#1
Ik had eigenlijk een hele lange post beschreven waarin uitgebreid stond beschreven waarom jij onzin uitkraamt, ik heb echter besloten dat ik schijtziek ben van de alcohol discussie en er geen woord meer aan vuil wil maken. Ik begin er niet meer aan, de onwetendheid die voorkomt uit alcohol's volstrekt ongepaste positie binnen de maatschappij is behoorlijk vermoeiend af en toe. Mensen hiervan verlossen lijkt onmogelijk, je wordt veelal voor gel verklaard Geloof wat je wil geloven zou ik zeggen. Wel wil ik nog ff kwijt dat het erbij betrekken van mijn speedgebruik nergens op slaat. Wat ik persoonlijk in mijn vrije tijd doe heeft niks te maken met alcohol en mijn mening daarover. Bovendien is het bullshit wat je zegt, ik had eigenlijk heel precies beschreven waarom het bullshit is maar ik begin er gewoon niet aan. Als je de waarheid wil weten moet je maar ff nadenken ofzo, ik heb er totaal geen zin meer in.Jeller zei:Doe niet hypocriet deranged..
besef je nu nog steeds niet dat speed veel destructiever is
tuurlijk is t onzin