Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol & wiet

alcohol & wiet

126 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
lot zei:
SpacingBen zei:
lot zei:
op feesten blow en drink ik best veel.. nooit echt super veel last van op problemen mee gehad..
Klik om te vergroten...

jij was toch al een dikke tijd gestopt met blowen? :grin:
Klik om te vergroten...

jah klopt.. wat is daar mee?..
gister die 3 trekjes? so what..
en als je doelt op die feesten dats ook al weer 2 maandjes terug hoor
Klik om te vergroten...


oeeeeeeeee, gevoelige snaar? (zo lijkt t :P)

3 trekjes of niet, jij was gisteren niet zoals je was toen ik je bij de appie ontmoette :grin:

kan min dit bevestigen? :beer:
Klik om te vergroten...

nee geen gevoelige snaar..
en ja bij de appie kom op jij was toen ook anders ik bedoel ik zag minne sins lange tijd weer jou voor t eerst.. :wink:
P
PilleboomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blowen en Alcohol :) mooie combinatie :grin: lekkah lekkah :)
Leker stronken maar niet agter het stuur :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Een kutcombinatie die meestal bedtijd inluid.
Klik om te vergroten...

als er één combinatie leuk is dan is het deze wel hoor..

de alcohol heft de loomheid een beetje op, je wordt er socialer van tegenover mensen die je niet kent..

de weed vermindert je kater een beetje, en ik moet dan nooit draaien als ik in mijn bed kruip
het versterkt elkaar ipv van elkaar tegenwerken, dus tkomt u meestal goedkoper uit

en het best vanal:
ge kunt er echt zo overdreven lachkiks van krijgen die ge veel moeilijker bereikt me alcohol en weed apart

vooral als ge nog niets geblowd ebt en al goe zat komt da echt haaard aan :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blowen & bier is best wel geniaal, maar nog beter is blowen & wijn. Maar altijd beginnen met zuipen, en dan pas blowen, en veel zuipen :beer: :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ge hard wilt gaan wel idd.. de hit van weed is altidj het zwaarst e

alcohol komt vrij subtiiel en hele traga op ivm weed
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#6
laatst gedaan, ieder 4 shots ( 2 apfelkorn en 2 jonge jenever )

en dan een joint, was geweldig aan een stuk door gelachen
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatst bij een feest:
2 biertjes
halve fles sterke drank ( 40%)
3 jointjes

K voelde me ook wel goed toen :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die sterke b00z zal 't 'm gedaan hebben :mrgreen:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij eerst drank en dan joints is super :mrgreen: maar eerst smoren en dan alcohol hmm :kots:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehehe... oefening baart kunst zeggen we dan :mrgreen:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat dacht ik ook latijd, LUEKE COMBI JOH!
nja, heb t geweten hoor.. Was afgelopen week op n jongerencamping, veels te veel gedronken, en was er ook nog n jongen met Noorderlicht wiet ofzo? Misschien kennen jullie dat?
Nja, voor mij was t veeeeels te sterk.. Ben keihard over mn nek gegaan..
getsie -_-
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Hehehe... oefening baart kunst zeggen we dan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

-_-
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
>_> ?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
grmbl :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#15
heh de enige reactie die ik hiermee krijg is dat ik misselijk word en vreselijk over me nek ga! :P

en was er ook nog n jongen met Noorderlicht wiet ofzo? Misschien kennen jullie dat?
Klik om te vergroten...

heh daar heb ik er 5 van staan op het dakterras :mrgreen:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
needlefreak zei:
voor als je echt goed van de kaart wil zijn, gewoon heel veel alcohol drinken en dan 1 dikke joint! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja lekker. Heb ik ook wel eens gedaan. Resultaat, lekker kotsen. :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad, goede combo, lekker vaag zijn, buzz door je hoofd, lekker met je ogen dicht op de bank zitten. I :hearteyes: it
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
Klik om te vergroten...

Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eerste keer alcohol en weed moest ik kotsen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."