Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik doe het liever ook niet te vaak... Als ik het doe dan is het meestal als ik gewoon lekekr met een paar maten zit te smoken.. dan heb ik 1 jointje op en pak ik een lekker koud biertje.. heerlijk. Alleen na men 1ste en van de wiet heb ik nog meer dorst.. dus al het bier na de 1ste joint wordt door mij gedronken als water :P soms wel us gedaan in een discotheek maar dan is het echt zonde van me geld omdat ik er als een lijk bij loop. Kortom, ik heb heeeeerlijk gespaced met die combi. maar ook weer vaak minder leuke ervaringen gehad. Die mindere ervaringen worden dan pas heerlijk als ik in me nest lig te spacen Voor mij ook de voorkeur eerst lekker goed zuipen en dan als klap op de vuurpijl een jointje als toetje :P"
"Christiaan18 zei: hehe dat krijg ik ook van blowe. dan trek ik het ook niet om bij me ouders of bij die van andere in de buurt te zijn Klik om te vergroten... Mijn ouders weten dat ik blow.. soms kom ik net uit de shop en meot ik eten maar dan zien ze wel dat ik heb geblowed.. Mijn moeder zegt dan was het lekker ? Mwa jawel zeg ik dan maar Alleen soms denk ik dat ik het beter niet had kunnen vertellen.. als ik me nest niet uit kom dan komt gelijk het hele Blowerij verhaal/preek weer naar boven.. Maakt ook niet uit.. over een maandje ga ik uit huis met nog 2 vrienden.. die beide ook niet vies zijn van een joint"
"zowiezo moet ik minderen omdat mijn financieën het niet zo prettig vinden"
"Christiaan18 zei: speel bijna altijd wel games als ik stoned ben. Met vrienden eerst filmpje kijken en wat blowe en dan ff gamen. Ik word er niet beter van maar met bijv defjam doe je een vette move en ga je helemaal uit je dak. is echt wel relaxt om stoned te gamen. Klik om te vergroten... Hier moet ik ff op reageren Ben nieuw hier trouwes... gelijk maar ff voorstellen hallo luitjes ik ben Paul smoke laatste jaar bijna elke dag (altijd savonds). maar ff over Def jam..(das wat belangrijker dan mij :P) speelde het voor het eerst bij een maat van me.. vet smoken eerst en dan goed spacen op het spel.. wist niet wat me overkwam zo gruwlijk vet vond ik het en dan ook nog aardig goed worden.. Kortom dat spel is zowiezo een aanrader als je stoned bent.!!! Hou de rust!"
"Ik speel het op de Playstation 2 Volledige naam is Def Jam - Fight for NY Hier is wel een link met alle info en voor welke consoles het spel nog meer te krijgen is. http://www.eagames.nl/products.view.asp?id=829 en ook nog een link om een indicatie van de prijs te geven http://www.kelkoo.nl/ctl/do/search?siteSearchQuery=def+jam+ Grz. P"
"Gister weer ff lekker stoned gegamed deze keer speelden we Pro Evolution 4 op de PS2.. Echt een vet spel. Vooral met ze 4en stoned gamen Zo relaxt dat het niet erg is dat 1tje wat vaker solo acties maakt :P Zelf veel leuker als Fifa 2006 (en vorige versies) omdat het meer arcade gameplay is Dus bij deze weer een aanrader en het mooiste is als je ervoor zorgt dat je met ze 4en samen speelt"