#1
sorry, maar recent onderzoek heeft uitgewezen dat frisdrank de grootste dikmakers zijn hoor, dat jij er niet dikker van werd is wss om de reden dat je een goede stofwisseling hebt en niet dik kunt worden, zoals ik..qlo zei:ja ik ben tegen cola, tenzij 't "sporadisch" gebruikt ;p maar je gaat cola nou toch niet in dezelfde categorie steken als alcohol; van cola alleen wordt je niet moddervet (ik dronk vroeger niks anders en ik was de magerste van de hele klas)
en dat laatste... tja, op wat slaat dat nu, een thread maken waar alleen mensen die pro alcohol zijn mogen komen zeggen hoe hard ze alco aanbiddenals je 'n thread opstart moe je openstaan voor discussie en ertegen kunnen dat er wel es mensen komen reply'en die niet akkoord gaan met jouw mening
en nee bedankt, geen biertje
btw need weed: je kan je berichten ook verwijderen (kruisje rechtsboven je post)![]()
en tuurlijk mag je jouw mening over alcohol verkondigen in dit soort forums, maar tvalt gewoon op dit als er eens iets positief wordt gezegd hier over alcohl dat het direct wordt afgebroken terwijl dit in xtc topics enzo nooit gebeurd.. en jij wss niet maar de meesten zijn over dit punt nog heel hypocriet ook en daar krijg ik het helemaal van
leuke shpongle avatar trouwen
