#1
Ja maar het verschil is, is dat alcohol toch echt een ander soort gif is dan heroine. Volgens mij ga je daar gewoon dood van als je dat rechtstreeks in je bloedbaan spuit. Ik weet het ook niet zeker hoor, het is enkel mijn eigen veronderstelling. Ik ken ook niemand die ooit alcohol heeft gespoten, ik vind het gewoon echt een te belachelijk en gevaarlijk idee....