#1
Ik in iig wel, hoor vaak op me werk of ergens, hey psycho, biertje? En altijd zeg ik niet, sommige alcohol vind ik wel lekker voor de smaak maar ik drink altijd puur voor 1 doel en dat is dronken worden.
Probleem hiermee is, ik heb geen grenzen!
Ik begin altijd met een fles rum of vieux en een fles cola en als ik die fles dan leeg heb ga ik stappen en dan ga ik verder met bier en een shot tequila tegelijk, en dan ga ik daar heel de avond mee door, laatst had ik 7 promil en daar ben ik wel van geschrokken dus dat doe ik niet meer, houd voortaan maar gewoon bij een fles rum![:)]()
Probleem hiermee is, ik heb geen grenzen!
Ik begin altijd met een fles rum of vieux en een fles cola en als ik die fles dan leeg heb ga ik stappen en dan ga ik verder met bier en een shot tequila tegelijk, en dan ga ik daar heel de avond mee door, laatst had ik 7 promil en daar ben ik wel van geschrokken dus dat doe ik niet meer, houd voortaan maar gewoon bij een fles rum
