#1
Ken ik niet
![:flushed:]()
SpaCe_kOnijn zei:gOldstrike is zoiezoow lekker als je al lekker bezOpe ben en dn paar slOkkies gOldstrike en ik ben der dn weer ff ook ma voor 1o min ofzO ma tOg wel Lekkerr![]()
spacekonijn zei:SpaCe_kOnijn zei:gOldstrike is zoiezoow lekker als je al lekker bezOpe ben en dn paar slOkkies gOldstrike en ik ben der dn weer ff ook ma voor 1o min ofzO ma tOg wel Lekkerr![]()
its not in the name![]()

Saivy zei:Ken ik niet![]()
![]()
![]()
goldstrike is een sterke drank van 50% volqlo zei:Saivy zei:Ken ik niet![]()
![]()
![]()
'k heb der ook nog nooit van gehoord
kan iemand uitleggen wat voor iets het is? hoeveel %, wat voor drankje etc.




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."