Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoldstrike

Goldstrike

82 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke .. thanks
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
acidboy zei:
1 fles maar?
Klik om te vergroten...

maar??? drink bijna nooit sterke drank -alleen bier- maar ik ben zeker weten ook stront lazerus na 1 fles! lang leve de goedkope lage tolerantie!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solidius zei:
Men neme:

Een lege literfles.
Vullen met 1/4e Goldstrike en 3/4e Fanta.

Nu heb je limonade waar je flink lazerus van wordt :smoke:
Klik om te vergroten...

Dit zou ik ook doen, Goldstrike is best relaxed voor in de mix.
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik aangeschoten wil worden van gold strike pak ik gewoon een shotjes glas en ik pak 6/7 shotjes, ja dan hangt ie wel lekker :P
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon injecteren :wave:

Ik vind dat spul echt niet te zuipen... drank moet bier zijn al die zoete rommel is tja... niet mijn ding.

Me luffs bier!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketaboy zei:
gewoon injecteren :wave:

Ik vind dat spul echt niet te zuipen... drank moet bier zijn al die zoete rommel is tja... niet mijn ding.

Me luffs bier!
Klik om te vergroten...
Whisky man! 1 fles en ik ben echt strontlazerus :mrgreen:

Edit: Geen zoete troep dus, dat wordt bij mij gegarandeerd kotsen!
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 fles maar?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
acidboy zei:
1 fles maar?
Klik om te vergroten...
1 Is genoeg, ik ben niet zo groot, mijn afweersysteem is niet wat het
hoort te zijn, 1 is zat :)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Sterf gelukkig ik zie je in de hel :smilingimp: :stoned:
Klik om te vergroten...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Never heard of sarcasm guys? :)
Ik zit hier nu na 4 biertjes al aangeschoten te zijn ^^
kan er ook niet echt tegen/drink niet vaak.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
:rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
acidboy zei:
Never heard of sarcasm guys? :)
Ik zit hier nu na 4 biertjes al aangeschoten te zijn ^^
kan er ook niet echt tegen/drink niet vaak.
Klik om te vergroten...
Sure I have (:
Maar toen ik nog wel redelijk veel dronk, was 1 fles ook genoeg hoor :þ
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ghehe dat is ook geen schande denk ik zo :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lkkkr spul opzich golstrike :grin: je kan het mixen of als shotje doen als je wilt.

Lkkr shotje baily's smirnoff. eerst smirnoff dan lepel ertussen op ze kop dan balily's erop en huppa :P

maar neem liever mixdrankje dan pure sterke drank. maarja ieder ze ding toch :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goldstike ... :hearteyes:

shotjes ... of gewoon Longdrink glazen :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#16
goldstrike,,,lekker spul :beer:

begin maar met shotjes :wink:



:rolleyes:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kan dronken worden, en dronken worden van Goldstrike.. meest zieke spul wat er op alcohol gebied bestaat haha. Dit voelde serieus echt als een hard-drug..
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kon Goldstrike dus wel gewoon drinken, weet niet of ik het nu nog kan, maar ik kon het toen ik 18 was gewoon drinken en in rechte lijn lopen ook! Werd er wel lollig van. Maar ik zal wel hoge grens hebben gehad toen denk ik!
Ik had het voor die keer al wel een paar keer gedronken, een paar glaasjes.
Maar een keer heb ik best wat glaasjes gedronken dan praat ik over aardig wat glaasjes. Maar ja, het spul vind ik tegenwoordig al heel goor ruiken! Dus ik sla over! :wave:
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
goldstrike is vies :kots: drink sambuca :hearteyes: :beer:
h
hardcor3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vroeger toen ik 14 was belde ik de slijter op, om te vragen of "mijn zoon" goldstrike mocht meenemen voor een verjaardag.

En ja hoor kreeg liep lachend de winkel uit.
Alleen was ik niet zo blij toen ik de taxi moest betalen die duurder was dan een fles goldstrike :beer:

Gorchel de goldstrike slik het dan door stop 2 vingers en je mond en haal zo diep mogelijk adem via je mond. Na een paar shotjes begin je dan al lekker in te komen.


^mede zoetermeerder :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."