Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumss'ochtends aan de wijn

s'ochtends aan de wijn

30 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
ik rol mij der ene :stoned:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ach als je plezier hebt en je weet je grenzen dan is er niets aan de hand toch? Laatst waren we hier weer een nacht doorgegaan op speed met vrienden en toen stond Pommetje hier om 8.00 's-ochtends buiten in de tuin met een glas rode wijn. Moet kunnen. :wink:
P
PHMFLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik weet mijn grenzen heb niets beters te doen.
ja frisko rol maar een. put it in the air!!!!!!!!!!!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:beer:
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het niet snel doen maar ik heb er ook geen problemen mee, geniet ervan :beer:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd ik heb ook nooit zin in alcohol 's morgens tenzij ik nog aan het doorgaan ben :beer:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zolang je het naar je zin hebt, proost! :beer:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Proost jung. Doe mij ook een :beer: , maar niet om 11 uur s´morgens ! Haha.. :wave:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
S'ochtends zuipen, ranzig :angry:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
sochtends vroeg aan de rode wijn en liever bruin of wit willend , haha moet je natuurlijk helemaal zelf weten als je maar lol hebt.

maar dat mensen nu over 'als je de grens maar weet' beginnen is een beetje raar.

waar is de grens dan? niet voor 8 uur sochtend's?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja idd liever 's morgens aan de drank dan aan de coke of hero hé
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
maar dat mensen nu over 'als je de grens maar weet' beginnen is een beetje raar.

waar is de grens dan? niet voor 8 uur sochtend's?
Klik om te vergroten...

nee de grens is dat je niet regelmatig van sochtends (maakt nie uit wa uur) meureg rondloopt...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alchol zou jou (in principe) niet voor 6en (of voor het donker wordt) moeten gebruik vind ik..

Maarja, eigenlijk zou je sowieso geen drugs moeten gebruiken overdag :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
En waarom niet?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat vraag ik mij nu ook af.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
hier nog 1
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
sochtends vroeg aan de rode wijn en liever bruin of wit willend , haha moet je natuurlijk helemaal zelf weten als je maar lol hebt.

maar dat mensen nu over 'als je de grens maar weet' beginnen is een beetje raar.

waar is de grens dan? niet voor 8 uur sochtend's?
Klik om te vergroten...

Neuh niet als er een 20 in het uur zit :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
En waarom niet?
Klik om te vergroten...
omdat drugs niet bevorderlijk zijn voor dagdagelijkse activiteiten.. maar ja op zondag heb je toch niets te doen dus dan kan het wel natuurlijk
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
'k Heb de laatste weken terug de gewoonte om al bier te drinken vanaf als ik opgestaan ben. Dan rook ik een sigaretje en drink m'n eerst halve liter blik bier van de dag. Dat smaakt me echt goed. Ik drink er wel meer op een dag maar ik drink niet heel de dag door. Dus ik vind er niks verkeerd aan.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik lust er ook wel eentje maar ik ben dan nog wel zo'n trut dat ik (van mezelf) vind dat ik het niet mag voor de 5 in de klok zit.

Maar ach, die vijf in de klok... dat kan ook wel 's 5 voor 2 zijn als het zonnetje schijnt en de wereld mooi lijkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."