#1
als je wekelijks zuipt vind ik dat die nog niet zo snel opbouwt hoor

Deranged zei:Coke is niet schadelijker dan alcohol, komt nog niet in de buurt.
en als er dan een xtc of ghb dode valtBobG zei:Ik ontken niet dat ik over de grens ben gegaan met pillen, maar ik heb wel wat meegemaakt zeg dat kan je met alcohol nooit bereiken. Ik krijg altijd een kouwe rilling als ik er aan denk, het heeft wel een plek in mijn hart gekregen. Ik wist tenminste nog waar ik mee bezig was, zodra ik met alcohol begin blijf ik drinken ga ik maar door en heb ik geen controle over mezelf.
Ik gaf trouwens alleen mijn mening, wat ook een feit is :P, wist je trouwens ook dat er veel meer sterfgevallen zijn door alcohol dan door welke drug dan ook?
ah toch nog één iemand die het volledig met mij eens isminn zei:WOOHOO
ik benoem mezelf tot eerbiedig lid van de AA (alcohol AANBIDDERS)
woohoo,
ben het met al je punten eens jeller
en als je alcool drnkt durf je meer![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."