#1
mja in het begin dat ik het begon te combineren kon ik er ook niet zo goed tegen hoor.. keb er ook al 1 keer van moeten kotsen toen ikke 3/4 fles (allerlei soorten) jenever had gedronken en nog een liter bier in, en dat was in minder dan 2 uur.. dan een half uurtje later een joint gerookt en ik moest ook kotsen.. ook al eens gehad dat ik 15 bier had gedronken en dan wat gesmoord en dan ben ik gewoon na een kwartier in mijn bed moeten kruipenPurple haze zei:Jeller zei:das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.
als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
het beste wat je kan doen is in beweging blijven zodat je niet mottig wordt en begint te duizelen.. maar het is best dat je gewoon eerst blowt, dan wat drinkt, dan weer blowt en dan weer drinkt.. anders komt die joint veel te hard aan en zeker als je het nog niet echt gewoon bent kan dat in kotsen eindigen
ja echt zoals deze groene smiley 