drink vaak gewoon bier maar vaak later op de avond altijd een paar wodka voor de smaak
#6
ik drink meestal gewoon bier,,,maar een goed sterk drankje gaat er bij mij op zn tijd ook wel in
#7
absinth
#8
Bier drink ik voor de dorst, en sterke drank drink ik echt voor de alcohol.
#9
absinthe
#10
Ik lust geen bier, geef maar wodka! Puur met twee ijsblokjes!
#11
Bier tiens!
Bier gaat echt lekker binnen na een zware werkdag.
Sterke drank is meer iets voor als je bezoek hebt, samen een borreltje kappen.
Maarja zoiets blijft persoonlijk he
Geef mij maar Jupiler of Westmalle Tripel
Belgisch bier, nog steeds beste bier!
Lang leven den Inbev!
#12
ik hou gewoon van allebij, dus ik zeg allebij en als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor bier gaan omdat je van een pilsje langer geniet dan van een shotje
#13
Ik drink wijn of Sterke drank.. Ligt er aan waar ik zin in heb..
#14
De laatste tijd drink ik niet meer zoveel bier. Achja, ben altijd meer voor de sterke drank geweest. Liever een kleine hoeveelheid kwaliteit, dan een maag vol pils. Alhoewel ik ook wel echt van een goed pilsje kan genieten in de wat warmere jaargetijden.
Maar voor de rest, Tullamore Dew for the win mensen!
Meneer hierboven heeft trouwens een sterk punt.
#15
Zeker bier bier bier
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.