Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBier of sterke drank??

Bier of sterke drank??

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sterke drank, anders ben ik constant aan het pissen :beer:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat vinden jullie lekkerder?? :beer:

Na 2 weken komt de uitslag :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=39

Hier is dus al een topic over, maar die is al oud dus..
Het hangt af van dag tot dag bij mij, maar meestal verkies ik toch wel sterke drank. :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
meestal bier,maar een bacotje ofzo op ze tijd gaat er zeker in bij mij
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben meer van de witte wijn eigenlijk, maar sterke drank op z'n tijd is ook erg lekker
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik lust geen bier dus zowiezo of wijn of sterke drank, als ik al drink...
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zat net nog even bij een vriend van mij.
Ik had 2 biertjes meegenomen en een fles gold strike.
Bier paar slokjes uit genomen (heineken) vond het vies dus had ik kwart gold strike gedronken.

Ben nu ook een beetje dronken dus ik ga gewoon voor de sterke drank.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moeilijk... bier en whiskey is heilig.
a
angerfistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vind zoiezo sterkte drank het lekkerst bier aleen bij bbq of een paar op bij op het begin van de avond maarja sterkte drank is 1223142314 keer zo duur :(
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
bier is degoutant, geef mij maar sterke drank
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#11
waarom geen sterk bier? trappistje ofzo
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bier! Sterk molt je nog erger dan bier en is ook nog eens minder lekker, plus wat moet ik nou aan met zo'n lullig kut glaasje? Die trek je toch zo ad, en dan ben ik binnen 40 minuten helemaal de weg kwijt. Doe mij maar een Bavariatje :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
Godver dat is moeilijk. Eerst bier, daarna sterke drank. Maar als ik echt moet kiezen, jae, sterke drank dan maar.
Klik om te vergroten...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sterke drank! Kan ik ook veel meer van op (in verhouding :P)
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bier Bier Bier Bieeeerrr, sterke drank is zooooooooo gaar.Lekker blijven gaan met biertjes, dat is het...
C
CowboYLid
01-01-2024, 00:00
#16
:beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sterke drank, absoluut. Met name jenever, dat is echt zo lekker. Ik vind het ook prettig van sterke drank dat je er niet zo veel van nodig hebt en niet zo v eel water in je buik hebt terwijl je al goed dronken ben. Ik drink het makkelijker weg dan bier, ik mix ook nooit.
Maar.. bier smaakt ook érg lekker..
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterke drank vind ik toch wel een tikkie lekkerder, al vind ik een heerlijk koud biertje ook heerlijk! :beer:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#19
ABSINTHE !!!
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zonder bier geen plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."