#1
Goed, mijn vriendin is vorige week maandag 16 geworden.
Hoeraa! Ik daar in tegen ben pas 15 vanaf September ):
Maar goeddd.
Op je 16e mag je legal drank halen (ja, geen sterke drank),
vraagje, valt o.a. Safari daar ook onder? Vroegen we ons af..
In principe kom je daar zo achetr door naar de winkel te gaan
maar vond 't handig hier te posten
hehe
xoxo
Hoeraa! Ik daar in tegen ben pas 15 vanaf September ):
Maar goeddd.
Op je 16e mag je legal drank halen (ja, geen sterke drank),
vraagje, valt o.a. Safari daar ook onder? Vroegen we ons af..
In principe kom je daar zo achetr door naar de winkel te gaan
maar vond 't handig hier te posten
xoxo

