#1
Hey ik ben nieuw hier maarja ![:)]()
Jah ik ken dat gevoel..jah en wat er tegen te doen.. je kan alleen minder zuipen volgens mij..
![:)]()
Jah ik ken dat gevoel..jah en wat er tegen te doen.. je kan alleen minder zuipen volgens mij..


