#1
Dag DF-ers,
De laatste tijd is het me steeds meer gaan opvallen dat Alcohol door veel mensen hier wordt beschouwd als "misschien wel de slechtste drug die er bestaat". Hele verhalen worden opgehangen over hoe het in onze maatschappij als geaccepteerd wordt beschouwd, en dat dat eigenlijk maar belachelijk is! Het is volgens jullie immers "puur gif". Er zit echter bijna geen schadelijkheid vast aan het drinken van alcohol. Als ik om het weekend lam ben zullen mijn hersenen daar niet op achteruit gaan.
Ik krijg sterk het gevoel dat jullie Alcohol graag als `puur gif` beoordelen, om als excuus te hebben andere drugs wel te gebruiken.
Verder vinden jullie het wel een kwalijke zaak als mensen jullie confronteren met jullie drugsgebruik. Jullie denken `het echt wel in de hand te hebben´ en 'het is echt niet zo schadelijk hoor..'.
Als Jcutter erover begon dat blowen zo vreselijk schadelijk was en ´troep´ was, dan werd hij gelijk een kortzichtige pessimistische lapzwans genoemd. Naar mijn idee puur omdat dit jullie beter uitkomt..
Het wordt op dit forum geaccepteerd om alcohol als het ware te "flamen". Regelmatig worden er topics gestart met "ALCOHOL IS VERGIF BEGIN ER NIET AAN". Als ik naar het Speed forum ga en een topic open met "SPEED IS PUUR VERGIF BEGIN ER NIET AAN", dan zul je zien dat het verkeerd valt, en mensen mij wegsturen onder het mom van; "als je niet van drugs houd rot dan gewoon op".
Met andere woorden, ik heb het gevoel dat jullie de schadelijkheid van Alcohol veel te erg beoordelen, maar onder tussen ´s avonds wel een lijntje leggen. Dit vind ik hypocriet.
Inplaats van bij de objectiviteit te blijven proberen jullie puur een statement te maken om je af te zetten tegen de rest van de maatschappij.
Nou is het niet zo dat ik zo´n alcohol gebruiker ben, helemaal niet zelfs. Ik drink nauwelijks, ben zelf meer een blower, maar dat neemt niet weg dat ik er zo over denk..
Dit wou ik gewoon even zeggen..
Reacties graag...
De laatste tijd is het me steeds meer gaan opvallen dat Alcohol door veel mensen hier wordt beschouwd als "misschien wel de slechtste drug die er bestaat". Hele verhalen worden opgehangen over hoe het in onze maatschappij als geaccepteerd wordt beschouwd, en dat dat eigenlijk maar belachelijk is! Het is volgens jullie immers "puur gif". Er zit echter bijna geen schadelijkheid vast aan het drinken van alcohol. Als ik om het weekend lam ben zullen mijn hersenen daar niet op achteruit gaan.
Ik krijg sterk het gevoel dat jullie Alcohol graag als `puur gif` beoordelen, om als excuus te hebben andere drugs wel te gebruiken.
Verder vinden jullie het wel een kwalijke zaak als mensen jullie confronteren met jullie drugsgebruik. Jullie denken `het echt wel in de hand te hebben´ en 'het is echt niet zo schadelijk hoor..'.
Als Jcutter erover begon dat blowen zo vreselijk schadelijk was en ´troep´ was, dan werd hij gelijk een kortzichtige pessimistische lapzwans genoemd. Naar mijn idee puur omdat dit jullie beter uitkomt..
Het wordt op dit forum geaccepteerd om alcohol als het ware te "flamen". Regelmatig worden er topics gestart met "ALCOHOL IS VERGIF BEGIN ER NIET AAN". Als ik naar het Speed forum ga en een topic open met "SPEED IS PUUR VERGIF BEGIN ER NIET AAN", dan zul je zien dat het verkeerd valt, en mensen mij wegsturen onder het mom van; "als je niet van drugs houd rot dan gewoon op".
Met andere woorden, ik heb het gevoel dat jullie de schadelijkheid van Alcohol veel te erg beoordelen, maar onder tussen ´s avonds wel een lijntje leggen. Dit vind ik hypocriet.
Inplaats van bij de objectiviteit te blijven proberen jullie puur een statement te maken om je af te zetten tegen de rest van de maatschappij.
Nou is het niet zo dat ik zo´n alcohol gebruiker ben, helemaal niet zelfs. Ik drink nauwelijks, ben zelf meer een blower, maar dat neemt niet weg dat ik er zo over denk..
Dit wou ik gewoon even zeggen..
Reacties graag...