mensen drinken alcohol om leuke dingen te vieren
mensen drinken alcohol om bij slechte dingen hun verdriet te verdrinken
en als er niks gebeurt drinken ze OPDAT er iets zou gebeuren
'k ben nogal tegen alcohol, het maakt meer slecht dan goed. en er zijn heel wat mensen die nou niet echt verslaafd zijn, maar die zich toch niet kunnen inbeelden om nuchter op een fuif te zijn, of zelfs het weekend nuchter door te brengen... zonder drank niet eens zich kunnen amuseren bij het uitgaan..
het is ietsje té aanvaard. geen enkele drug is in feite goed, er moet er geen één verheerlijkt worden (hooguit paddo's of lsd
![:)]()
). zeer matig gebruik moet van elke drug kunnen maar jah...
een maat van me drinkt ondertussen 10 pintjes per avond en ziet geen enkele reden waarom hij dat niet zou doen
![:(]()
'k denk dat het niet heel lang meer zal duren eer ie verslaafd is, als hij dat nu al niet is. en welke schade hij zichzelf toebrengt..
![:(]()