#1
Hehe, naar de kroeg gaan en alleen maar gratis glazen water drinken is ook wel gaaf!
xardas zei:Hehe, naar de kroeg gaan en alleen maar gratis glazen water drinken is ook wel gaaf!
Mac... zei:xardas zei:Hehe, naar de kroeg gaan en alleen maar gratis glazen water drinken is ook wel gaaf!
Haha, ga ik ook eens proberen, eens kijken wat ze zeggen.
"consumptie verplicht" -= Ik consumeer toch ook =-

Party_Princezz zei:Ik snap niet waarom een discotheek/kroeg gratis glazen water moet schenken, als jij zelf beslist om zoveel alcohol te drinken![]()
Als je van jezelf weet dat je water gaat drinken na een aantal biertjes,
moet je ook zo slim zijn om wat geld over te houden..![]()
En ja .. aan de kraan drinken in de toiletten is natuurlek een optie,
maar dan vind ik ook niet dat de bar je een glas moet meegeven
(en vind ik het ook nie juist als je gewoon zelf ff een glas meeneemt)
Het zou heel leuk zijn, moesten discotheken/kroegen gratis glazen water uitdelen, maar ik vind het iig niet moeten..
SpacingBen zei:Party_Princezz zei:Ik snap niet waarom een discotheek/kroeg gratis glazen water moet schenken, als jij zelf beslist om zoveel alcohol te drinken![]()
Als je van jezelf weet dat je water gaat drinken na een aantal biertjes,
moet je ook zo slim zijn om wat geld over te houden..![]()
En ja .. aan de kraan drinken in de toiletten is natuurlek een optie,
maar dan vind ik ook niet dat de bar je een glas moet meegeven
(en vind ik het ook nie juist als je gewoon zelf ff een glas meeneemt)
Het zou heel leuk zijn, moesten discotheken/kroegen gratis glazen water uitdelen, maar ik vind het iig niet moeten..
mmmz zit wel iets in wat je zegt.
Maar dat gaat voor mij niet op. Komt er op neer dat ik gewoon niet te vaak naar een discotheek moet gaan. Als ik drink dan ga ik heus niet met me bezopen kop bedenken dat ik nog geld moet overhouden om een glas water te kunnen kopen
Kan dan nog net bedenken, mmm ik ga een glas water vragen in plaats van bier :P
Of ik moet iemand hebben die mijn geld beheerd en er voor zorgt dat ik geld over hou voor een glas water haha![]()
SpacingBen zei:hehe ik heb ook atlijd een flex water mee(1,5 liter:P)
Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
wie zal het flesje water mistery oplossen?Party_Princezz zei:SpacingBen zei:hehe ik heb ook atlijd een flex water mee(1,5 liter:P)
Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?
Mja .. ik dans ALTIJD![]()
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij![]()
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig![]()
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)
Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse![]()
SpacingBen zei:Party_Princezz zei:SpacingBen zei:hehe ik heb ook atlijd een flex water mee(1,5 liter:P)
Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?
Mja .. ik dans ALTIJD![]()
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij![]()
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig![]()
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)
Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse![]()
Ik bedoel dan alcoholIk kan namelijk helemaal niet dansen! Het verschil is dat ik daar heel anders over denk als ik dronken ben
Dan vind ik het ook leuker bewegen haha!
Enneh ik zou jou wel eens op dat podium willen zien staan haha! Je zult vast leuke weekenden hebben![]()
Party_Princezz zei:SpacingBen zei:Party_Princezz zei:SpacingBen zei:hehe ik heb ook atlijd een flex water mee(1,5 liter:P)
Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?
Mja .. ik dans ALTIJD![]()
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij![]()
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig![]()
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)
Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse![]()
Ik bedoel dan alcoholIk kan namelijk helemaal niet dansen! Het verschil is dat ik daar heel anders over denk als ik dronken ben
Dan vind ik het ook leuker bewegen haha!
Enneh ik zou jou wel eens op dat podium willen zien staan haha! Je zult vast leuke weekenden hebben![]()
Mja ik amuseer mij nie ask ni dans![]()
Ik leef voor et weekend(ask kan danse natuurlek
)
De meeste zouden dan zegge; volg dansles ofzo ..
Maar in e discotheek danse is tog égt wel et bangelijkste![]()
Enja ik begrijp wel da sommige mense nie graag danse
Omdat ze (denke dat ze) et helemaal nie kunne![]()
Maarja .. Ik dans al van mn 4 jaar dus das geen probleem vo mij
Kga dus op de 1e plaats naar discotheek om te danse op de muziek,
op de 2e plaats kome mn pilleen op de 3e plaats den drank
xxxx
Bal0n zei:Waar ik werk is het in ieder geval gratis, krijg je er ook nog lekker ijsblokjes bij. Vind het maar debiel dat er geld voor gevraagd wordt, en zeker 2 euro!
haha precies! Als je er over nadenkt is het ook niet slim. Ik en nog wel meer anderen denk ik, zullen opzoek gaan naar een cafe/discotheek waar wel gratis water wordt geschonken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."