Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol & wiet

alcohol & wiet

126 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
reggae-weedjunk zei:
Eerste keer alcohol en weed moest ik kotsen :(
Klik om te vergroten...

Ik neem wel eens 1 of 2 bier en dan een blow. Voel je em extra :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purple haze zei:
Jeller zei:
das omdat je nog onervaren bent op dat gebied.

als je er wat op getraind bent, dan is het bij de leukste combinatie's die er zijn imo
Klik om te vergroten...

Ik had gewoon aardig wat gedronken. En idd, ik blow nog niet zo lang.
Klik om te vergroten...
mja in het begin dat ik het begon te combineren kon ik er ook niet zo goed tegen hoor.. keb er ook al 1 keer van moeten kotsen toen ikke 3/4 fles (allerlei soorten) jenever had gedronken en nog een liter bier in, en dat was in minder dan 2 uur.. dan een half uurtje later een joint gerookt en ik moest ook kotsen.. ook al eens gehad dat ik 15 bier had gedronken en dan wat gesmoord en dan ben ik gewoon na een kwartier in mijn bed moeten kruipen :)

het beste wat je kan doen is in beweging blijven zodat je niet mottig wordt en begint te duizelen.. maar het is best dat je gewoon eerst blowt, dan wat drinkt, dan weer blowt en dan weer drinkt.. anders komt die joint veel te hard aan en zeker als je het nog niet echt gewoon bent kan dat in kotsen eindigen
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vodka fles + 1 Hash joint gedeelt met 4 personen = perfect ^^
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
is echt supr plezant, doe het ook vaak
wel na het drinken.
moet meestal thuis (wanneer ik in men bed lig) wel kotsen maarja moet je er maar bij nemen zekr

ik word wanneer ik flink aangeschoten ben en een minder zware joint paf meestal hyper
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Acolhol en wiet, waarom niet? :P Met uitgaan lekker wat alcohol en een dikke joint. (ik drink buiten het uitgaan bijna niet)
A
AlissaBLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee dankje...
Twee keer in combinatie gedaan en voelde me compleet kut.
De eerste keer dat ik blowde had ik al aardig wat alcohol op, niet erg slim!
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze combi zorgt er vrijwel altijd voor dat ik nergens meer toe in staat ben..
Zelfs in de tijd dat ik nog een stevige blower was hoefde ik het niet te proberen.. Veel mensen schijnen er geen probleem mee te hebben tho..

Tegenwoordig moet ik trouwens uberhaupt niet meer proberen te blowen, of ik val binnen 10 minuten in slaap.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."