon lekker je leven leidt en dat prima vindt. Lijkt mij een stuk rustigerHeyy DF,
Guap hier weer
Ik ben 18 jaar oud en weeg 60 kg.
Nou als het goed is valt 60 kg netaan binnen een gezond gewicht (kan dr ook net buiten vallen, niet gecheckt). Ik zie mezelf niet als een lopend skelet ofzo maar eerlijk is eerlijk ipv 60 had het wel 70 of 75 mogen zijn.
Sinds jong af aan heb ik al een metabolisme dat sneller verbrand als de gemiddelde bosbrand in Australië💀. Op een gewone werkdag eet ik 6-8 bruine boterhammen + nog vleeswaren zoals sparerribs of steak met groente bij het avondeten en toch blijft mijn gewicht precies 60kg of zelfs lager als ik een dag wat minder eet.
Kan iemand zich vinden in dit verhaal of heb je advies dat voor jou werkte laat me het weten! Ik heb niet bepaald behoefte om elke minuut van de dag aan het eten te zijn😭.
Tnxxx
En Ciao
Zeker! Ik voel me gewoon comfortabel in mijn lijf dat sowieso alleen voor werk (ik ben automonteur) en daar kom ik nog wel is kracht tekort. Ik heb ook zeker al geprobeerd naar de gym te gaan maar ik zie gewoon veelste weinig progressie voor hoevaak ik trainde (4x per week) en heb ik ook nog eens aanleg voor blessure na wat zwaardere belasting mooi kut dus👍🏻😁.Maar oprecht dit is vrij normaal. Jonge mensen zijn vaak heel dun. Overigens schrik ik niet zo van de hoeveelheden die je eet. Die lijken me ook gewoon normaal. Waar je je beter op kan focussen is of je 1. lekker en gezond eet, en 2. dat je je prettig voelt in je lijf. Persoonlijk houd ik niet zo van die trend tegenwoordig van allerlei fitnessprogramma's met bijbehorend dieet waarbij je de hele dag eieren, kip en rijst naar binnen moet stouwen om maar spiermassa op te bouwen. Dat is ook niet gezond hoor. Bovendien word je volgens mij juist onzeker van zo'n doelmatige kijk op je lichaam. Platforms zoals Instagram voeden dat soort onzekerheid enorm om je vervolgens allerlei advertenties voor weipoeder en supplementen-onzin voor te schotelen. In plaats daarvan kan je ook gewoon besluiten dat je gewoon lekker je leven leidt en dat prima vindt. Lijkt mij een stuk rustiger![]()
Hoeft niet per se.Gewoon even een jaar of 12 wachten; lost zichzelf op. Je zal nog wensen dat je terug kan![]()
Dit zeiden ze tegen mij ook altijd vroegah. Nu met 40 jaar jong en stiekem amper sport, krijg ik heeeeul licht een buikjeGewoon even een jaar of 12 wachten; lost zichzelf op. Je zal nog wensen dat je terug kan![]()
Hoeft niet per se.
Is ook vaak tegen mij gezegd ("wacht maar dat buikje komt vanzelf"), maar ik blijf een hard gainer terwijl ik tegen de 40 loop.
Ergens blij mee dat ik praktisch niet dik kan worden. Nadeel is dat spieren bouwen minder snel gaat.
Shakes is idd the makkelijkste manier. Zelf maken is ook wel redelijk eenvoudig, alles in de blender en gaan met die banaan (die drin zit) hahaDit zeiden ze tegen mij ook altijd vroegah. Nu met 40 jaar jong en stiekem amper sport, krijg ik heeeeul licht een buikje
191cm en rond de 80kg is nog steeds niet dik. Eet minstens 2,5 a 3k aan calorieën per dag.
Ik geef mijn denkende hoofd altijd maar de schuld haha
Dit dus..
Wat mij wel wat helpt is niet perse eiwit shakes maar wel maaltijd shakes. Zit ook aardig wat eiwit in maar ook vele andere dingen als vitamine, mineralen, vezels, (gezonde) vetten enz.. Yfood is een voorbeeld (duur) of Plenny.
Je lengte is interessant om te weten of je echt slank bent. Maar rook je tabak of wiet? Gebruik je dagelijks veel coffee of andere uppers?Heyy DF,
Guap hier weer
Ik ben 18 jaar oud en weeg 60 kg.
Nou als het goed is valt 60 kg netaan binnen een gezond gewicht (kan dr ook net buiten vallen, niet gecheckt). Ik zie mezelf niet als een lopend skelet ofzo maar eerlijk is eerlijk ipv 60 had het wel 70 of 75 mogen zijn.
Sinds jong af aan heb ik al een metabolisme dat sneller verbrand als de gemiddelde bosbrand in Australië💀. Op een gewone werkdag eet ik 6-8 bruine boterhammen + nog vleeswaren zoals sparerribs of steak met groente bij het avondeten en toch blijft mijn gewicht precies 60kg of zelfs lager als ik een dag wat minder eet.
Kan iemand zich vinden in dit verhaal of heb je advies dat voor jou werkte laat me het weten! Ik heb niet bepaald behoefte om elke minuut van de dag aan het eten te zijn😭.
Tnxxx
En Ciao
Ben 1.85 en k rook (bijna) dagelijks wiet. Drink eigenlijk nooit koffie en bijna nooit energy, wel pep op ze tijd maar zeker niet dagelijks, me metabolisme is wel altijd snel geweestJe lengte is interessant om te weten of je echt slank bent. Maar rook je tabak of wiet? Gebruik je dagelijks veel coffee of andere uppers?
Verder had ik zeker hetzelfde metabolische verbranding systeem denk ik. Als ik niet rookte werd ik wel zwaarder en na mijn 30ste werd dat makkelijk wat ronder te zijn en na mijn 40ste werd het moeilijk gewicht te verliezen als niet roker.
Ja, met die lengte zou je zeker wat zwaarder willen zijn waarschijnlijk. En je wiet rook je zonder peuken of rook je ook (met tabak)?Ben 1.85 en k rook (bijna) dagelijks wiet. Drink eigenlijk nooit koffie en bijna nooit energy, wel pep op ze tijd maar zeker niet dagelijks, me metabolisme is wel altijd snel geweest
Alle zuivelproducten kunnen je helpen iets aan te komen. Inderdaad in de vorm van shakes, maar ook kwark, vla etc. Kun je als een heerlijk tussendoortje of toetje nemen.Kan iemand zich vinden in dit verhaal of heb je advies dat voor jou werkte laat me het weten! Ik heb niet bepaald behoefte om elke minuut van de dag aan het eten te zijn😭.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."