Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeten ze in Cafes etc gratis glazen water schenken?

Moeten ze in Cafes etc gratis glazen water schenken?

123 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
x
xardasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe, naar de kroeg gaan en alleen maar gratis glazen water drinken is ook wel gaaf!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
xardas zei:
Hehe, naar de kroeg gaan en alleen maar gratis glazen water drinken is ook wel gaaf!
Klik om te vergroten...

Haha, ga ik ook eens proberen, eens kijken wat ze zeggen.

"consumptie verplicht" -= Ik consumeer toch ook =-
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
whahahaa! kijk dat zou ik weer niet eens durven... bestel dan uit beleefdheid sowieso een biertje al heb ik er geen zin in :P

maar opzich kan je het wel proberen he? Moet je alleen niet in je eentje komen want dan heb je een grotere kans dat ze moeilijk gaan doen :P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
xardas zei:
Hehe, naar de kroeg gaan en alleen maar gratis glazen water drinken is ook wel gaaf!
Klik om te vergroten...

Haha, ga ik ook eens proberen, eens kijken wat ze zeggen.

"consumptie verplicht" -= Ik consumeer toch ook =-
Klik om te vergroten...

hahaha, ja en dr staat volgens mij dan ook niet dat het per definitie vloeibaar moet zijn wat je moet consumeren of dat het uberhaupt uit de zaak zelf afkomstig moet zijn...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
water uit de kraan is ook drinkbaar hoor :beer:
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik snap niet waarom een discotheek/kroeg gratis glazen water moet schenken, als jij zelf beslist om zoveel alcohol te drinken :confused:
Als je van jezelf weet dat je water gaat drinken na een aantal biertjes,
moet je ook zo slim zijn om wat geld over te houden.. :rolleyes:
En ja .. aan de kraan drinken in de toiletten is natuurlek een optie,
maar dan vind ik ook niet dat de bar je een glas moet meegeven
(en vind ik het ook nie juist als je gewoon zelf ff een glas meeneemt)
Het zou heel leuk zijn, moesten discotheken/kroegen gratis glazen water uitdelen, maar ik vind het iig niet moeten..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Party_Princezz zei:
Ik snap niet waarom een discotheek/kroeg gratis glazen water moet schenken, als jij zelf beslist om zoveel alcohol te drinken :confused:
Als je van jezelf weet dat je water gaat drinken na een aantal biertjes,
moet je ook zo slim zijn om wat geld over te houden.. :rolleyes:
En ja .. aan de kraan drinken in de toiletten is natuurlek een optie,
maar dan vind ik ook niet dat de bar je een glas moet meegeven
(en vind ik het ook nie juist als je gewoon zelf ff een glas meeneemt)
Het zou heel leuk zijn, moesten discotheken/kroegen gratis glazen water uitdelen, maar ik vind het iig niet moeten..
Klik om te vergroten...

mmmz zit wel iets in wat je zegt.

Maar dat gaat voor mij niet op. Komt er op neer dat ik gewoon niet te vaak naar een discotheek moet gaan. Als ik drink dan ga ik heus niet met me bezopen kop bedenken dat ik nog geld moet overhouden om een glas water te kunnen kopen:wink:

Kan dan nog net bedenken, mmm ik ga een glas water vragen in plaats van bier :P

Of ik moet iemand hebben die mijn geld beheerd en er voor zorgt dat ik geld over hou voor een glas water haha :grin:
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpacingBen zei:
Party_Princezz zei:
Ik snap niet waarom een discotheek/kroeg gratis glazen water moet schenken, als jij zelf beslist om zoveel alcohol te drinken :confused:
Als je van jezelf weet dat je water gaat drinken na een aantal biertjes,
moet je ook zo slim zijn om wat geld over te houden.. :rolleyes:
En ja .. aan de kraan drinken in de toiletten is natuurlek een optie,
maar dan vind ik ook niet dat de bar je een glas moet meegeven
(en vind ik het ook nie juist als je gewoon zelf ff een glas meeneemt)
Het zou heel leuk zijn, moesten discotheken/kroegen gratis glazen water uitdelen, maar ik vind het iig niet moeten..
Klik om te vergroten...

mmmz zit wel iets in wat je zegt.

Maar dat gaat voor mij niet op. Komt er op neer dat ik gewoon niet te vaak naar een discotheek moet gaan. Als ik drink dan ga ik heus niet met me bezopen kop bedenken dat ik nog geld moet overhouden om een glas water te kunnen kopen:wink:

Kan dan nog net bedenken, mmm ik ga een glas water vragen in plaats van bier :P

Of ik moet iemand hebben die mijn geld beheerd en er voor zorgt dat ik geld over hou voor een glas water haha :grin:
Klik om te vergroten...

Mja sé ..
Daar zit ook wel iets in :wink:
Alleen blijf ik bij mn mening omdat ik nog NOOIT ben uitgegaan
met de gedachte: ik ga me vanavond eens bezatten
nee, ik ga alleen om te feeste ..
Of da nu met/zonder alcohol is en met/zonder xtc
ik amuseer mij egt wel altij ..
En stiekem neem ik wel altij e fles water (1liter) mee
die ik dan (voordat ik naar binne ga) ergens in de buurt van die discotheek drop (in de bosjes ofzo :tongueout:)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
hehe ik heb ook atlijd een flex water mee :) (1,5 liter:P)

Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
hehe ik heb ook atlijd een flex water mee :) (1,5 liter:P)

Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
Klik om te vergroten...

