Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol & wiet

alcohol & wiet

126 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Purple haze zei:
Jeller zei:
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
Klik om te vergroten...

Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
Klik om te vergroten...
mja in het begin dat ik het begon te combineren kon ik er ook niet zo goed tegen hoor.. keb er ook al 1 keer van moeten kotsen toen ikke 3/4 fles (allerlei soorten) jenever had gedronken en nog een liter bier in, en dat was in minder dan 2 uur.. dan een half uurtje later een joint gerookt en ik moest ook kotsen.. ook al eens gehad dat ik 15 bier had gedronken en dan wat gesmoord en dan ben ik gewoon na een kwartier in mijn bed moeten kruipen :)

het beste wat je kan doen is in beweging blijven zodat je niet mottig wordt en begint te duizelen.. maar het is best dat je gewoon eerst blowt, dan wat drinkt, dan weer blowt en dan weer drinkt.. anders komt die joint veel te hard aan en zeker als je het nog niet echt gewoon bent kan dat in kotsen eindigen
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vodka fles + 1 Hash joint gedeelt met 4 personen = perfect ^^
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
is echt supr plezant, doe het ook vaak
wel na het drinken.
moet meestal thuis (wanneer ik in men bed lig) wel kotsen maarja moet je er maar bij nemen zekr

ik word wanneer ik flink aangeschoten ben en een minder zware joint paf meestal hyper
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Acolhol en wiet, waarom niet? :P Met uitgaan lekker wat alcohol en een dikke joint. (ik drink buiten het uitgaan bijna niet)
A
AlissaBLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee dankje...
Twee keer in combinatie gedaan en voelde me compleet kut.
De eerste keer dat ik blowde had ik al aardig wat alcohol op, niet erg slim!
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze combi zorgt er vrijwel altijd voor dat ik nergens meer toe in staat ben..
Zelfs in de tijd dat ik nog een stevige blower was hoefde ik het niet te proberen.. Veel mensen schijnen er geen probleem mee te hebben tho..

Tegenwoordig moet ik trouwens uberhaupt niet meer proberen te blowen, of ik val binnen 10 minuten in slaap.. :grin:
B
BoksbalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toch wel beginne met goed wat flesjes jupiler
en als je wat begint te draaien van het bier een goede dikke joint rollen

en dan pintjes blijven drinken , vind ik het ideaalste , kkan ik super goed op gaan

alleen zie je men ogen dan niet meer! :mrgreen: ja echt zoals deze groene smiley :stoned:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
De eerste keer ging ik out... met mn gezicht recht op straat gepleurd. Leuk was dat ... :flushed: :)

maargoed, dat is 4 jaar geleden. Nu vind ik het wel mooi, ik drink eigenlijk bijna niet. Maar als ik dan eens drink is het altijd wel lachen om een jointje erna te roken.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:
klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bij :grin: en mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Klik om te vergroten...

Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?

Doe niet zo ignorant..
Klik om te vergroten...


tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdreven :) en met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie
Klik om te vergroten...

Ik vind Balon altijd ontzetend wijs en alles wat hij zegt neem ik van hem aan, niet alleen om het feit dat ie heel erg ervaren is , maar ook gewoon erg intilligent volgens mij!:grin:

Waarom noem je me steeds knul, als ik vragen mag?

Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).

Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.
Klik om te vergroten...
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#10
raar maar ik word er enkel nuchterder van, normaal rook ik gan wiet, maar als ik dronken ben wel, en zonder wiet zeg ik dat ik dronken ben, na de joint voel ik me nuchterder (ok, ik doe maar 3 zeugen aan die toeter)


:beer: :smoke: :stoned: :)
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#11
raar maar ik word er enkel nuchterder van, normaal rook ik gan wiet, maar als ik dronken ben wel, en zonder wiet zeg ik dat ik dronken ben, na de joint voel ik me nuchterder (ok, ik doe maar 3 zeugen aan die toeter)


:beer: :smoke: :stoned: :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben dan altijd echt zo scheef als wat. Ik drink normaal eigenlijk niet, maar als ik dan een keertje wat drink, nouja dan drink ik gewoon genoeg om goed aangeschoten te worden. (niet zo veel meestal :flushed: )
Dan een joint.. haha vet is dat altijd
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik drink dan ook niet zoveel, toch genoeg om ook aangeschoten te zijn, anders durf ik niet blowen krijg er namelijk angspsychoses van alsk nuchter ben. maar met wat drank, HEERLIJK, en dan een kleine hoeveelheid benzo's, niet tevel want dan val je in slaap en heb je niks meer aan het heerlijke gevoel.
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#14
bon, tkomt erop neer dat een beetje blowen als je licht dronken bent geen waad kan. Maaaaar mensen, neem aub geen benzo's als je dronken bent
acht niet doen.
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Purple haze zei:
Jeller zei:
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
Klik om te vergroten...

Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
Klik om te vergroten...

euhm, miss zit ik fout maar ik dacht dat wiet een drug was waar je geen tolerantie voor kon krijgen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
mercury.31 zei:
euhm, miss zit ik fout maar ik dacht dat wiet een drug was waar je geen tolerantie voor kon krijgen...
Klik om te vergroten...
Hihi.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
mercury.31 zei:
euhm, miss zit ik fout maar ik dacht dat wiet een drug was waar je geen tolerantie voor kon krijgen...
Klik om te vergroten...
Hihi.
Klik om te vergroten...

:grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vodka + Hasj/Wiet = Daamn! Mijn goddelijkste combo!

Jenever is ook goed, rrr. Krijg al zin, maar den drank zit niet in de buurt.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind het wel goed samen gaan,,,en heb minder last van een kater als ik heb geblowd onder het drinken dan dat ik alleen drink. maar ondanks dat,,ben je wel sneller van de kaart ja :beer: :stoned:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Emo zei:
het probleem is dat bal0n mijn booschap heeft mis gelopen in de post waar ik zei dat ik er "goed" tegen kon. ik duide hierbij alleen op dat ik nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet, bal0n dacht dat ik bedoelde dat ik er nooit problemen mee zou krijgen ( ik ben me best bewust van de gevolgen die het kan hebben, maar daar had ik het helemaal niet over bij het "goed" tegen kunnen) als hij het beter gelezen had tot een andere conclusie was gekomen en mij niet had hoeven aanvallen op dit punt.

verder wil k nog zeggen dat ik vind dat bal0n een verkeerde vergelijking heeft gemaakt:
kzal een heel maf voorbeeld geven dat wel klopt;
als dit een forum zou zijn over busreizen, en kzou posten dat ik "goed" tegen de bus kan (omdat ik er niet misselijk in word en sommige anderen mensen wel) dan zou bal0n dit waarschijnlijk opvatten dat ookal word ik aangereden door een bus ik niks zou hebben, deze vergelijking trekt bal0n ook na mijn post in dit drugsforum, deze vergelijking klopt niet volgens mij

ik heb bal0n dit eerder proberen uit te leggen, maar hij bleef me maar aanvallen op dat punt wat hij volgens mij had misgeconcludeerd :wave:
Klik om te vergroten...

Ik val je niet aan, ik probeer je ignorantie aan te kaarten. En idd, ik heb je verkeerd begrepen..
Klik om te vergroten...

ok, ik noemde het aanvallen, maar je kan het ook anders noemen, blijft ongeveer het zelfde, maar ik moet zeggen stoer van je dat je toegeefd dat je het verkeerd begrepen hebt :beer: alhoewel ik het er misschien wat duiderlijker neer had moeten zetten dan :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."