Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol & wiet

alcohol & wiet

126 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
das wel kut vor je want je mist een heleboel :(
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:
klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bij :grin: en mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Klik om te vergroten...

Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?

Doe niet zo ignorant..
Klik om te vergroten...


tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdreven :) en met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie
Klik om te vergroten...

Waarom noem je me steeds knul, als ik vragen mag?

Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).

Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:
klopt. kheb geluk datk "goed" tegen wiet kan, bv kkrijg nooit een bad trip , ook niet met alcohol dr bij :grin: en mense zoals lange t en peter wel :P:P!
Klik om te vergroten...

Totdat blijkt dat je aanleg heb voor psychoses en misschien wel schizofrenie, dan kan je opeens niet zo goed tegen weed zeker?

Doe niet zo ignorant..
Klik om te vergroten...


tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdreven :) en met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie
Klik om te vergroten...

Waarom noem je me steeds knul, als ik vragen mag?

Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).

Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.
Klik om te vergroten...

knul is omdat k dat een mooie benaming voor je vind (geen disrespect)
verder nogmaals, kbedoelde met ''goed'' (let op de aanhalingstekens !!!)
tegen wiet kunnen, alleen dat k geen bad trips krijg door alcohol en wiet, en natuurlijk kan k er aan verslaafd raken, dat weet k ook wel, en kben ook God niet dat k overal tege kan ofzo, maar kbedoelde alleen dat k geen bad trips kreeg :)!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
tot nu toe geen last van, maar lang niet iedereen heeft die aanleg knul, dus doe niet zow overdreven :) en met goed dr tegen kunneh bedoelde k alleen maar dat k nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet (ofk moet overdreven veel doen wat k niet doe want kken me grenzen wel redelijk nu) dus khad ut niet over die aanleg voor schizofrenie
Klik om te vergroten...

Je hebt helemaal gelijk! :P Hij heeft binnenkort een psychose als hij zo door gaat!:P Want hij is natuurlijk zo dom om dagelijks door te blijven blowen:P want je hebt vast al wel gemerkt dat hij niet zo slim is haha! Daarom doet ie ook maar Havo ghehe want hij was te lui voor vwo! LOL, zo verstand is ie kwijt geraakt door het blowen, want ja, hij speelt te veel idlepimps :stoned: :smoke: :hearteyes:

Waarom noem je me steeds knul, als ik vragen mag?

Maar goed, waar ik alleen maar op wil duiden, is dat je het gewoon misbruikt. Je zei in een ander topic dat je de afgelope 3 maanden wel elke dag 1 jointje heb gerookt. Ja, praktisch iedereen kan dat, totdat je een paar jaar zoveel rookt achtereenvolgens, dan zit je dus wel met psychoses (waar je overigens geen aanleg voor hoeft te hebben, door weed roken kunnen altijd psychoses ontstaan).

Net als met cannabis moet je alle drugs met respect benaderen, hoe stom dat ook klinkt. "It's gods gift to human" zoals wordt gezegd.[/quote]
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#5
maak er allemaal niet zon probleem van :confused:
jaaa tog blow zoveel als je wil maja jij bent degene die de shit later over zich heen krijgt ..
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
het probleem is dat bal0n mijn booschap heeft mis gelopen in de post waar ik zei dat ik er "goed" tegen kon. ik duide hierbij alleen op dat ik nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet, bal0n dacht dat ik bedoelde dat ik er nooit problemen mee zou krijgen ( ik ben me best bewust van de gevolgen die het kan hebben, maar daar had ik het helemaal niet over bij het "goed" tegen kunnen) als hij het beter gelezen had tot een andere conclusie was gekomen en mij niet had hoeven aanvallen op dit punt.

verder wil k nog zeggen dat ik vind dat bal0n een verkeerde vergelijking heeft gemaakt:
kzal een heel maf voorbeeld geven dat wel klopt;
als dit een forum zou zijn over busreizen, en kzou posten dat ik "goed" tegen de bus kan (omdat ik er niet misselijk in word en sommige anderen mensen wel) dan zou bal0n dit waarschijnlijk opvatten dat ookal word ik aangereden door een bus ik niks zou hebben, deze vergelijking trekt bal0n ook na mijn post in dit drugsforum, deze vergelijking klopt niet volgens mij

ik heb bal0n dit eerder proberen uit te leggen, maar hij bleef me maar aanvallen op dat punt wat hij volgens mij had misgeconcludeerd :wave:
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#7
gaghaghahga k snap het helemaal!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Emo zei:
het probleem is dat bal0n mijn booschap heeft mis gelopen in de post waar ik zei dat ik er "goed" tegen kon. ik duide hierbij alleen op dat ik nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet, bal0n dacht dat ik bedoelde dat ik er nooit problemen mee zou krijgen ( ik ben me best bewust van de gevolgen die het kan hebben, maar daar had ik het helemaal niet over bij het "goed" tegen kunnen) als hij het beter gelezen had tot een andere conclusie was gekomen en mij niet had hoeven aanvallen op dit punt.

verder wil k nog zeggen dat ik vind dat bal0n een verkeerde vergelijking heeft gemaakt:
kzal een heel maf voorbeeld geven dat wel klopt;
als dit een forum zou zijn over busreizen, en kzou posten dat ik "goed" tegen de bus kan (omdat ik er niet misselijk in word en sommige anderen mensen wel) dan zou bal0n dit waarschijnlijk opvatten dat ookal word ik aangereden door een bus ik niks zou hebben, deze vergelijking trekt bal0n ook na mijn post in dit drugsforum, deze vergelijking klopt niet volgens mij

ik heb bal0n dit eerder proberen uit te leggen, maar hij bleef me maar aanvallen op dat punt wat hij volgens mij had misgeconcludeerd :wave:
Klik om te vergroten...

