Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"THC, Ketamine en GHB op ruigoord Vetste feest ooit"
"De vader van een van mijn vrienden kende in Hongarije iemand die pure rum in z'n aderen spoot. Geen flauw idee hoe oud hij geworden is maar 't is mogelijk zonder acuut dood te gaan."
"Ja, die keer dat ik met Sjeik aan de acid de woodstock documentaire keek was echt magisch"
"W00t! Go regering! De wereld wordt een betere plek, en dat allemaal door jullie geweldige plannen. Tripmiddelen zijn de doorn in het oog van onze samenleving en de indirecte veroorzaker voor al het leed op deze wereld... Laat mensen zich maar gewoon aan de alcohol houden, dat is tenminste veilig en bekend. [/sarcasm]"
"In de toetsweek wel is speed gebruikt onder schooltijd. Onnodige inname van m'n ritalin. Samen met Sjeik blowen onder schooltijd. Éen keer per ongeluk een oxazepam 50 mg aangezien voor een ritalin. En volgens mij zelfs een keer ether"