Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrankspelletjes!

drankspelletjes!

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
T brengt me op een id....

Maar ik zal het toch niet doen khou niet zo van ziekenhuis enzo....
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wij gaan altijd bowlen en als je verliest moet je atten, bv wijn of jenever / sherry / whisky

of met kaarten, heb het zelf verzonnen een keer op een avond:tongueout:

harte = zelf atten
ruiten = atje erbij
schoppen = atje uitdelen
klaver = quizmaster, als je iets aan iemand vraagt en hij geeft antwoord moet hij atten.

in het spel zitten:

10harten
10ruiten
3 schoppen
3 klavers
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Worstenjongen zei:
T brengt me op een id....

Maar ik zal het toch niet doen khou niet zo van ziekenhuis enzo....
Klik om te vergroten...

Dat gaat nergens over :P Alsof ik van ziekenhuizen houd. Heb nog nooit iemand met dit spelletje in een ziekhuis zien komen. Zelfs nog nooit iemand zien kotsen..
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TrippyShit zei:
Worstenjongen zei:
T brengt me op een id....

Maar ik zal het toch niet doen khou niet zo van ziekenhuis enzo....
Klik om te vergroten...

Dat gaat nergens over :P Alsof ik van ziekenhuizen houd. Heb nog nooit iemand met dit spelletje in een ziekhuis zien komen. Zelfs nog nooit iemand zien kotsen..
Klik om te vergroten...

ik heb wel eens een kennis van me afgevoerd zien worden
die had alleen een fles Bacardi Razz opgedronken
Maar dat kwam niet door een drankspelletje.
Drama was dat, het was namelijk tijdens een schoolfeest :P
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij of ik zelf doe altijd een heel intiligent spelletje, wie het snelste z'n bier op heeft :P :beer: :rock:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#6
deze is ook fout:

de snelste in:

-10 biertjes drinken

dan gaat een stop watch in en na 15 minuten (elke speler moet 15 minuten na het bier wachten) daarna:

-joint binnestebuiten draaien (inlcusief brokkelen en tipje maken)
-joint roken

finish!
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Plimu zei:
deze is ook fout:

de snelste in:

-10 biertjes drinken

dan gaat een stop watch in en na 15 minuten (elke speler moet 15 minuten na het bier wachten) daarna:

-joint binnestebuiten draaien (inlcusief brokkelen en tipje maken)
-joint roken

finish!
Klik om te vergroten...

jaa maar ik kan niet draaien
dat is niet leuk
:grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Echt wel gek. Ik heb wel eens 88 shotglaasjes opgezopen met zo'n spel weetje. Had ze allemaal geteld gek en toen ging ik nokkie. Lache man. Moest naar het ziekenhuis enzo, maar m'n matties gingen gewoon door zuipen ouwe.

:kots:

Sowieso fucking zonde van je bier/sterke drank die kankerspelletjes.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Plimu zei:
Serenity zei:
Echt wel gek. Ik heb wel eens 88 shotglaasjes opgezopen met zo'n spel weetje. Had ze allemaal geteld gek en toen ging ik nokkie. Lache man. Moest naar het ziekenhuis enzo, maar m'n matties gingen gewoon door zuipen ouwe.

:kots:

Sowieso fucking zonde van je bier/sterke drank die kankerspelletjes.
Klik om te vergroten...

of grenzen kunnen leggen en de spelletjes spelen uit vermaak, en niet uit een drang het ego te voeden....
Klik om te vergroten...


Ik zie de lol niet van dobbelen en als je wat dobbelt dat je dan mag zuipen. Maar ertussendoor mag je niks drinken :confused:
Dan kun je toch beter gewoon een écht spelletje doen? Bijvoorbeeld pokeren of, mijn favoriet, mensergerjeniet :grin:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serenity zei:
Echt wel gek. Ik heb wel eens 88 shotglaasjes opgezopen met zo'n spel weetje. Had ze allemaal geteld gek en toen ging ik nokkie. Lache man. Moest naar het ziekenhuis enzo, maar m'n matties gingen gewoon door zuipen ouwe.

:kots:

Sowieso fucking zonde van je bier/sterke drank die kankerspelletjes.
Klik om te vergroten...

of grenzen kunnen leggen en de spelletjes spelen uit vermaak, en niet uit een drang het ego te voeden....
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#11
poker is zeker een leuk spel terwijl het genieten van een zalig glas jagermeister
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
het spelletje met het sigaretten pakje...

benodigdheden :
- pakje sigaretten of een luciferdoosje
- mede-spelers (vanaf 3 personen tot ...)

het gaat als volgt

ieder gooit om de beurt een pakje sigaretten op tafel over zijn glas drinken.
Wanneer het pakje plat land is de volgende aan de beurt
wanneer het pakje op de langste dunne zijde valt telt dit als +1
wanneer het pakje op de kortste dunne zijde valt telt dit als +2
wanneer er bv +1+2+1 gegooid is en de volgende gooit het pakje plat wil dit zeggen dat die persoon 4slokken (2vingers) moet drinken.
daarna ga je gewoon verder dit iemand het op geeft

extratje= wanneer je het pakje per ongeluk op of in je glas gooit wil dit zeggen ATJE!

OM het spel een beetje vervelend te maken mag je enkel drinken wanneer dit toegewezen is !

succes!
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Plimu zei:
^klinkt heel leuk :)
Klik om te vergroten...

is het zeker , en je kan snel iemand enorm zat krijgen :tongueout:
bv , als de persoon in kwestie al wat tipsy is en deze naar het toilet wil , dan speel je even samen en zeg je dat hij nog 6 slokken te goed heeft :tongueout: De sobere ziel zal er in trappen :tongueout: :wink:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zap de neger. :tearsofjoy:
Tv aan, kijk of je een neger tegen komt, en als dat zo is, atten maar!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
HAHAHAHA dat wouden wij altijd doen met smoken.. Hijs/blaas/hijs/blaas/hijs/blaas/hij/ff wachten/hijs/blaas. Net zolang tot je een neger op tv tegenkwam :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."