#1
In de meeste winkels controleren ze daar toch niet echt op?
Saivy zei:In de meeste winkels controleren ze daar toch niet echt op?
Grrl zei:Goed, mijn vriendin is vorige week maandag 16 geworden.
Hoeraa! Ik daar in tegen ben pas 15 vanaf September ):
Maar goeddd.
Op je 16e mag je legal drank halen (ja, geen sterke drank),
vraagje, valt o.a. Safari daar ook onder? Vroegen we ons af..
In principe kom je daar zo achetr door naar de winkel te gaan
maar vond 't handig hier te postenhehe
xoxo
minn zei:Drink gewoon bier.
Haha ik heb het zelfde, als ze om je idee vragen gewoon heel zelfverzekerd laten zien ze hebben meestal geen zin om het uit te rekenen.Lapzwans zei:je zou het misschien niet legaal mogen halen, maar ik zou het gewoon proberen, op mijn 14e liep ik ook welles de supermarkt in om bier te halen, en ik ben nu 17 en zit al een tyd lang vaak zat in verschillende shops, ik ben opzich redelijk lang en ben nog nooit om mijn id gevraagd, als ze het vragen, doe ik alsof ik em zoek, en zeg dat ik hem vergete ben, maarja ze hebbe hem nog nooit gevraagd![]()

flashkop zei:yes man, over 2 maanden ben ik eindelijk 18, dan kan ik eindelijk eens een fles sterke drank aanraken, want zowiets durfde ik tot nu toe niet hoor, laat staan dat ik eraan kon raken, mss dat ik over een 50tal jaaren als ik wijs en oud genoeg ben ook eens wat andere dope ga doen![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."