Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoldstrike

Goldstrike

82 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
rectaal inpompen .....

:hearteyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goldstrike!!!

Wat vinden jullie van deze drank die toch wel redelijk wat alcohol bezit?

Ik vind het samen met whisky de lekkerste sterke drank...

Waarom?
Het smaakt lekker zoetig en toch ook pittig, een vriendin van minn vertelde me waar het naar smaakt: Naar die hete jaw brekers! En daar was ik dus als 10-jarig jochie helemaal verslaafd aan mwoahah :P

Anyway... het is puur ontzettend goed te doen, maar is het ook lekker om ergens mee te mengen? Zoja waarmee? ijsklontjes er bij lekker misschien? of 7-up?

Ik hoor het wel! :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
met 1 flex bedoel je? :P
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt me niet lekker
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
vind t ook niet echt lekker
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
HAHA hoezo niet?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
kweet niet , liever whiskey of iets anders
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha mja, whisky is niet eens lekker om te mengen :)

Ja met ijsklontjes...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
tis lekker af entoe. ALS ik het drink dan is dat met ijs. Alles wat ik drink moet puur on the rocks
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mmm, met ijs, ik ga toch eens kijken of we dat hebben :)

wel leuk trouwens, heb net 1 glaasje op, en m'n lichaam zegt al, nu moet je even een pauze nemen :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vind t wel lekker maar zo sterk van (kaneel)smaak dat ik er bijna een halve avond mee kan doen. :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SpacingBen zei:
met 1 flex bedoel je? :P
Klik om te vergroten...
ja vast :P ik denk als ik dat doe ik op sterven na dood ben.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vin het lekker puur :grin:
drankspelletjes in een keer achterover dan ben je snel lam maar ik doe het meestal rustig aan hehe...
Vodka is ook lekker met cola :grin: *een klein laagje cola dus en de rest vodka*
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
SpacingBen zei:
met 1 flex bedoel je? :P
Klik om te vergroten...
ja vast :P ik denk als ik dat doe ik op sterven na dood ben.
Klik om te vergroten...

haha mmm, ik weet niet wat het is me dat spul... maar na een kwart fles voelde ik er nog niks van :confused:

Nu ook maar aan het bier gegaan mwoahaha, en na 1'tje voelde ik al wat :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik kan gewoon niet meer tegen drank. Ik ben 11 vd 10x de volgende dag zo goed als dood. Kotsen tot ik mn maag tussen mn kiezen heb, zweten, hoofdpijn... .

Maar voor jou proost :beer: neem jij die van mij maar hahah
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Goldstrike!!!

SpacingBen zei:
Het smaakt lekker zoetig en toch ook pittig, een vriendin van minn vertelde me waar het naar smaakt: Naar die hete jaw brekers!
Klik om te vergroten...

vind t eerder naar kaneelstokken smaken.... :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben, volgende keer samen aan de goldstrike :beer:
h
hardcor3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vroeger toen ik 14 was belde ik de slijter op, om te vragen of "mijn zoon" goldstrike mocht meenemen voor een verjaardag.

En ja hoor kreeg liep lachend de winkel uit.
Alleen was ik niet zo blij toen ik de taxi moest betalen die duurder was dan een fles goldstrike :beer:

Gorchel de goldstrike slik het dan door stop 2 vingers en je mond en haal zo diep mogelijk adem via je mond. Na een paar shotjes begin je dan al lekker in te komen.


^mede zoetermeerder :openmouth:
s
sillitspatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goldstrike moet gewoon puur,
Heerlijk spul! :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Carlitos zei:
Ik wil dronken vanaafvond maar niet echt kotsen.
Heb fles goldstrike,moet ik dan shotjes nemen of kan het ook door me sinassappelsap ?
Klik om te vergroten...
Vodka sinassappelsap kan je drinken :) dat is net limonade dan maar niet al te snel drinken, want dan word je wel misselijk... het duurt ongeveer 20 min voordat het eerste glas begint te werken. Luister naar je eigen lichaam :hearteyes:

Ik zou zeggen... neem een shotje vodka on the rocks :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."