#1
dat ze er geen rabarberbarbarabarbarenbier hebben
dit is zo grappig :P
dit is zo grappig :P
dit is zo grappig :P


Jeller zei:jij dan ook niet aub, als je tegen alcohol bent zou je in principe ook tegen andere drugs moeten zijn.. ma bon da is jouw mening maar ga er dan in een andere topic over klagen aub want jouw post is nogal off topic he
Jeller zei:niet persoonlijk bedoelt ofzo hoor, maar ik kan genoeg mensen opnoemen die elke dag blowen, elk weekend slikken en snuiven en die dat ook als niet schadelijk ervaren.. moet je dan die drugs afbreken? nee toch dat is grotendeels de persoon zijn schuld en klein beetje de drugs omda ie zo verslavend is maar toch dat weet je op voorhand he

qlo zei:als je niks nuttig te zeggen hebt reply dan niet![]()
van gemaakt... srry hoor ten eerste gebruik ik alcohol sporadisch, ik drink wel regelamtig eens een pintje of twee en heel af en toe drink ik mij helemaal naar de kloten, en dat vind ik hééél leuk en het is dus zelfs nog redelijk sporadisch ..qlo zei:Jeller zei:jij dan ook niet aub, als je tegen alcohol bent zou je in principe ook tegen andere drugs moeten zijn.. ma bon da is jouw mening maar ga er dan in een andere topic over klagen aub want jouw post is nogal off topic he
wtf? lees mijn post nog es. ik zei juist dat ik tegen alle drugs was, tenzij je het slechts sporadisch gebruikt, maar aangezien alcohol zo aanvaard is doet bijna niemand dat. wtf is daar nou offtopic aan, t gaat toch over alcohol.
Jeller zei:niet persoonlijk bedoelt ofzo hoor, maar ik kan genoeg mensen opnoemen die elke dag blowen, elk weekend slikken en snuiven en die dat ook als niet schadelijk ervaren.. moet je dan die drugs afbreken? nee toch dat is grotendeels de persoon zijn schuld en klein beetje de drugs omda ie zo verslavend is maar toch dat weet je op voorhand he
ja wilt niet zeggen dat het niet schadelijk is he, de gevolgen zullen ze later wel merken... ik steek dat ook niet op die drug, moet jij me maar es vertellen waar ik dat zei, idd nergens. de reden dat ik min of meer tegen alcohol ben is omdat het té aanvaard is.
leer jij maar eerst beter lezen,
en ohja, das niet persoonlijk bedoeld![]()


Deranged zei:Anti Alcohol, en dan alleen al om het lelijke effect dat het op mensen heeft.
sorry, maar recent onderzoek heeft uitgewezen dat frisdrank de grootste dikmakers zijn hoor, dat jij er niet dikker van werd is wss om de reden dat je een goede stofwisseling hebt en niet dik kunt worden, zoals ik..qlo zei:ja ik ben tegen cola, tenzij 't "sporadisch" gebruikt ;p maar je gaat cola nou toch niet in dezelfde categorie steken als alcohol; van cola alleen wordt je niet moddervet (ik dronk vroeger niks anders en ik was de magerste van de hele klas)
en dat laatste... tja, op wat slaat dat nu, een thread maken waar alleen mensen die pro alcohol zijn mogen komen zeggen hoe hard ze alco aanbiddenals je 'n thread opstart moe je openstaan voor discussie en ertegen kunnen dat er wel es mensen komen reply'en die niet akkoord gaan met jouw mening
en nee bedankt, geen biertje
btw need weed: je kan je berichten ook verwijderen (kruisje rechtsboven je post)![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."