#1
Bah. Gisteren avondje drinken met een paar lui (zelfs m'n eigen pa was erbij, ik kan altijd wel goed met hem opschieten), whiskey en bier gedronken. Whiskey met gingerale + citroen, en flink wat biertjes. Ik bedoel, het was gezellig, maar dronken zijn is helemaal niet fijn per definitie.. een tripje vind ik veel beter!
En nu heb ik knallende hoofdpijn en braakneigingen.. Waarom gebruiken we dit spul eigenlijk?
En nu heb ik knallende hoofdpijn en braakneigingen.. Waarom gebruiken we dit spul eigenlijk?
