Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoldstrike

Goldstrike

82 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ken ik niet :flushed: :confused: :flushed:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
SpaCe_kOnijn zei:
gOldstrike is zoiezoow lekker als je al lekker bezOpe ben en dn paar slOkkies gOldstrike en ik ben der dn weer ff ook ma voor 1o min ofzO ma tOg wel Lekkerr :grin:
Klik om te vergroten...

its not in the name :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacekonijn zei:
SpaCe_kOnijn zei:
gOldstrike is zoiezoow lekker als je al lekker bezOpe ben en dn paar slOkkies gOldstrike en ik ben der dn weer ff ook ma voor 1o min ofzO ma tOg wel Lekkerr :grin:
Klik om te vergroten...

its not in the name :wink:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
T
TjofferLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon puur kaartblaze met die dinge

wooww ben er so TE DRONKE van geweest whaaaa krijg t nu nie meer door me strot maar t is echt te lijppp !
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb hier nog steeds een fles van dat spul staan :P
s
snuggzLid
01-01-2024, 00:00
#6
pff goldstrike dat is echt link spul, ben er goed ziek van geweest :cry:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
pure goldstrike is het best :grin:
en zo link is het niet echt zolang je het maar niet met andere dranken mengt en niet meer dan 3/4e van een fles opzuipt.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goldstrike :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Ik stem op "puur".
Met jointje..Nog lekkerder, god almachtig lekker. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Daarom hou ik van Goldstrike.
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Ken ik niet :flushed: :confused: :flushed:
Klik om te vergroten...

'k heb der ook nog nooit van gehoord
kan iemand uitleggen wat voor iets het is? hoeveel %, wat voor drankje etc.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#10
qlo zei:
Saivy zei:
Ken ik niet :flushed: :confused: :flushed:
Klik om te vergroten...

'k heb der ook nog nooit van gehoord
kan iemand uitleggen wat voor iets het is? hoeveel %, wat voor drankje etc.
Klik om te vergroten...
goldstrike is een sterke drank van 50% vol
het heeft een kaneel achtige smaak.
zout maar toch ook zoet.
het bevat 24 karaats goudschilfers.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
gewoon puur lekker vaag worden :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:
maar drink niet zoveel alcohol hoor meer drugs
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi,

Ik wil dronken vanaafvond maar niet echt kotsen.
Heb nog nooit gedronken :openmouth: (vind het vies)

Heb fles goldstrike,moet ik dan shotjes nemen of kan het ook door me sinassappelsap ?

Beetje aangeschoten is genoeg !
Wil niet kotsen..

Wie kent het / ervaring / brand het ?

Mvg :wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn ervaring met goldstrike:

Fles achterover kieperen, 10 minuten wachten
-black out-

wakker worden in het bejaardentehuis zonder kleren met een volgekakt gezicht en een oma die naakt grijnzend in de deuropening op je wacht
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon in een keer opdrinken en dan auto rij examen doen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je houdt niet van drank, je neem goldstrike (50%) en vraagt of het brand?
Hihi.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
neem shotjes,
als je niet wilt dat het brand mix het met iets maar dan heb je meer en als je alcohol niet lekker vind is dat dus rot :)
en de shotjes niet te snel nemen anders krijg je een klop
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sterf gelukkig ik zie je in de hel :smilingimp: :stoned:
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goldstrike is vies :grin: :beer:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha drink een biertje ofzo, of als je alles echt zo vies vindt vanwege de alcohol smaak maar toch aangeschoten wilt worden. ga dan van die smirnoff ice shit drinken ofzo. megazoet, je tanden donderen eruit. Maar aangezien je nog nooit hebt gedronken zal het wel werken. :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Men neme:

Een lege literfles.
Vullen met 1/4e Goldstrike en 3/4e Fanta.

Nu heb je limonade waar je flink lazerus van wordt :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."