#1
Ivoos zei:Yep.Gemini zei:Ivoos zei:Ik ben fundamenteel tegen zulke spelletjes, het moedigt bingedrinking aan.
Bingedrinking? Wat is dat? Net zoiets als comazuipen?
Nuja, ik ben niet tegen spelletjes met bier en zo, kan wel es leuk zijn, maar met sterke drank ben ik er tegen. De meeste mensen die zulke dingen doen zijn nog jong en hebben geen idee wat hun grenzen zijn en als ze dan met zo'n spelletje veel te snel veel te veel alcohol binnen hebben gaat het fout.
Ik heb het ook wel es gedaan met jenever, maar ben dan op tijd gestopt omdat ik wist hoeveel ik kon hebben, maar ik ken genoeg mensen van een jaar of 14-15 die gewoon door doen tot de zoveelste fles op is en niet willen stoppen omdat ze denken dat het stoer is.
Sterke drank gebruiken we echt vrij weinig. Meer de verveling. :P
(Binge Drinking Disorder(BDD) = overmatig drinken. Je hebt ook een eetstoornis die Binge Eating Disorder (BED) heet. Dat is een soort boulimia maar dan zonder overgeven