"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?

Mja .. ik dans ALTIJD :sunglasses:
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij :wink:
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium :tongueout:
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig :sunglasses:
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)

Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse :)
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#11
je kan toch ook gewoon cola ofzo drinke? :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
:rolleyes: wie zal het flesje water mistery oplossen?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:
hehe ik heb ook atlijd een flex water mee :) (1,5 liter:P)

Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
Klik om te vergroten...

"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?

Mja .. ik dans ALTIJD :sunglasses:
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij :wink:
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium :tongueout:
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig :sunglasses:
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)

Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse :)
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dan alcohol :) Ik kan namelijk helemaal niet dansen! Het verschil is dat ik daar heel anders over denk als ik dronken ben :) Dan vind ik het ook leuker bewegen haha!

Enneh ik zou jou wel eens op dat podium willen zien staan haha! Je zult vast leuke weekenden hebben :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waar ik werk is het in ieder geval gratis, krijg je er ook nog lekker ijsblokjes bij :wink:. Vind het maar debiel dat er geld voor gevraagd wordt, en zeker 2 euro!
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
SpacingBen zei:
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:
hehe ik heb ook atlijd een flex water mee :) (1,5 liter:P)

Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
Klik om te vergroten...

"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?

Mja .. ik dans ALTIJD :sunglasses:
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij :wink:
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium :tongueout:
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig :sunglasses:
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)

Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse :)
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dan alcohol :) Ik kan namelijk helemaal niet dansen! Het verschil is dat ik daar heel anders over denk als ik dronken ben :) Dan vind ik het ook leuker bewegen haha!

Enneh ik zou jou wel eens op dat podium willen zien staan haha! Je zult vast leuke weekenden hebben :)
Klik om te vergroten...

Mja ik amuseer mij nie ask ni dans :mrgreen:
Ik leef voor et weekend :sunglasses: (ask kan danse natuurlek :wink: )
De meeste zouden dan zegge; volg dansles ofzo ..
Maar in e discotheek danse is tog égt wel et bangelijkste :smoke:

Enja ik begrijp wel da sommige mense nie graag danse
Omdat ze (denke dat ze) et helemaal nie kunne :)
Maarja .. Ik dans al van mn 4 jaar dus das geen probleem vo mij :)
Kga dus op de 1e plaats naar discotheek om te danse op de muziek,
op de 2e plaats kome mn pille :wink: en op de 3e plaats den drank :)

xxxx
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
ga maar eens naar een drum n bass feestje dat is pas dansen :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:
hehe ik heb ook atlijd een flex water mee :) (1,5 liter:P)

Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
Klik om te vergroten...

"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?

Mja .. ik dans ALTIJD :sunglasses:
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij :wink:
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium :tongueout:
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig :sunglasses:
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)

Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse :)
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dan alcohol :) Ik kan namelijk helemaal niet dansen! Het verschil is dat ik daar heel anders over denk als ik dronken ben :) Dan vind ik het ook leuker bewegen haha!

Enneh ik zou jou wel eens op dat podium willen zien staan haha! Je zult vast leuke weekenden hebben :)
Klik om te vergroten...

Mja ik amuseer mij nie ask ni dans :mrgreen:
Ik leef voor et weekend :sunglasses: (ask kan danse natuurlek :wink: )
De meeste zouden dan zegge; volg dansles ofzo ..
Maar in e discotheek danse is tog égt wel et bangelijkste :smoke:

Enja ik begrijp wel da sommige mense nie graag danse
Omdat ze (denke dat ze) et helemaal nie kunne :)
Maarja .. Ik dans al van mn 4 jaar dus das geen probleem vo mij :)
Kga dus op de 1e plaats naar discotheek om te danse op de muziek,
op de 2e plaats kome mn pille :wink: en op de 3e plaats den drank :)

xxxx
Klik om te vergroten...

:) En wat vind jij dan van dansen op wiet? Als er weinig andere bij zijn vind ik dat wel lekker :)

Ik ben blij dat het dansen op de 1e plaats komt dat moet je zo houden :) (hoe vaak dans je zonder pillen?)

Waar kom je eigenlijk vandaan?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
Waar ik werk is het in ieder geval gratis, krijg je er ook nog lekker ijsblokjes bij :wink:. Vind het maar debiel dat er geld voor gevraagd wordt, en zeker 2 euro!
Klik om te vergroten...

haha precies! Als je er over nadenkt is het ook niet slim. Ik en nog wel meer anderen denk ik, zullen opzoek gaan naar een cafe/discotheek waar wel gratis water wordt geschonken :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha precies! Als je er over nadenkt is het ook niet slim. Ik en nog wel meer anderen denk ik, zullen opzoek gaan naar een cafe/discotheek waar wel gratis water wordt geschonken
Klik om te vergroten...

Hmm, kweenie...ik ga niet, niet naar een cafe wanneer ze er geen gratis water schenken eigenlijk.
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#20
gewoon water uit de kraan geven is goed. Moet ook gratis zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."