#1
Verder kunnen ze het best naar mijn mening aantonen wat het voor je hersenen betekent
Wromtrax zei:Wat voor voorlichting speelt natuurlijk ook een rol. Voorlichting over de effecten van hoe je je voelt werkt natuurlijk ook niet. En een kater schrikt ook niet af van het ontdekken van de ''nieuwe wereld''
maiskorrel zei:Ik ga het contract toch maar eens laten tekenen door mezelf en mijn ouders![]()
![]()
pinheadlarry zei:ts net zoiets van als je tot je 18e niet rookt,,betalen wij je rijbewijs
Nou daar moet je blij mee zijn, ze vertikken je rijbewijs te betalen als ze je ooit met 1 biertje zien? Sla je ouders daar help je jezelf meetomz0r zei:Het idee op deze manier is belachelijk inderdaad. Maar een beloningssysteem kan wel gaan werken bij kinderen. Als je ze bijvoorbeeld belooft hun rijbewijs te betalen als ze tot hun achttiende niet bezopen thuiskomen zal dat wel helpen denk ik![]()
Sjeik el wa-tur-pijp zei:Meneer is een beetje gefrustreerd vandaag geloof ik.
Welhallodaar zei:Nou daar moet je blij mee zijn, ze vertikken je rijbewijs te betalen als ze je ooit met 1 biertje zien? Sla je ouders daar help je jezelf meetomz0r zei:Het idee op deze manier is belachelijk inderdaad. Maar een beloningssysteem kan wel gaan werken bij kinderen. Als je ze bijvoorbeeld belooft hun rijbewijs te betalen als ze tot hun achttiende niet bezopen thuiskomen zal dat wel helpen denk ik![]()
Ik krijg m'n rijbewijs en auto zoiezo voor nix, roken of niet, alcohol drinken of niet lekker gemakkelijkImmo zei:pinheadlarry zei:ts net zoiets van als je tot je 18e niet rookt,,betalen wij je rijbewijs
Ik ben blij dat me ouders me dat hebben aangeboden hoor. Gratis m'n rijbewijs gehad. Mja zonder die afspraak was ik ook niet gaan roken.![]()

Ach dat comazuipen wordt ook sterk door de media overdreven heb ik het gevoel.phy zei:Ach ja ik zeg niet dat het gaat werken zon reclame.
Zeker niet zon duffe als deze.
Maar alcohol is wel een probleem aan het worden tegenwoordig... Met al dat comazuipende grut
Het is echt niet normaal meer. Wat is daar nou leuk aan? zuipen om bezopen te worden, okee, daar deed ik ook vrolijk aan mee. Maar jezelf het ziekenhuis in zuipen.... kom nou!
Maar ja, wat doe je er tegen
verbieden helpt niet, een leeftijdsgrens helemaal niet (kijk naar al die bezopen amerikaanse 15jarigen) en voorlichting helpt bijna niet.
Ah! Volgens mij weet ik iets... misschien moeten we eens met z'n allen 'na gaan denken'...!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."