Ik val je niet aan, ik probeer je ignorantie aan te kaarten. En idd, ik heb je verkeerd begrepen..
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Emo zei:
het probleem is dat bal0n mijn booschap heeft mis gelopen in de post waar ik zei dat ik er "goed" tegen kon. ik duide hierbij alleen op dat ik nooit een bad trip krijg van alcohol en wiet, bal0n dacht dat ik bedoelde dat ik er nooit problemen mee zou krijgen ( ik ben me best bewust van de gevolgen die het kan hebben, maar daar had ik het helemaal niet over bij het "goed" tegen kunnen) als hij het beter gelezen had tot een andere conclusie was gekomen en mij niet had hoeven aanvallen op dit punt.

verder wil k nog zeggen dat ik vind dat bal0n een verkeerde vergelijking heeft gemaakt:
kzal een heel maf voorbeeld geven dat wel klopt;
als dit een forum zou zijn over busreizen, en kzou posten dat ik "goed" tegen de bus kan (omdat ik er niet misselijk in word en sommige anderen mensen wel) dan zou bal0n dit waarschijnlijk opvatten dat ookal word ik aangereden door een bus ik niks zou hebben, deze vergelijking trekt bal0n ook na mijn post in dit drugsforum, deze vergelijking klopt niet volgens mij

ik heb bal0n dit eerder proberen uit te leggen, maar hij bleef me maar aanvallen op dat punt wat hij volgens mij had misgeconcludeerd :wave:
Klik om te vergroten...

Ik val je niet aan, ik probeer je ignorantie aan te kaarten. En idd, ik heb je verkeerd begrepen..
Klik om te vergroten...

ok, ik noemde het aanvallen, maar je kan het ook anders noemen, blijft ongeveer het zelfde, maar ik moet zeggen stoer van je dat je toegeefd dat je het verkeerd begrepen hebt :beer: alhoewel ik het er misschien wat duiderlijker neer had moeten zetten dan :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo zie je maar weer, blowers zijn zo slecht nog niet :P Wiet is een goddelijk middel en kan je bijna overal bij gebruiken, alleen moet je het niet onderschatten en dat is geloof ik wat balon bedoelde te zeggen:P
Aan wiet kan je namelijk zeer ernstig verslaafd raken:P ik denk dat de meeste blowers langer dagelijks hun jointje roken dan heroine verslaafden hun spuit zetten:P :grin:
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
pas ook een feesie... was straal bezopen met iedereen zijn we dikke doint wezen roken maar dat had ik niej moeten doen iik viel bijna in slaap dus volgende keer hou ik het bij beetje alcohol en een joint of veeeel alcohol of geen joint of heeeleboel joint:P :grin: :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
of gewoon altijd een beetje joint en een beetje alcohol:P maja das het nadeel van alcohol je verlangt naar meer en meer:P
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ghehehe zo ist maar net vooral als het zon lekker koel biertje is uit een dun glas zo lekker uit de tap oeeeeeh :beer: :grin:
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer: + :stoned: = :( ik heb het ook gedaan ik werd super duf me ogen vielen telkens dicht en egt super moe egt niet cool
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet en alcohol, de perfecte combinatie om te :kots:
(voor mij althans)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, ja inderdaad! Maar dat komt voornamelijk door de alcohol! Je lichaam wil namelijk genieten van het effect van de wiet... Maar dit kan niet omdat je bent vergiftigd door de alcohol! :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zolang je, je grenzen kent. Dus goed weet hoeveel je kan drinken en blowen is de combi zeker aan te raden. Na drie (gedeelde) jointjes en drie halve liters ben ik op mijn allerbest :grin: :grin: Maar als beginnende drinker/roker kan je beter met gescheiden experimenteren. Zo voorkom je vervelende dingen :angry:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rook al heftig minstens 5 jaar en zuipen doe ik al net zo lang, maar kan er nog niet tegen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
denk dat dat wel mee valt. Drugs combineren is een teken dat je nie genoeg hebt aan het effect van 1 soort drugs. Je wilt dus MEER. Wanneer je begint met deze drugs vaak te combineren heb je ook kans om een keer iets anders te pakken (harddrugs)

In ieder geval, dat idee kwam bij mij op toen ik alcohol niet leuk genoeg meer vond, en wiet ook niet, en later ook de combi niet meer. Beter kan je dus lijkt mij een stapje terug nemen en niet meer combineren maar de ene week het een en andere week het ander:)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als het goed is wel ja :P
Ik kan me nog diegene herinneren die een hele week XTC had gebruikt en zich toen afvroeg waar ze zich zo depressief voelde :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."