Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deranged zei: Klik om te vergroten... Wat schiet ik met zon bericht op?"
"caatje zei: PHMF zei: Misschien via internet? Klik om te vergroten... jazeker: www.heroine.com Aanrader!!! Klik om te vergroten... Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet"
"zommes zei: PHMF zei: Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet Klik om te vergroten... Jij kan niet eens zelf bedenken dat heroine via internet kopen niet kan op deze manier. Klik om te vergroten... Iemand kan toch tegen betaling wat opsturen via de post. Heb echt trek maar ben niet in de positie om zelf wat op te halen. Het liefst ook wit erbij."
"Psilo zei: Echt onzin dit.....ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.... Klik om te vergroten... Wat is er dan zo raar aan. Heb je wel een beetje ervaring in de drugs wereld. Als jij ooit verslaafd bent geweest dan weet je dat die persoon alles zal uit proberen om aan wat spul te komen. Maakt niet uit hoe."
"Psilo zei: Tja......zit wat in. Treurig dan als dat je werkelijkheid is. Maar goed, succes dan maar. Klik om te vergroten... Wat voor drugs gebruik jij. En hoe vaak?"
"Psilo zei: Ik weet niet wat dat er toe doet. Het was niet cynisch bedoeld hoor. Als je echt zo hard op zoek bent en alles probeert te doen vind ik dat treurig....(van heroine dan) Maar dat zal wel heroine zijn...daar heb ik gelukkig geen ervaring mee. Klik om te vergroten... Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt. Vandaar dat ik hier woon. Zij willen me helpen maar op de een of ander manier accepter ik dat niet. Wat mij soms tegen houd is dat ik hun niet wil kwetsen met mijn probleem. Eigenlijk zit ik een beetje in de knoei met mezelf. Snap je het een beetje?"
"Saivy zei: PHMF zei: Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt. Vandaar dat ik hier woon. Zij willen me helpen maar op de een of ander manier accepter ik dat niet. Wat mij soms tegen houd is dat ik hun niet wil kwetsen met mijn probleem. Eigenlijk zit ik een beetje in de knoei met mezelf. Snap je het een beetje? Klik om te vergroten... Je accepteert het niet dat ze je willen helpen, en toch woon je daar, dus accepteer je het eigenlijk wel Als je in de knoei zit met jezelf, zou het dan niet beter zijn dat je ergens professionele hulp erbij haalt en stopt met die shit, want je verknoeit idd jezelf maar als je zo doorgaat ga je ook andere mensen ermee kwetsen, je zegt het allemaal zelf, en toch besef je het niet. En dat van dat internet, was je nu eigenlijk echt serieus?! Je zegt tegen Caatje dat ze niet veel weet, als jij er veel zou over weten, dan zou je niet komen gissen naar adresjes,vragen waar je het allemaal vandaan kunt halen, en al helemaal geen zo'n idiote vragen ivm het internet.. Klik om te vergroten... Ja dat over internet is een beetje stom. Ik was op dat moment wanhopig. En ik vraag niet over adresjes want ik ken mensen die dealen maar niet in de buurt. Dan moet ik 1,5 uur reizen heen en terug. Dat is 3 uur en dan nog kopen en gebruiken. ''Pleegouders'' hebben me dan door en zet ik mijn verblijf op het spel. Wil niet weer op straat leven en in en uit de gevangenis voor delicten die ik dan uiteindelijk weer zal plegen. Ik ben al verschillende keer opgenomen geweest maar val iedere keer weer terug. Ben op dit moment bezig om codeine uit tabletten te halen. Misschien krijg ik daar een kick van. Ik ben iemand die grenzen wil overscheiden. Vindt het leven anders zo saai en leeg. Wil me anders voelen dan als ik nuchter ben."
"Audio Scum zei: Probeer een spannede hobbie te zoeken of zo iets. Ga op zo`n klim school of gebruik een keer Iboga of zo als je van het uiterste houd. Klik om te vergroten... Computeren is mijn hobby, maar ik hak de knoop door en ga morgen zelf wat ophalen. Dan weet ik tenminste dat het super goeie is. Ha lekker."
"Psilo zei: Zonde. Jammer wat verslaving met je doet. Misschien ben je een hele aardige kerel maar dit is gewoon treurig. Accepteer dat je verslaafd bent en stop ermee. Ik weet natuurlijk niet wat jou relatie is met je pleegouders maar ik kan me voorstellen dat het mensen zijn met een ideologie en met een warm hart. (anders word je toch geen pleegouder?) Je moet zeker doen wat jij wilt met je leven maar het zou zonde zijn als je straks om 50 cent bij het station moet gaan bedelen omdat je "vroeger" verkeerde keuzes maakte. Nogmaals, doe wat je zelf wilt maar je verhaal van niet lekker in je vel zitten en de hunkering naar opiaten is vaak geen goede combinatie. Klik om te vergroten... Je hebt gelijk ik doe het niet. Mijn pleeg ouders geven heel veel om mij en ik heb nu kansen die ik waarschijnlijk nooit meer krijg. Ben ook bezig met een reintergratie traject en wil dit niet op het spel zetten. Bedankt voor je adviezen."
"het is nu 11uur s'ochtends en ik ben al aangeschoten van de wijn. zondag is een saaie dag dus wat moet je anders. ik had natuurlijk liever wat anders, wit of bruin maar ja, helaas. vanmiddag of vanavond een blow dan is de dag tenminste om. normaal doe ik dit nooit hoor. familie op bezoek maar achter de computer vindt ik toch leuker. ben benieuwd wat voor reacties ik hierop krijg. mazzeeeeeeel!!!!!!!!!!!!"