#1
De vader van een van mijn vrienden kende in Hongarije iemand die pure rum in z'n aderen spoot. Geen flauw idee hoe oud hij geworden is maar 't is mogelijk zonder acuut dood te gaan.
mathijs zei:Je kan niet zomaar water in je bloed spuiten...

BillyBilo zei:Dzy zei:mathijs zei:Niet verdunnen gek...dat lijkt me alleen maar slechter.
Waarom? Als je het een beetje verdunt met weet ik veel wat, water ofzo, dat is in ieder geval een stuk makkelijker doseren, en echt veel kwaad kan dat water ook niet lijkt me. Maar ik ben benieuwd, vertel even als je het gedaan hebt he slunse!
Water, gewoon water is heel erg giftig, net als luchtbelletjes. gedistilleerd water zou misschien wel kunnen. maar gezond is het niet, citroen sap, of ascorbine zuur, daar kun je mee spuiten
koehwam zei:Saivy zei:Waarom zou je dat willen doen? Drinken is toch gemakkelijk, en voor sommige lekker.
Geen calorieen![]()
slunse zei:van snel veel sterke drank te zuipen kan je al zo'n smeten krijgen
PRINCEZS_ zei:Als je pure alcohol inspuit vergiftig je jezelf!
Ascobinezuur (vitamine c poeder) haal je bij de apotheker en is nog beter dan citroenzuur. Hier raden ze ook altijd ascorbinezuur en gedistileerd water aan. Maar er zijn er zovéél die dat niet altijd doen. Vroeger gebruikte ik soms ook azijn. Kun je ook gebruiken om heroïne te shotten. Je hebt gewoon een licht zuur nodig. Maar azijn is nog slechter. Als je dat shot, krijg je een azijnsmaak in je mond.BillyBilo zei:wazig bij ons hebben ze gewoon citroenzuur om mee te shotten en word water behalve gedistilleerd sterk afgeraden, zo zie jemaar wat een fabeltjes er weer in de ronde gaan.



teonanacatl zei:als je dit doet ben je dood !!!!
weet het van een chemicus die gespeccialiseerd is in ethanol en alcohol
dus zou het echt niet doen
needlefreak zei:teonanacatl zei:als je dit doet ben je dood !!!!
weet het van een chemicus die gespeccialiseerd is in ethanol en alcohol
dus zou het echt niet doen
Ik heb het meerdere keren gedaan en ik leef nog.![]()
Maar ik raad het wel niemand aan. Het is je eigen keuze.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."