Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie gebruikt alcohol puur als drugs...

Wie gebruikt alcohol puur als drugs...

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik in iig wel, hoor vaak op me werk of ergens, hey psycho, biertje? En altijd zeg ik niet, sommige alcohol vind ik wel lekker voor de smaak maar ik drink altijd puur voor 1 doel en dat is dronken worden.
Probleem hiermee is, ik heb geen grenzen!
Ik begin altijd met een fles rum of vieux en een fles cola en als ik die fles dan leeg heb ga ik stappen en dan ga ik verder met bier en een shot tequila tegelijk, en dan ga ik daar heel de avond mee door, laatst had ik 7 promil en daar ben ik wel van geschrokken dus dat doe ik niet meer, houd voortaan maar gewoon bij een fles rum :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tjah, ik gebruik het ook als drugs, aangezien het feitelijk harddrugs is, en met drugs loopt het wel eens uit de hand, vooral met alcohol.

So what else is new? :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychopath zei:
Ik in iig wel, hoor vaak op me werk of ergens, hey psycho, biertje? En altijd zeg ik niet, sommige alcohol vind ik wel lekker voor de smaak maar ik drink altijd puur voor 1 doel en dat is dronken worden.
Probleem hiermee is, ik heb geen grenzen!
Ik begin altijd met een fles rum of vieux en een fles cola en als ik die fles dan leeg heb ga ik stappen en dan ga ik verder met bier en een shot tequila tegelijk, en dan ga ik daar heel de avond mee door, laatst had ik 7 promil en daar ben ik wel van geschrokken dus dat doe ik niet meer, houd voortaan maar gewoon bij een fles rum :)
Klik om te vergroten...


volgens mij is je lever niet echt gezond en heb je een alcohol verslaving kerel
en ik drink wel een biertje of iets sterker voor de fun niet echt als drugs :tongueout:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#4
ga jij mij vertellen of ik een verslaving heb?
kerel ik drink zelden, misschien 2x per maand maar als ik drink dat drink ik al the way en doordeweeks drink zowizo nooit.
nu jij, wat gebruik jij allemaal??
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#5
goed punt, ben eht steeds meer als drugs gaan zien, werkend in de horeca is een pilsje na het werk snel gepakt, maar gewenning ligt op de loer :wink: ... dusja ben wel bezig met wat ik drink en hoevaak, maar zoals jij waarschijnlijk ook bedoelt als je een pilsje pakt, zie je dat niet als drugs :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychopath zei:
ga jij mij vertellen of ik een verslaving heb?
kerel ik drink zelden, misschien 2x per maand maar als ik drink dat drink ik al the way en doordeweeks drink zowizo nooit.
nu jij, wat gebruik jij allemaal??
Klik om te vergroten...


in je text in het begin van het topic zeg je dat er niet bij dus dacht dat je elke dag stom dronken bent :tongueout:

en wat ik gebruik is niet het onderwerp hier :tongueout: ksta nogal gestelt op mijn drugs privaci :tongueout:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik gebruik alcohol zeker als drugs. Ik drink om er wat van te voelen, anders zou k het niet drinken. En ik drink het ook op de meest ongelegen momenten, dus niet alleen op een feestje.
In ieder geval niet voor de smaak.
Je moet toch iets buiten al het andere voor het pakken hebben. Is makkelijk, in de supermarkt te koop, je hoeft nooit zonder iets te zitten. Is toch het minste wat je in huis kunt hebben..
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychopath zei:
laatst had ik 7 promil en daar ben ik wel van geschrokken dus dat doe ik niet meer, houd voortaan maar gewoon bij een fles rum :)
Klik om te vergroten...


Is dat net overdreven? ik dacht dat het vanaf 5,5 dodelijk is, dus 7 promille likt me hee lsterk :wave:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik alcohol drink, is dat inderdaad meestal met de bedoeling om dronken te worden. Ik kan wel genieten van een glaasje wijn of twee bij het eten en het daarbij houden. Maar op feestjes word ik bijna gegarandeerd dronken; ik vind het leuk en dan word ik niet zo snel moe.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
tja gewennign ..
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik drink vrijwel elke dag een paar glazen wijn na mijn werk of een paar biertjes maar na het avondeten drink ik dan vervolgens niks meer.
Als ik ga stappen drink ik vaak wel behoorlijk door maar ik ken mijn grenzen en stop voordat ik echt dronken word. Ik vind dronken zijn ook echt helemaal niet lekker, een klein beetje aangeschoten zijn wel.
Een paar glazen wijn drinken is mijn enige ontspanning nadat ik al een paar jaar van de heroine ben afgekickt en ja, het zal wel niet gezond zijn maar zolang ik het bij 4 glazen houd vind ik dat het moet kunnen.
Onlangs een antibiotica kuur gehad waarbij ik 15 dagen geen druppel alcohol mocht drinken, dat was geen enkel probleem, alleen een beetje saai in het weekend :mrgreen:
Dus ik kan blijkbaar ook wel zonder.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
De keren dat ik in mijn eentje een biertje heb gedronken zijn waarschijnlijk op één hand te tellen.
Drink het eigenlijk alleen als ik met andere mensen ben... Drink vaak toch wel om dronken te worden... na de 4e halve liter doe je het meestal niet meer voor de smaak toch...? :tongueout:
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
Ik drink om er wat van te voelen, anders zou k het niet drinken.
In ieder geval niet voor de smaak.
Klik om te vergroten...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bier gewoon puur voor de smaak. Zo lekker, en het kan zo'n deugd doen. Voor de rest drink ik geen andere alcohol. Altijd bier gewoon.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik drink whiskey omdat ik het heel lekker vind (wel ook alleen in weekenden / vakanties). Bier is ook lekker, maar niet teveel. Vroeger zoop ik me altijd helemaal vol met bier tijdens het uitgaan, 20 - 30 biertjes op een avond.. maar nu vind ik dat zo'n goor idee, na 5 biertjes ofzo moet ik echt al overstappen op iets sterkers, anders klotst al dat vocht zo op je maag. Ik gebruik het deels al drugs, omdat het lekker is om aangeschoten te zijn, maar niet helemaal dronken. Soms dus wel eens wat biertjes achterover kieperen en dan lekker aangeschoten muziek luisteren, kan ook wel relaxt zijn.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het heerlijk om naar het werken 1 of 2 biertjes te drinken.
Ik drink niet zo vaak om dronken te worden.
Ik ben liever vaag van iets anders
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik gebruik het als anticonceptie middel
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcoholica Pwnz
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
El Retro zei:
Bier gewoon puur voor de smaak. Zo lekker, en het kan zo'n deugd doen. Voor de rest drink ik geen andere alcohol. Altijd bier gewoon.
Klik om te vergroten...

Heb je gelijk in inderdaad... echt heerlijk is het dan. Maar ik doe het eigelnijk nooit op die manier :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik het als beide, zowel voor de smaak die ik persoonlijk van veel dranken best lekker vind, en ook wel voor het effect, gaat gewoon samen op voor mij.

Er zijn van die weekend avnden dat ik wel puur dirnk om dronken te worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."